Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Quistgaard skrev:Hvor seriøs er du med din træning og, hvor god en fysik har du nu? Det har vel ret stor indflydelse, hvis du er en person, der stiller op osv. omend man nok ikke ville tage på sådan en tur.
Er du derimod en, der "bare" træner 4 gange om ugen, spiser alm. sundt og generelt gerne vil have en ok god form? Så ville jeg tænke, fuck det, og så tag de 3 måneder som den store oplevelse det jo nok bliver, uden at skulle tænke på træning og kost. Dermed ikke sagt at du skal hælde sodavand og chips i dig hele tiden, men bare tage det som det kommer. Så må du tage den hårde start med det bliver, at komme igang igen

Riberrock skrev:Quistgaard skrev:Hvor seriøs er du med din træning og, hvor god en fysik har du nu? Det har vel ret stor indflydelse, hvis du er en person, der stiller op osv. omend man nok ikke ville tage på sådan en tur.
Jeg er da "upcomming bikini fitness atlet!" ...
Joke aside.. Da jeg tidligere har været både overvægtig og alt for tynd, så er jeg bare lidt bange for at falde tilbage til en af tilstandende.. Og så bliver man også bare bombarderet med ting der siger man skal 'leve sundt' osv..
asgerasger skrev:+1. hører fra alle jeg kender der har erfaringer med disse ture at det er de fedeste måneder i deres liv og jeg kan ikke forestille mig at det vil blive det samme hvis man hele tiden går rundt og tænker på træning og kost!
ha' en super tur, og nyd det!
Tror også det er det jeg ender med, men det også ligeså meget glæden ved lige at få tæsket kroppen igennem.
håber du får det super tur, hvad end du finder på!

Riberrock skrev:Jeg har nu været af sted i 19 dage.. Indtil videre har det været en mega fed tur med masser af gode oplevelser. Et pat af dem har været i nogle lokale gyms hvor jeg har haft nogle meget underholde træninger. Både med lokale men også med andre udlændige. Blandt andet 2 amerikanske fodboldspillere, som havde en helt anden mentalitet til træningen hvilket var virkelig sjovt!
I dag var jeg dog på hospitalet, og blev i den forbindelse vejet.. Og jeg har formået at tabe mig ca. 8kg .. Selvom jeg godt vidste jeg var gået lidt ned i vægt så overraskede det mig.. Det skyldes nok varmen og mange kilometers gåen..
Set med "træningsbrillerne" på, er det så bedst at komme hjem i et lille overskud eller vil det være bedst at komme hjem i et lille underskud og så lave noget "leangain"..?

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Riberrock skrev:Vrøl på rejsen...
Sjovt du lige spørger, for jeg har netop rejst igennem Laos og er nu i Cambodja. Jeg har ikke fået "trænet" ordentligt siden Thailand, da det ofte er en længere tur for at komme til noget som minder om et center. Ofte er det bare kondi og vægt maskiner som måske eller måske ikke virker. En ting er i hvert fald sikkert her nede, og det er at de ikke er særligt gode til at vedligeholde deres ting.
Jeg har dog lavet forskellige armstrækninger, kropshævninger og været på en masse kajakture, mountainbike ture, forskellige gåture i naturen og så downhill. Hvis man bare er lidt vant til at cykle så er det altså et must i Chiang Mai! Vi valgt dog en lidt for svær tur hvilket resulterede i en del styrt , men firmaet var meget professionel, så vi var blevet udstyret med rygskjold som vi var meget glade for!
Med hensyn til at rejse her nede, så kommer det meget anpå hvordan du tænker at din rejse skal være. Hvis du bare vil igennem og opleve det, så er det såmænd let nok, da de har formået at lave forholdsvis gode forhold for turister.. Dette betyder dog også at mange af de gængse byer er meget turistede. De gange jeg har forsøgt at søge lidt ud , har det været lidt svært , dels fordi sproget er en barriere og dels fordi der ikke er så fandens meget at lave eller nyt at opleve. De lokale har efterhånden fundet ud af at lave en tur ud af alt hvad der kunne være værd at se som turist.
Jeg rejser med en lille gruppe fra jysk rejsebureau nu, men det er kun noget af tiden vi er sammen. Vi er dog et par drenge som mere eller mindre er tvunget til at rejse sammen.. Det er både godt og skidt, for jeg har mødt nogle nye mennesker og så er det rart at have nogen at dele sine oplevelser med. Nu hvor vi har rejst næsten halvdelen af tiden ville jeg dog ønske at jeg var taget afsted selv..
Men kom endelig med lidt spørgsmål hvis det er..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster