Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:http://www.bt.dk/article/20090428/sundhed/704280005/
Ja så kom den til Danmark - den såkaldte "superpille".
Hvad er jere mening omkring den - tror i at den virker? Og kunne i selv finde på at prøve den?

Gør den dag. Den virker faktisk ganske fint.Så nej, jeg tror ikke pillen virker.

Det lyder ikke umiddelbart som noget jeg har lyst til at prøve nej... Er rigtig glad for mit vakuum.BT skrev: - Det eneste problem er, at man ikke samtidig må spise for fed mad. For det kan give kvalme, opkastninger, hyppig og løs afføring og diarré. Man kan komme ud for, at fedtet ligefrem siver ud i underbukserne, siger han

HAV skrev:Så er den kommet på markedet i dag. Er der nogle der har købt pillen og afprøvet den - og måske endda allerede har skidt i bukserne ?

sten_jensen25 skrev:HAV skrev:Så er den kommet på markedet i dag. Er der nogle der har købt pillen og afprøvet den - og måske endda allerede har skidt i bukserne ?
Hvor kan man købe den?

HAV skrev:sten_jensen25 skrev:HAV skrev:Så er den kommet på markedet i dag. Er der nogle der har købt pillen og afprøvet den - og måske endda allerede har skidt i bukserne ?
Hvor kan man købe den?
På apoteket u/ recept..
Hmm, min holdning er lidt blandet. Jeg syntes det er udemærket til folk der har MEGET svært ved at tabe sig og har gjort alt i deres magt med kost og cardio.
Syntes dog på den anden side, at det er skidt for dem som ikke gider/magter at omlægge sin kost som som blot tager den af dovenskab og manglende motivation til en sund livsstil.
Bivirkningerne er ligeledes ej heller at spøge med: PLUDSELIG diarré![]()

sofysis skrev:Synes heller ikke umiddelbart, at pillen er særlig velegnet til den gennemsnitlige fede dansker. Jeg tror ikke, at den generelle fedmesynder er fedtindtaget, men derimod for stort kulhydratindtag. Havde man derimod opfundet en pille, der kunne blokere en stor del af kulhydraternes optagelse ville dette efter min mening være mere hensigtsmæssigt.
Kan dog ikke lade være med at tænke på om ikke man med fordel ville kunne bruge Alli de gange man pga. højtider og andet er tvunget til at indtage en alt for fed kost. Ville dog selv hellere foretrække en ekstra løbetur og undgå risikoen for diarre.

Kolditz skrev:Jeg syntes det er noget fis, størstedelen er befolkningen er nogle lazy fellows, de gider ikke at gøre en skid for at tabe sig, og så vælger de at købe en pakke piller i stedet, ja har de forstand så er det satme lidt.
Det er en livsændring fanme ikke en måneds ændring.
Og fail at lave den recept fri, prøv at tænk på alle de teenage piger med anoreksi, som vil købe den, det ender galt.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Gaxe skrev:Kolditz skrev:Jeg syntes det er noget fis, størstedelen er befolkningen er nogle lazy fellows, de gider ikke at gøre en skid for at tabe sig, og så vælger de at købe en pakke piller i stedet, ja har de forstand så er det satme lidt.
Det er en livsændring fanme ikke en måneds ændring.
Og fail at lave den recept fri, prøv at tænk på alle de teenage piger med anoreksi, som vil købe den, det ender galt.
Hørte forleden, at de på et apotek havde registreret dem der købte, også fandt ud af at 1/10 af dem der købte dem, var normal vægtig.![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster