Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pwnstars skrev:Det lyder satme som en dum ide. Du kommer til at gaine en hel del fedt, men det kan nemt lade sig gøre.. Bare æd og drop cardioen

Hercules92 skrev:Hey ,
det kan godt være jeg spørger dumt , men ville høre jer om det er muligt at gaine 10 kilo i muskler på 2 mdr. hvis ja . hvordan ?

2hot2cool2sexy skrev:hvis du aldrig har trænet før og din kost er optimal din træning perfekt du får sovet optimalt osv skal du ikke regne med mere end ca 1kg på 2måneder og det er meget højt sat.

Gosser skrev:Hercules92 skrev:Hey ,
det kan godt være jeg spørger dumt , men ville høre jer om det er muligt at gaine 10 kilo i muskler på 2 mdr. hvis ja . hvordan ?
Hvad er dit eget gæt?
Hvis det lykkes for dig, vil jeg gerne have recepten. Kunne være meget sjovt at gaine 60 kg muskelmasse på et år.

Hercules92 skrev:2hot2cool2sexy skrev:træner 5 gange om ugen fullbody

NGS skrev:Hercules92 skrev:2hot2cool2sexy skrev:træner 5 gange om ugen fullbody
Hvordan kan du holde til 5xfullbody på 7 dage D:?

Hercules92 skrev:Gosser skrev:Hercules92 skrev:Hey ,
Hvad er dit eget gæt?
Hvis det lykkes for dig, vil jeg gerne have recepten. Kunne være meget sjovt at gaine 60 kg muskelmasse på et år.
Hehe ja det kunne være ret vildt , alså Mit gæt er 5 kilo på 2 mdr , efter de comments jeg har set , men jeg PRØVER og så skal jeg nok vende tilbage

Anabolic skrev:Hercules92 skrev:Gosser skrev:Hercules92 skrev:Hey ,
Hvad er dit eget gæt?
Hehe ja det kunne være ret vildt , alså Mit gæt er 5 kilo på 2 mdr , efter de comments jeg har set , men jeg PRØVER og så skal jeg nok vende tilbage
Du kan under ingen omstændigheder gaine 5 kg muskelmasse på 2 måneder, 5 kg masse er muligt, men en overvejende del af det vil være fedt.

Hercules92 skrev:Anabolic skrev:Hercules92 skrev:Gosser skrev:Hercules92 skrev:Hey ,
Hvad er dit eget gæt?
Du kan under ingen omstændigheder gaine 5 kg muskelmasse på 2 måneder, 5 kg masse er muligt, men en overvejende del af det vil være fedt.
Det vil tiden vise !

Hercules92 skrev:Hercules92 skrev:Anabolic skrev:Hercules92 skrev:Gosser skrev:Hercules92 skrev:Hey ,
Hvad er dit eget gæt?
Det vil tiden vise !
Jeg syntes faktisk ikke det lyder særlig umuligt tværtimod

magnusløkstad skrev:Jeg gainede 9-10 kilo ren muskelmasse på 4 måneder, men på 2 så skal du fandme være heldig selv med alt perfekt dvs. både træning, kost og søvn

Milky skrev:Hvis du kan holde til fullbody 5 gange om ugen gennem længere tid, så tror jeg, at du skal begynde at øge enten volume, intensitet eller ROM - eller det hele - da du højst sandsynligvis træner alt for let nu. Dine forhåbninger om så meget muskelmasse viser, at du er langt væk fra virkeligheden, når vi snakker træning, så det er lang fra umuligt, at du rent faktisk half-asser den gevaldigt, når du træner.
hvad vil det sige ? 
frede929 skrev:at træne 5 gange i ugen er rigtig meget.. især for en som ikke har trænet i særlig lang tid.
men at træne 5 gange i ugen full body er helt hovedløst. så skal du ikke regne med at tage nogle kilo på, men derimod bare ødelægge din krop..
du kan på ingen måder nå den samme intensive træning på hver enkelt muskel gruppe i et full body program som i et split program ved mindre du træner 3 timer om dagen..
lav istedet et split program, hvor du fokusere meget mere på hver enkelt muskel, også så de andre muskler du ikke træner får ro og hvile.
¨Frederik ;)

Hercules92 skrev:Du må lige bære over , jeg forstår ikke udtrykket (ROM) og (intensitet)hvad vil det sige ?
og mener du jeg skal øge vægt eller ?
Hercules92 skrev:Split program hvad vil det sige ?

magnusløkstad skrev:Jeg gainede 9-10 kilo ren muskelmasse på 4 måneder, men på 2 så skal du fandme være heldig selv med alt perfekt dvs. både træning, kost og søvn

Pind skrev:Hercules92 skrev:Du må lige bære over , jeg forstår ikke udtrykket (ROM) og (intensitet)hvad vil det sige ?
og mener du jeg skal øge vægt eller ?
http://www.news.bodylab.dk/ordbog <-- Tag et kig her, hvis der er termer du ikke lige forstår.Hercules92 skrev:Split program hvad vil det sige ?
Det vil sige at du modsat fullbody deler kroppen op over flere dage. Eks. 2-split, 3-split eller 5-split.

Ravn888 skrev:Hej Hercules92
Nu kan jeg kun bruge mig selv som referenceramme til dit spørgsmål, og har ikke den store viden omkring det fysiologiske aspekt - just pure experience
Jeg startede i februar med at træne, og der vejede jeg 69 kg. og 185 høj.
Nu vejer jeg 73 kg dvs. 2 kg pr. måned. I starten kørte jeg mange ISO-øvelser og lå ikke altid i kalorieoverskud pga. min manglende viden om emnet. Hvis du bulker igennem og træner hårdt, vil jeg skyde på 3-4 kg. gain det første stykke tid. Men en del af det kommer til at sætte sig på maven - så længe du bulker i hvert fald![]()
Just my 10 cents

JensVoigt skrev:Hvor mange kg muskelmasse pr måned er realistisk?
Under forudsætningerne at man er nybegynder, er i kcal overskud, rammer sit daglige macro indtag, og sover nok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster