Ham som mangler halvdelen af hovedet? hvordan lever han?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er jo fuldstændig ude af proportioner at give sådan en fejlfødt unge et liv, det er jo synd
de er for seje.. 2 face ftw!

method skrev:HAHA intet med mennesker at gøre imo. Det er jo fucking Aliens. Ved godt det bedste der kan ske for en er at føde et barn, men ingen kan overbevise mig om at nogen forældre kan elske et af de "alien wannabe" unger der.. Hvad sker der lige for det barn ved 1:03, det er jo en kloning mellem en unge og en bi? Hva sker der for de ikk har aflivet det?Det er jo fuldstændig ude af proportioner at give sådan en fejlfødt unge et liv, det er jo synd
![]()
![]()
8:36 Glimrende eksempel på der findes rigtig zombies på jorden, hvad sker der man.. Man skulle fandme tro meget af det er filmtricks, hvilket jeg håber lidt..
Men fede katte, hahade er for seje.. 2 face ftw!
Chokerende video, fatter ikke de får lov til at leve videre tbh.

flamingopikken skrev:Lyyl , snøvsen-hunden var da lidt "lolable"

method skrev:Well.. Hver sin mening om tingene, og respekt for det..
Jeg ved bare, at prøve på at give et "normalt" liv til sådan et barn der, er så pisse naivt som noget kan være.. Og jeg ved også at dem der påstår at de er glade for barnet, ja de lyver.. Intet normalt menneske vil kunne sige det med 100% ærlighed..
At være usympatisk, nej, men at være realistisk og eftertænksom for barnets fremtid og tænke på ens ejet liv, inden man skal opdrage en vanskabning, så sandelig JA!
Du spør om hvor jeg sætter grænsen til et menneskeliv eller ej.. Jamen den sætter jeg her, hvis ikke før.. Ikke fordi jeg har noget i mod børn, men jeg har noget i mod folk er så naive at tro de kan give sådan en skabning et normalt liv, det er jo synd for det. Ikke særlig fedt når det engang bliver ældre..! Klart nok de har fortjent kærlighed og omsorg, MEN ikke at gå og ligne en total freak, med varrie skader for livet, det har de sku langt fra fortjent..
Så det var min mening.. Hvad din mening angår, er ikke min kop te, men kan kun respektere den, hvilket jeg også gør.
Jeg ser det ikke som noget galt i at smide barnet på institution, eller aflive det, da det ingen følelser har fået for livet. Det med at aflive et barn, er så et vanskeligere projekt, da der så vil komme ufattelige mange svære vurderingssager om hvordan et barn er en freak eller ej, men det er så en anden sag.

8800 skrev:At du kan sidde og kalde mennesker for "skabninger" og sige de ikke har ret til livet er da ret uhyggeligt?
Du snakker om at aflive børn... Skal man så også aflive børn med svær allergi osv.? De kan vel heller ikke føre et normalt liv.
Man kan jo kun håbe du får en, det jeg vil betegne som, mere fornuftig holdning når du bliver ældre.

method skrev:Okay, folk føler sig åbenbart stødt over mine udtalelser, men så prøv at forestil jer hvis i selv ejede sådan et barn? Ville i så ikke blive påvirket endnu mere?
Det jeg prøvede på var at forklare det som kuglen nu har gjort, bare med et andet ordforråd..
Jeg mener at hvis man vil sådan et barn/skabning/freak what so ever, det bedste, ja så burde man ønske det dødfødt, hvorfor??? Læs kuglens indlæg foroven..
Jeg kunne lide kuglens indlæg, og det er der sikkert også andre der kan.. Hvis i ikke kan lide mine indlæg, så er det ikke min holdning i ikke kan li, men min måde at forklare mig på..
Kan ikke på nogen måde se hvordan den holdning jeg prøver at komme med til tingene skulle være forkert

8800 skrev:method skrev:Okay, folk føler sig åbenbart stødt over mine udtalelser, men så prøv at forestil jer hvis i selv ejede sådan et barn? Ville i så ikke blive påvirket endnu mere?
Det jeg prøvede på var at forklare det som kuglen nu har gjort, bare med et andet ordforråd..
Jeg mener at hvis man vil sådan et barn/skabning/freak what so ever, det bedste, ja så burde man ønske det dødfødt, hvorfor??? Læs kuglens indlæg foroven..
Jeg kunne lide kuglens indlæg, og det er der sikkert også andre der kan.. Hvis i ikke kan lide mine indlæg, så er det ikke min holdning i ikke kan li, men min måde at forklare mig på..
Kan ikke på nogen måde se hvordan den holdning jeg prøver at komme med til tingene skulle være forkert
Du taler om at aflive børn osv., det må da betegnes som en ret usympatisk udtalelse?
Selvfølgelig kommer de til at få det hårdt men principielt har de ret til livet når de først er født.

method skrev:Okay, folk føler sig åbenbart stødt over mine udtalelser, men så prøv at forestil jer hvis i selv ejede sådan et barn? Ville i så ikke blive påvirket endnu mere?

MC skrev:Bare det at du betegner det at have et barn som at "eje", og du beskriver dem som aliens, skabninger og freaks siger en hel del om din tankegang. Og du vil aflive børnene? SAY WHAT??? :shock:
Synes mange af dine udtalelser er helt hen i vejret. Nej, enhver kan se at disse børn ikke er helt normale, men derfor er de mennesker alligevel, og du kan ikke bare dræbe dem - du ved ikke om de selv har lyst til at leve? Og hvor går grænsen for at et barn så skal aflives eller ej. Er det når man mangler en finger, når det er født blind eller er født med to hoveder?
Jeg har kendt en del "handicappede" unge gennem mit liv, da jeg gik i en fritidsklub hvor der var en speciel afdeling for udviklingshæmmede og handicappede - Og de fleste af dem var 10x klogere end mig, mange af dem var super flinke og mange af dem kunne de fleste ting et "normalt" barn kan.
Desuden er der forskel på at elske sit barn og så være glad for hvordan det er født. Jeg er slet ikke i tvivl om at alle ønsker at deres børn bliver normale, men kender fandeme mange som elsker deres børn selvom de er født med et handicap eller en fejl som gør at de skiller sig mere eller mindre ud fra gennemsnittet.
Og så lige en sidste ting... Hende "zombien" som du kalder hende - Skal hun også slås ihjel fordi hun har været offer for en brand? Nu hvor hun pludselig ikke har noget hud eller hår tilbage, fortjener hun så heller ikke at leve mere???
=D>Infinity skrev:Også hvis det er et liv i næsten konstant smerte? Et liv hvor de altid skal have hjælp til alt og være under opsyn? I dyreriget ville de ikke leve længe. Jeg ved godt vi ikke er dyr, men synes alligevel at nogle få ville være bedst tjent med at blive aflivet. Vi skal passe på med at skabe et samfund hvor der kun er plads til "perfekte", men vi skal også tænke over om de kan få et liv.
method skrev:MC skrev:Bare det at du betegner det at have et barn som at "eje", og du beskriver dem som aliens, skabninger og freaks siger en hel del om din tankegang. Og du vil aflive børnene? SAY WHAT??? :shock:
Synes mange af dine udtalelser er helt hen i vejret. Nej, enhver kan se at disse børn ikke er helt normale, men derfor er de mennesker alligevel, og du kan ikke bare dræbe dem - du ved ikke om de selv har lyst til at leve? Og hvor går grænsen for at et barn så skal aflives eller ej. Er det når man mangler en finger, når det er født blind eller er født med to hoveder?
Jeg har kendt en del "handicappede" unge gennem mit liv, da jeg gik i en fritidsklub hvor der var en speciel afdeling for udviklingshæmmede og handicappede - Og de fleste af dem var 10x klogere end mig, mange af dem var super flinke og mange af dem kunne de fleste ting et "normalt" barn kan.
Desuden er der forskel på at elske sit barn og så være glad for hvordan det er født. Jeg er slet ikke i tvivl om at alle ønsker at deres børn bliver normale, men kender fandeme mange som elsker deres børn selvom de er født med et handicap eller en fejl som gør at de skiller sig mere eller mindre ud fra gennemsnittet.
Og så lige en sidste ting... Hende "zombien" som du kalder hende - Skal hun også slås ihjel fordi hun har været offer for en brand? Nu hvor hun pludselig ikke har noget hud eller hår tilbage, fortjener hun så heller ikke at leve mere???
Okay, lad os nu lige holde os til det emne som denne diskussion blev starten ud fra!!!
På intet tidspunkt snakker jeg om at aflive et fuldvoksent menneske/zombie, da dette allerede har fået følelser og skabt familie.
Jeg taler om at at forældrene burde have et valg om at de børn ikke skal leve videre og derved få en HÅRD barndom, samt utrolig svært liv. Nu vil du jo så tolke mit ord "aflive" som vi snakker om dyr, men hvorfor?? Her er der tale om en slags "lethal injection", som er ret uskyldig.
Barnet er lige blevet født, og har ingen følelser fået for noget liv på jorden. Kan virkelig ikke se problematikken ved denne tankegang, men stop dog alle de beklagninger, for sådan en mulighed er jo ikke lovliggjort..... endnu!
Infinity ser ud til at have set pointen.. Hvilket slet ikke er særlig svært imo!=D>Infinity skrev:Også hvis det er et liv i næsten konstant smerte? Et liv hvor de altid skal have hjælp til alt og være under opsyn? I dyreriget ville de ikke leve længe. Jeg ved godt vi ikke er dyr, men synes alligevel at nogle få ville være bedst tjent med at blive aflivet. Vi skal passe på med at skabe et samfund hvor der kun er plads til "perfekte", men vi skal også tænke over om de kan få et liv.

method skrev:MC:
Nej det er da ikke kun folk som gir mig ret der er rigtigt på den, men nu snakker vi om at følge MIT synspunkt ikke?? Så er han vel rigtigt på den set fra min side?? Lad være med at misforstå mig med vilje, fordi så falder denne diskussion hurtigt i karakter.
Og du ved jo udemærket godt selv et barn på 3 år ikke selv kan tage stilling til om det vil dø eller leve videre, men forældrene DER I MOD kan "hjælpe" barnet ved at "aflive" det... og nej her mener jeg ikke vi er dyr..
Som jeg ser det hjælper de både dem selv og barnet MEGET, da nogle af de tilfælde vi ser på videoen er helt hen i vejret imo.

method skrev:HAHA intet med mennesker at gøre imo. Det er jo fucking Aliens. Ved godt det bedste der kan ske for en er at føde et barn, men ingen kan overbevise mig om at nogen forældre kan elske et af de "alien wannabe" unger der.. Hvad sker der lige for det barn ved 1:03, det er jo en kloning mellem en unge og en bi? Hva sker der for de ikk har aflivet det?Det er jo fuldstændig ude af proportioner at give sådan en fejlfødt unge et liv
Chokerende video, fatter ikke de får lov til at leve videre tbh.
method skrev:Du spør om hvor jeg sætter grænsen til et menneskeliv eller ej.. Jamen den sætter jeg her, hvis ikke før.. Ikke fordi jeg har noget i mod børn, men jeg har noget i mod folk er så naive at tro de kan give sådan en skabning et normalt liv, det er jo synd for det. Ikke særlig fedt når det engang bliver ældre..! Klart nok de har fortjent kærlighed og omsorg, MEN ikke at gå og ligne en total freak, med varrie skader for livet, det har de sku langt fra fortjent..
method skrev:Jeg ser det ikke som noget galt i at smide barnet på institution, eller aflive det, da det ingen følelser har fået for livet
method skrev:Dyrene er grineren, de gir heller ikk en kvalme
method skrev:Kan ikke på nogen måde se hvordan den holdning jeg prøver at komme med til tingene skulle være forkert
method skrev:jeg taler om at at forældrene burde have et valg om at de børn ikke skal leve videre og derved få en HÅRD barndom, samt utrolig svært liv. Nu vil du jo så tolke mit ord "aflive" som vi snakker om dyr, men hvorfor?? Her er der tale om en slags "lethal injection", som er ret uskyldig.
method skrev:Barnet er lige blevet født, og har ingen følelser fået for noget liv på jorden. Kan virkelig ikke se problematikken ved denne tankegang, men stop dog alle de beklagninger, for sådan en mulighed er jo ikke lovliggjort..... endnu!
method skrev:Og du ved jo udemærket godt selv et barn på 3 år ikke selv kan tage stilling til om det vil dø eller leve videre, men forældrene DER I MOD kan "hjælpe" barnet ved at "aflive" det... og nej her mener jeg ikke vi er dyr..

Karl Æg skrev:Så ifølge din logik kunne vi jo lige så godt bare myrde spædbørn i hobetal. De har jo ikke - som du selv skriver - fået nogen følelser for livet.
Karl Æg skrev:Du får simpelthen kvalme over andre menneskers elendighed. Christ
Karl Æg skrev:Eje?! Mennesker er ikke ejendom. Du har virkelig en bizar tolkning af det at være forælder. Andre har været nærmere inde på det, så jeg ser ingen grund til at uddybe ydeligere. Mentalt raske forældre elsker deres børn betingelsesløst.
Karl Æg skrev:Det kan jeg godt give dig et par andre eksempler på lidt mere markante historiske figurer, der heller ikke kunne se problemer med deres holdninger, men det betyder ikke at du har ret. At du synes det er en god ide at slå spædbørn ihjel, betyder ikke at det er det.
Karl Æg skrev:Dvs du synes hellere man bare skal slå dem ihjel og få det overstået i stedet for rent faktisk at give dem muligheden for selv at bestemme om de vil leve? I øvrigt har du vist lidt begræbsforvirring. Aflivning = slå ihjel / dræbe / fratage et andet væsen livet. Lethal injection = dødelig insprøjtning = at slå ihjel. Drab på mennesker er ikke uskyldigt. Bl.a. derfor er aktiv dødshjælp forbudt i Danmark. I øvrigt kan jeg ikke forestille mig ret mange forældre der ville give deres spædbarn en dødelig indsprøjtning.
Karl Æg skrev:Nej gudskelov. Der er da heldigvis rationelt tænkende mennesker på landets ledende poster. Man slår ikke mennesker ihjel. Længere er den ikke.
Karl Æg skrev:Hvad mener du så? For så vidt jeg husker var det da det akkurat samme mine forældre gjorde med vores 14 år gamle kongepuddel, da den blev for syg til at have gående. Forskellen her er så bare, at gamle Buller havde levet et rigt liv, mens børnene her aldrig ville få muligheden for det, hvis det stod til dig. Det kunne være du skulle flytte til Holland, der ser de lidt anderledes på den slags end herhjemme.

MC skrev:Method, du sidder på et debarforum, og må derfor forvente at folk de svarer på dine indlæg og ikke alle deler samme holdninger som dig. Selv er jeg 100% enig med Karl Æg, som jeg også tidligere har været inde på.
method skrev:MC skrev:Method, du sidder på et debarforum, og må derfor forvente at folk de svarer på dine indlæg og ikke alle deler samme holdninger som dig. Selv er jeg 100% enig med Karl Æg, som jeg også tidligere har været inde på.
Jeg er udemærket klar over jeg sidder på et debatforum, tak for det! Jeg har intet i mod folk svarer på mine indlæg, og hvis du gerne vil fremhæve der hvor jeg skriver at jeg ikke vil have det, så ser jeg det gerne!!
Har intet i mod Karl Æg svarer på mine indlæg, men da han starter med at påpege han ikke kører hetz på mig, men alligevel starter alle hans svar med "DU", direkte myntet på mig og min holdning, og kommer med forslag til hvor jeg skal flytte hen, ja så ved jeg ikke hvad du vil kalde det??
Hvad du mener, og deler samme holdning som nogle andre i denne tråd er fint nok med mig. Fair nok, thumps up or whatever, har intet i mod du har en anden mening, men har noget i mod at sidde og prøve på at diskutere med folk der ikke kan se ud over deres egen næsetip, og vil sidde og misforstår trådens emne, for at stille dem selv i en bedre position. EOD!
Og synes bare at du skal vide at jeg ikke er den eneste der har denne såkaldte "umenneskelige" holdning til mosfostre/vanskabninger, da jeg har modtaget 4-5 private mails der fortæller det samme.. At de så ikke gider deltage i denne tråd, er jo deres sag..
- method

MC skrev:Du har ikke skrevet det direkte, men du ligger meget op til det i dine svar.
Kan du komme med nogle eksempler på at vi ikke kan se ud over vores egen næsetip, som du skriver? For kan ærlig talt ikke se hvor du kan udlede det fra.
method skrev:MC skrev:Du har ikke skrevet det direkte, men du ligger meget op til det i dine svar.
Kan du komme med nogle eksempler på at vi ikke kan se ud over vores egen næsetip, som du skriver? For kan ærlig talt ikke se hvor du kan udlede det fra.
Så jeg ligger meget op til det i mine svar? Hvor har du den påstand fra? Jeg siger faktisk at jeg ikke har noget i mod det overhovedet.
Jeg kan drage eksempler på at nogle folk ikke kan se ud over deres egen næsetip ved den måde de gang på gang misforstår mine holdninger til tingene med vilje for at forstærke deres egen meninger og holdniner.
Der er 3 personer i denne tråd der har opfatte min holdning, så dvs. det faktisk ikke er særlig svært.
At fatte min holdning, betyder ikke du giver mig ret, men jeg kræver heller ikke du skal fatte den.
Det jeg kræver er at man ikke skal begynde at omformulere noget jeg har skrevet som gir så klart mening, og så bruge det i mod mig. Hvilket der er rigeligt med eksempler af i denne tråd, og hvis du ikke kan finde dem, så læs mit indlæg til Karl Æg, som han mestre så godt.
Jeg tar det som en slags "beskyldning" for noget jeg ikke har gjort/sagt. Hvordan vil du føle det hvis jeg gang på gang misforstod med vilje hvad du skrev, for at vende det i mod dig og gøre dig til "unormal".. Hmm?

method skrev:Først: Hvorfor er det at ALLE taler om MIG have ret?? Hvad sker der for jer?? Jeg har på intet tidspunkt tudet over om jer give mig ret, har jeg?? NEJ?? Jeg har prøvet at udvise mit syn på situationen, hvilket heldigvis jeg ikke er enig om, hvad du så synes, rører mig sådan set slet ikke en papand.
method skrev:Du misforstår alle de ord jeg skriver med vilje, da du af en eller ande måde vil "jorde" mine udtalelser til din egen fordel i dit indlæg.. Hmm og?? Håber det giver dig utrolig god selvtillid.
HAHA intet med mennesker at gøre imo. Det er jo fucking Aliens. Ved godt det bedste der kan ske for en er at føde et barn, men ingen kan overbevise mig om at nogen forældre kan elske et af de "alien wannabe" unger der.. Hvad sker der lige for det barn ved 1:03, det er jo en kloning mellem en unge og en bi? Hva sker der for de ikk har aflivet det?
method skrev:Jeg har ikke snakket om at myrde spændbørn i massevis, fordi de ikke har nogen følelser for livet, tag og læs en gang til, da du jo højst sandsynligt har brug for det. Jeg taler om misfostre, fordi JEG ikke forstår de forælre der vil sætte dem til livs, men JEG ber dig ikke om at give mig ret?!!!!!
method skrev:Dyrerne er grineren, og de gir mig ikke kvalme, men betyder det jeg væmmes over folks elendighed?
Dyrene er grineren, de gir heller ikk en kvalme
method skrev:Hvem snakker om personlige følelser her?? Vil du våge at påstå du ikke væmmes ved at se de utallige videoer på nettet hvor folk brækker knogler eller lign.?? Nej det tror jeg ikke du ville. DU væmmes ikke ved tanken fordi de lider, nej men fordi det ser pisse ulækker ud.. Godt så er det på plads..
method skrev:Hvis mentalt raske mennesker elskede deres børn ville de ikke sætte de værste tilfælde til livs..
method skrev:Men igen det er min mening, hvad din mening er her er sådan set ikke mit problem, og igen så tilbeder jeg dig ikke på mine ømme knæ for at du giver mig ret..
method skrev:og sidst, så vælger du at misforstå hvad jeg siger, så det blir svært for mig at modargumentere!
method skrev:Igen skriver du at jeg synes det er "OK" at slå spædbørn ihjel.. Hmm gør jeg så også det?? Neeej det tror jeg ikke.. Du skriver det som om jeg synes at man bare skal nakke de små spædbørn, hvis man ikke lige ønsker det, og jeg kan heller ik lige finde det sted hvor jeg skriver jeg synes det er en god ide??Igen kan jeg kun bede dig om at læse igen..
Jeg taler om at at forældrene burde have et valg om at de børn ikke skal leve videre og derved få en HÅRD barndom, samt utrolig svært liv. Nu vil du jo så tolke mit ord "aflive" som vi snakker om dyr, men hvorfor?? Her er der tale om en slags "lethal injection", som er ret uskyldig.
method skrev:Du vælger igen at misforstå mig med vilje fordi jeg bruger ordet "Lethal Injection" MEN bemærk anførselstegnene.. Måske jeg mente en uskyldig indsprøjtning, så barnet sover ganske stille og roligt ind..
method skrev:Ingen kommentare.. svært at diskutere med dig når du ikke kan se min point, men vælger at misforstå hvert enkelt ord. Du vælger at drage din hund ind i billedet fordi jeg nævner ordet "dyr".. Der hentyder jeg måske til at jeg netop ikke mener jeg betragter det som at aflive et dyr.. Igen læg mærke til anførselstegnene!!
method skrev:Og forresten, skal nok selv finde ud af hvor jeg vil bo henne, det skal du ikke spekulere på overhovedet!
method skrev:Håber du har nydt godt af at skrive dit indlæg.. Måske ikke som hetz på mig, men det ser jeg det som om, da du vælger at ignorere min pointe, hvilket der så klart bliver bevist med det du skriver..
method skrev:En anden ting der undrer mig er at du påpeger det ikke er en hetz mod mig, men alligevel svarer du tilbage med "DU" til mine citater? Hmm..
method skrev:Ydermere henviser du mig til et andet land? Vil det så sige at hvis folk har en anden mening end dig, så skal de flytte ud af landet?<-- Ja se, jeg ved godt hvad du mener, men vælger at svare tilbage som jeg havde misforstået dig.. Irriterende ikke??
method skrev:At du sidder og spiller "smart" og prøver på at nå en højere status end mig, på den bekostning af at du misforstår mine ord og holdninger med vilje, ved jeg virkelig ikke rigtig hvad jeg skal sige til, det er vel bare sørgeligt..
method skrev:Det jeg kræver er at man ikke skal begynde at omformulere noget jeg har skrevet som gir så klart mening, og så bruge det i mod mig. Hvilket der er rigeligt med eksempler af i denne tråd, og hvis du ikke kan finde dem, så læs mit indlæg til Karl Æg, som han mestre så godt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster