Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Mazzy's er super fedt lavet - den får min stemme
Nogen der ved hvad den sidste sang i hans video hedder?

voimakas skrev:
her er den Pzyrex http://www.youtube.com/watch?v=f5EGyztL79w![]()
og mazzy´s video får sgu også min stemme ;)

Dip-Drengen skrev:Synes sku det er synd alle stemmer på Mazzy, han har "lånt" for meget fra den sidste vinder. Hvor imod Nicolasvm´s film er mere original og de selv har fundet på noget nyt.. og alternativt!!!
Nicolasvm for helt klart min stemme!
- for det handler ikke om hvordan det er filmet eller optaget. Men hvad de laver og har af alternativer, til ny form for træning!Bare min mening

Mazzy skrev:Dip-Drengen skrev:Synes sku det er synd alle stemmer på Mazzy, han har "lånt" for meget fra den sidste vinder. Hvor imod Nicolasvm´s film er mere original og de selv har fundet på noget nyt.. og alternativt!!!
Nicolasvm for helt klart min stemme!
- for det handler ikke om hvordan det er filmet eller optaget. Men hvad de laver og har af alternativer, til ny form for træning!Bare min mening
Vores er lavet til en opgave til skolen. Det er lidt synd den så minder lidt meget om den anden. Men det skal lige siges vi ikke havde set sidste års vinder, da vi optog filmen

safetyen1 skrev:Synes at Mazzys er mere original og en del mere professionel. Vis mig en person som har opnået et godt resultat med naturens remedier.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster