Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Asomugha skrev:nogen tanker?

Lucas1994 skrev:Jeg skal selv i Livgarden fra december i år. Og jeg glæder mig som bare fanden

Lucas1994 skrev:Asomugha skrev:nogen tanker?
Jeg skal selv i Livgarden fra december i år. Og jeg glæder mig som bare fanden

ominator skrev:Lucas1994 skrev:Jeg skal selv i Livgarden fra december i år. Og jeg glæder mig som bare fanden
Du kan i hvert fald glæde dig til ikke at have nogen fritid haha, og det bliver kun værre når man skal i vagtkompagniet (startede på august holdet her for ca 1,5 måned siden)![]()
btw et kæmpe plus er deres trænings faciliteter, de er rigtigt lækre (når man har tid til at bruge dem altså)

Lucas1994 skrev:ominator skrev:Lucas1994 skrev:Jeg skal selv i Livgarden fra december i år. Og jeg glæder mig som bare fanden
Du kan i hvert fald glæde dig til ikke at have nogen fritid haha, og det bliver kun værre når man skal i vagtkompagniet (startede på august holdet her for ca 1,5 måned siden)![]()
btw et kæmpe plus er deres trænings faciliteter, de er rigtigt lækre (når man har tid til at bruge dem altså)
Er rimelig afklaret med at fritid er en by i Rusland, når man er garder. Går ud fra at man er i vagtkompagniet de sidste 4 måneder? Hvor man altså skal stå vsgt ved Amalienborg og sådan?
Kan du fortælle mig mere om de sidste 4 måneder, for dem ved jeg ikke så meget om.
Bor man stadig på kassernen? Skal man stadig på øvelser og sådan eller er det kun at stå vagt?

Valeurvaleur skrev:Jeg var på Antvorskov Kaserne i Slagelse - og det var fedt. Dog nok ikke så anbefalelsesværdigt i din situation, da det typisk er en af de mest efterspurgte kaserner. Tror ikke du får så mange brugbare svar mht. valg af kaserner, da de fleste af gode grunde kun har aftjent værnepligt på en kaserne, og derfor ikke er bekendt med forskellene imellem aftjenelsessteder.
Jeg måtte selv vente 1½ år på at komme ind, men det gjorde nu ikke så meget. Held og lykke uanset hvad du vælger - og gør dig selv en tjeneste, og vær i god form inden du tager springet ;)

Asomugha skrev:Valeurvaleur skrev:Jeg var på Antvorskov Kaserne i Slagelse - og det var fedt. Dog nok ikke så anbefalelsesværdigt i din situation, da det typisk er en af de mest efterspurgte kaserner. Tror ikke du får så mange brugbare svar mht. valg af kaserner, da de fleste af gode grunde kun har aftjent værnepligt på en kaserne, og derfor ikke er bekendt med forskellene imellem aftjenelsessteder.
Jeg måtte selv vente 1½ år på at komme ind, men det gjorde nu ikke så meget. Held og lykke uanset hvad du vælger - og gør dig selv en tjeneste, og vær i god form inden du tager springet ;)
Nej selvfølgelig kan man ikke udtale sig om kaserne man ikke har gået på/har kendskab til, men kunne godt være nogen havde oplevelser med en kaserne hvor det var absolut no-go mens at andre har gået på en anden kaserne og synes det var det fedeste

Asomugha skrev:Der er ledelige pladser i Varde, Skive, Haderslev, Nørresundby, Haderslev. Nogen der har været der?

Asomugha skrev:Der er ledelige pladser i Varde, Skive, Haderslev, Nørresundby, Haderslev. Nogen der har været der?

Sebastian92 skrev:Vælg for guds skyld et kamptrop regiment !!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster