Klik på linket og se hvor mange der var på jorden da i blev født
Er selv nummer: 5,447,991,720

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bizcom skrev:Nå så du er nummer 5,447,991,720?
How very interesting!

Bizcom skrev:Det er selvfølgelig bare min troll-holdning, men det her er en umådelig uinteressant tråd. Altså .. jeg vil da på ingen måde udelukke at der sidder individer derude, som vil synes det er super hyggeligt, at sidde og skrive hvilket nummer de er. - Men kunne du ikke forsøge, at gøre tråden bare lidt mere spændende? F. eks spørge hvad folks holdning er til den stigende population på jorden e.l.?

Storfod skrev:Hvis man finder frem til nummer 1 og 2, hedder de så Adam og Eva eller??

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Storfod skrev:Hvis man finder frem til nummer 1 og 2, hedder de så Adam og Eva eller??

Mussetrussen skrev:Storfod skrev:Hvis man finder frem til nummer 1 og 2, hedder de så Adam og Eva eller??
Det tidligste man kan være født på den hjemmeside er 1/1 1910. Der var kun 1,744,890,692 mennesker på jorden på det tidspunkt. Shit der er sket meget siden. Bare siden jeg blev født er der næsten blevet dobbelt så mange mennesker på jorden.

Jeg-er-sulten skrev:Så lad da de skide afrikanere dø, i stedet for at holde dem kunstigt i live.

Stenalt skrev:Jeg-er-sulten skrev:Så lad da de skide afrikanere dø, i stedet for at holde dem kunstigt i live.
Du har da vist et problem eller to..
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Afrikanerne bliver afhængige af vores nødhjælp, fordi nødhjælpen udkonkurrerer alle forretninger dernede, og de kan ikke sælge ud af Afrika. Men vi bliver ved med at holde dem i live, så de bliver flere og flere, og har brug for mere og mere nødhjælp, fordi ingen kan tjene til deres egen mad dernede, uden jobs. Jeg tror ikke landet begynder at udvikle sig ordenligt, før nødhjælpen bliver fjernet, og de afrikanske forretninger kan sælge deres varer, og derved skabe jobs. At nødhjælpen bliver fjernet vil koste mange liv(og koste nogle amerikanske firmaer mange penge), men jeg tror det er den eneste måde at hjælpe dem frem i verden.

Stenalt skrev:Jeg-er-sulten skrev:Afrikanerne bliver afhængige af vores nødhjælp, fordi nødhjælpen udkonkurrerer alle forretninger dernede, og de kan ikke sælge ud af Afrika. Men vi bliver ved med at holde dem i live, så de bliver flere og flere, og har brug for mere og mere nødhjælp, fordi ingen kan tjene til deres egen mad dernede, uden jobs. Jeg tror ikke landet begynder at udvikle sig ordenligt, før nødhjælpen bliver fjernet, og de afrikanske forretninger kan sælge deres varer, og derved skabe jobs. At nødhjælpen bliver fjernet vil koste mange liv(og koste nogle amerikanske firmaer mange penge), men jeg tror det er den eneste måde at hjælpe dem frem i verden.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at afrika i den grad er et fortabt kontinent og at nødhjælp overhovedet ikke har vist sig at have en langvarig effekt særlig mange steder i afrika. Jeg mener dog ikke at det betyder at en hver form for hjælp derfor er umulig. En hjælp der i højere grad fokuserer på langsigtede løsninger, der kan hjælpe kontinentet fremover mener jeg stadig bør være en del af en samlet indsats. Mit indlæg var ligeså meget en protest over din noget grovkornede udtalelse.

Mussetrussen skrev:Ang. Afrika diskussionen
Problemet bunder mere i EU's landbrugsstøtte som holder bla. danske landbrug kunstigt i live med tilskud, fordi priserne på danske varer ellers ville være skyhøje sammenlignet med afrikanske varer. Vi i EU begrænser afrikanernes evne til at sælge deres varer, og rækker dem så nødhjælp i stedet. Vi bruger næsten halvdelen af hele EU's budget på landbrugsstøtte for bla. at holde afrikanerne fra fadet. Derefter kritiserer vi dem for ikke at kunne finde ud af at producere varer til videresalg så de kan forsøge sig selv, og rækker dem håndører i nødhjælp for at dulme vores egen samvittighed. Problemet ligger hos os og vores hykleri og frygt for fattigdom, ikke hos dem.

Kidd skrev:
Fedt du bringer det punkt frem.
Men angående overbefolkningen:
Jeg foreslår man begynder at stoppe konceptet at bekæmpe livsstilssygdomme. Så skal naturen nok begynde at vælge. Samtidig skal der indføres en Verdenslov der hedder at man skal passe på sine ældre. Så tvinges vi til at holde os sunde og raske, samt udvise medmenneskelighed overfor vores forældre som har passet på os i starten, så giver vi lidt igen.
Privatbilisme skal også afskaffes, kun erhverv og offentlig transport. Og det offentlige må kun benyttes af folk med en fornuftig fedtprocent, igen tvinges man til at rette op sig selv, så man kan yde det bedste for samfundet.
Synes man det er tarveligt, så er der dødløft og squat resten af dagen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster