Nu løber tasterne med mig og jeg ved sgu ikke rigtig hvorfor jeg har lyst til at delagtiggøre jer i min ånd svage tanker
"50 fed og færdig eller hva ??" kunne være en beskrivelse af mig og er det til dels også, men jeg tror ikke jeg er den eneste blandt brugere af dette forrum der har de samme tanker som mig, vi er bare meget anonyme.
Nu har jeg fulgt dette forrum i en del år efterhånden og op til flere gange har misundelsen vokset mig så stor i knolden på mig at jeg har sagt til mig selv at nu skal piben fandme have en anden lyd hvad angår min livsførelse, og hvad sker der så, det bliver ved tankerne og når det går højest varer min nye livsførelse en uge til fjorten dage og så plumper jeg i igen med begge ben.
Jeg har trænet rimeligt aktivt styrketræning for en del år siden og nød den livsførelse og min træning i fulde drag, og fik faktisk uden at prale en rigtig pæn krop. Så sker der desværre det at jeg begynder at få voldsomme smerter i min højre skulder (har været opereret for en vandcyste i skulderknoglen) og får besked på at dæmpe min skuldertræning kraftigt, og der gik luften totalt ud af ballonen og jeg stoppede med at træne, lidt åndsvagt for jeg kunne bare have taget den med ro i en periode og så startet op igen, men sådan gik det ikke.
Og så sker det at man bliver gift med en dejlig pige og langsomt begynder man at få andre interesser og det fylder det meste af vores tid, så derfor går træningen og i det hele taget fysisk aktivitet i stå og den fede mad og lidt for meget alkohol gør sit indtog.Det gør så at jeg på en periode på ca10-15 år ingen motion får udover det på lagnet med min bedre halvdel
Nu er jeg så nået en alder af snart 49 år og ligner en fodbold, mit fedtdepot sidder på maven og under hagen som en pelikan og jeg er led og træt af min vom og den livsførelse jeg hidtil har ført, det fører kun til dårligheder at fortsætte på den måde og det ser jeg ingen grund til også af hensyn til mine kære.
Så er det jo at man nogen gange bliver i dårligt humør når man ser mange af jer unge mennesker (kan jeg vist godt tillade mig at kalde jer) når man ser jeres gå på mod og de resultater i opnår, det er flot gået og jeg ved om nogen at der ligger sved og arbejde bag jeres resultater, hatten af for det
Og hvor vil jeg så hen med alt det jeg her har skrevet ?? Jo, jeg vil have et positivt spark bagi, for det forpligter, og hvorfor så det?? Jo for nu har jeg taget skeen i den anden hånd og har sagt til mig selv at fra 1 Juli starter mit nye liv, jeg savner det ad helvede til og nu skal det være, jeg meldte mig ind i fitness world i morges og har første træningsdag Tirsdag den 3 Juli, det bliver fedt at komme ned og træne igen og håber så at jeg holder denne gang, for det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker mad og fed mad, og jeg er bygget sådan at jeg skal sige nej tak, det næste halve år, ellers ved jeg med mig selv at jeg dumper i igen.
Jeg sletter min logbog og starter på en frisk igen,igen, for denne gang vil jeg sgu have det skal lykkes !!
Nu løb tasterne sgu med mig, sorry...
Tak for jeres opmærksomhed !!

og det ved jeg nu !!