Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Fatty: Der skal jo ydes en indsats før man kan være ærgerlig på de andre![]()
Starpen skrev:Dig der er naturlig ripped...

asusvenus skrev:Er gået fra 71kg til 85kg på 5 måneder, og abs er stadigvæk tydelige..
Who needs cutting?!

Misterhamper skrev:Hvorfor synes I alle det er så slemt at cutte? Jeg hader at æde så meget mad, og hvis jeg bare spiser fuldstændig normalt så ryger vægten af mig lynhurtigt.

Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice

8800 skrev:Fatty: Der skal jo ydes en indsats før man kan være ærgerlig på de andre![]()
Starpen: Har du ikke kun trænet i et par måneder?

Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice

Starpen skrev:Hvis du er en person der ser naturligt buff ud eller har et irriterende naturligt ripped krop; I CURSE YOU TO HELL!!! Jeg er nu på 4. uges cut og syntes på ingen måde det er sjovt - plus jeg skal svært langt ned i fedtprocent før det begynder at se godt ud! Jeg ved jeg er ripped under fedtet og jeg ved min træning har båret frugt, for jeg er blevet meget mere muskuløs, jeg skal bare battle sygt hårdt for at cutte langt nok til, at det bliver synligt for alvor...
Dig der er naturlig ripped eller ikke skal tænke videre på kcal-indtag; you lucky bastard!

schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice

MC skrev:schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
Enig. Det er nice at cutte

Bay skrev:Du kan spise masser af god mad på diæt - du skal bare sammensætte det rigtige mad.

Starpen skrev:Bay skrev:Du kan spise masser af god mad på diæt - du skal bare sammensætte det rigtige mad.
I know! Det er også bare mig der blev grebet af en slags "diæt-rage"... Er gået ned i styrke og er noget mere træt end før, så det var bare lige blev grebet af det nederen. Syntes ikke det er vildt bittert, men når jeg laver mad, så kan jeg godt lidt, ikke at skulle tænke helt vildt over, hvordan kcal er. Under bulk skal jeg bare være nogenlunde sikker på, at jeg er på ligevægt og 500 kcal derover og det er nemt, men her er det som om jeg skal måle og veje meget mere og jeg kan ikke bare spise et eller andet, bare fordi det er der... Godt det ikke er så længe endnu :)

flamingopikken skrev:Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
Ahva?! Bulk er sq da easypeasy. Ellers har i fanme en naturlig høj forbrænding

Nick187 skrev:
Derfor er cheat-dage guld værd =D> Det er altså befriende med nogle få dage hvor man ikke behøves at tælle kalorier under diæt

Moqensen skrev:Nick187 skrev:
Derfor er cheat-dage guld værd =D> Det er altså befriende med nogle få dage hvor man ikke behøves at tælle kalorier under diæt
Giver ikke meget for de der cheat dage. Det er jo bare et skridt tilbage i planen.

Moqensen skrev:Nick187 skrev:
Giver ikke meget for de der cheat dage. Det er jo bare et skridt tilbage i planen.

Nick187 skrev:Moqensen skrev:Nick187 skrev:
I de store billede har de meget få dage i kalorieoverskud bare forsvindende lidt at sige - forudsat man begrænser dem og ikke går helt amok hver gang der er cheat-meals. Og hvis det betyder at man har motivation til at køre fx 2 ugers målrettet diæt mere, ser jeg det nu som et meget anvendeligt redskab. Har man ingen gavn af cheat-dage, er de selvsagt ubrugelige.

Prøv du at ligge på 4000 kcal hver dag, gennem ordentlig madflamingopikken skrev:Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
Ahva?! Bulk er sq da easypeasy. Ellers har i fanme en naturlig høj forbrænding

Dingo skrev:Prøv du at ligge på 4000 kcal hver dag, gennem ordentlig madflamingopikken skrev:Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
Ahva?! Bulk er sq da easypeasy. Ellers har i fanme en naturlig høj forbrændingman skal altså spise rimelig konstant, hvilket kan være svært nok i sig selv
![]()

Dingo skrev:Prøv du at ligge på 4000 kcal hver dag, gennem ordentlig madflamingopikken skrev:Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
Ahva?! Bulk er sq da easypeasy. Ellers har i fanme en naturlig høj forbrændingman skal altså spise rimelig konstant, hvilket kan være svært nok i sig selv
![]()

TheFatboy skrev:Dingo skrev:Prøv du at ligge på 4000 kcal hver dag, gennem ordentlig madflamingopikken skrev:Dingo skrev:Ja præcis!!! Det er sgu også en kamp at få hældt så meget ned...schulz skrev:Comon cutte er den nemme del, man får lov til at spise mindre!! Det jo nice
![]()
Jeg synes det er svært at spise lidt. Det er jo ren fornøjelse at kunne spise så meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster