meeeen, der er altid lidt cliche over: blomster, vin, og middag. Så hvis man skal til at finde på noget helt nyt og kreativt, ja så bli'r det jo straks sværere .
Der vil jeg jo nok sige, at jeg ikk ved hvilken slags dame der er tale om, og hvad hendes hobbyer er. Ellers kunne man evt. også give en gave relateret med det?
Jeg synes Mikey er inde på det helt rigtige! Blomster, middag og dets lige holder selvfølgelig stadig, men jeg synes bare det er at komme let udenom det! Selvfølgelig kan man lave en rigtig god middag og have det rigtig hyggeligt, men jeg synes bare det er for originalt! Derimod synes jeg at faldskærmsspringet kunne være enormt fedt, MEN det kommer så an på damen! Det er Mikey også inde på, nemlig damens interesser! Jeg ville ikke selv tage min dame med til faldskærmsudspring, for det er ikke lige hende, hvilket er en skam, for jeg synes kanon godt om idéen...
Come on, vær lidt kreativ og drop det originale! Det med at sende blomster til hende på arbejde/skole eller lignende er altså også ved at blive gammel, rigtig gammel...