Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Olai skrev:Offentliggørelse (stavet forkert)

Equus skrev:Jeg ved ikke hvor mange der er trykt, men der er et par stavebøffer i dem, ikke desto mindre skulle jeg mene budskabet stadig er forståeligt !

Iver skrev:Equus skrev:Jeg ved ikke hvor mange der er trykt, men der er et par stavebøffer i dem, ikke desto mindre skulle jeg mene budskabet stadig er forståeligt !
+1

Cut skrev:hva betyder dette " upcoming " under avataret?? på equus og bork

Equus skrev:

A Menace To Chicken skrev:Lyder rigtig godt!
.. spørgsmål:
Hvad har Anger af udstyr, og hvor tunge DB's?

Bork skrev:A Menace To Chicken skrev:Lyder rigtig godt!
.. spørgsmål:
Op til 60 kg håndvægte, så vidt jeg har forstået kommer der op til 75 inden for nærmeste fremtid.
Der er squatrack, bænkpres, stort udfalg af plateloaded og normale maskiner, flere lat pulldowns, 2x kabel stativer, mange forskellige håndtag, siddende kabel træk, hacksquat, leg press, siddende leg curl, Rühl skulderpres maskine, preacher maskine og jeg kunne blive ved.
Udstyret er gammelt men BB

A Menace To Chicken skrev:Bork skrev:A Menace To Chicken skrev:Lyder rigtig godt!
.. spørgsmål:
Op til 60 kg håndvægte, så vidt jeg har forstået kommer der op til 75 inden for nærmeste fremtid.
Der er squatrack, bænkpres, stort udfalg af plateloaded og normale maskiner, flere lat pulldowns, 2x kabel stativer, mange forskellige håndtag, siddende kabel træk, hacksquat, leg press, siddende leg curl, Rühl skulderpres maskine, preacher maskine og jeg kunne blive ved.
Udstyret er gammelt men BB
![]()
Btw... - hva', hva', hva' er en RÜHL SKULDERPRES MASKINE ?!?!?

A Menace To Chicken skrev:Ah, yeah! Dén maskine.. ! - vi har en lignende i Los Anfald, bare endnu ældre. De er geniale.
Fed video.. - Simone lignede et monster dengang, men underligt nok synes jeg stadig hun var tiltrækkende. Nok mest fordi hun er Simone, tror jeg.
![]()
Anger lyder mere og mere som det gym, jeg indtil videre kun troede kunne eksistere i min fantasi.

salt skrev:A Menace To Chicken skrev:Ah, yeah! Dén maskine.. ! - vi har en lignende i Los Anfald, bare endnu ældre. De er geniale.
Fed video.. - Simone lignede et monster dengang, men underligt nok synes jeg stadig hun var tiltrækkende. Nok mest fordi hun er Simone, tror jeg.
![]()
Anger lyder mere og mere som det gym, jeg indtil videre kun troede kunne eksistere i min fantasi.
Skulle vi nu ikke lige...?

Equus skrev:

Ruddi skrev:
Jeg er måske lidt nederen,
Ruddi skrev:
men når jeg læser en plakat på bodybuilding.dk med titlen anger management så relatere jeg til bodybuilders som er på steroider som ikke kan styre deres lunte.
Da jeg så læser resten af plakaten så er den jo god nok og ikke noget med at styre sin vrede i et anger management kursus.
det er et fedt initiativ at starte et godt nyt trænings sted for dem som har brug for lidt mere!

Equus skrev:Ruddi skrev:
Jeg er måske lidt nederen,
Ja
Ruddi skrev:
men når jeg læser en plakat på bodybuilding.dk med titlen anger management så relatere jeg til bodybuilders som er på steroider som ikke kan styre deres lunte.
Da jeg så læser resten af plakaten så er den jo god nok og ikke noget med at styre sin vrede i et anger management kursus.
det er et fedt initiativ at starte et godt nyt trænings sted for dem som har brug for lidt mere!
Anger Management er blot navnet på stedet, centrene kan jo ikke alle sammen hedde fitness-etellerandet eller motion og pilates ect.

Equus skrev:Centeret har åbent til klokken 23:55 så der er ingen fare for at det lukker, men åbenthus er kun til klokken 17, Så snart ejerne smutter koster det 40kr i automaten at komme ind..
Jeg er der fra starten og 1½-2 timer frem, det samme gælder Misslaw, og med god sandsynlighed Poul Hansen og Linealba

Dingo skrev:Equus skrev:Centeret har åbent til klokken 23:55 så der er ingen fare for at det lukker, men åbenthus er kun til klokken 17, Så snart ejerne smutter koster det 40kr i automaten at komme ind..
Jeg er der fra starten og 1½-2 timer frem, det samme gælder Misslaw, og med god sandsynlighed Poul Hansen og Linealba
Så hvis man kommer kl 16 kan man stadig få lov til at træne på åbent hus billetten, selvom man er der til længere end 17 ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster