Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheNextArnold skrev:ja jeg ved godt jeg mangler dødløft, vil også bede en instruktør om at vise mig den snart
altså jeg kører maks 2 direkte biceps øvelser per træningspas. reverse grip curls og wrist curls er jo ikke bicpes-øvelser

BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:ja jeg ved godt jeg mangler dødløft, vil også bede en instruktør om at vise mig den snart
altså jeg kører maks 2 direkte biceps øvelser per træningspas. reverse grip curls og wrist curls er jo ikke bicpes-øvelser
reserve curls gir en del til becipsså den + 1 til burde være nok.

TheNextArnold skrev:ja det med bagskulderen har jeg også overvejet
glemte sgu helt at poste det andet program, det kommer her. igen, alt er 3x10.
squat 60 kg
leg extensions 50 kg
leg curls 55 kg
lægøvelse i benpresmaskine 90 kg, eller standing calf raises med 20 kg håndvægte i hver hånd
lat pulldowns, smalt eller bredt grep 50 kg
assisted pullups, hjælp 25 kg
cable rows, smat eller bredt greb 35 kg
derudover varierer jeg mellem følgende øvelser. laver 3-4 af øvelserne når jeg kører progam 2.
db curls 12,5 kg, bb curls 25 kg, preacher curls 22,5 kg, hammer curls 10 kg, curls i kabel 30 kg, reverse grip preacher curls 20 kg, wrist curls 22,5 kg.
hva siger du til det?

TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps

BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps
du skal ikke træne underarmen som iso, det træner du nok ved mange af de andre øvelser.
I mit nye split program har jeg selv kun 1 biceps øvelse medog det gir alligevel et godt pump, når man først har kørt BOR, yates rowa og chins osv. så er det ikke nødvendigt med flere.

essensen skrev:BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps
du skal ikke træne underarmen som iso, det træner du nok ved mange af de andre øvelser.
I mit nye split program har jeg selv kun 1 biceps øvelse medog det gir alligevel et godt pump, når man først har kørt BOR, yates rowa og chins osv. så er det ikke nødvendigt med flere.
Du er hurtig til at konkludere det ikke er nødvendigt mere mere fordi det virker for dig![]()
Nogle mennesker responderer utroligt godt på store øvelser og vil opleve hypertrofi i sekundære muskelgrupper, men det er altså langt fra tilfældet med alle. Nogle har derfor brug for mere direkte iso-arbejde og andre mindre - det er med at finde en balancegang der virker for én selv - og ikke konkludere at hvad der virker for én selv også virker for alle andre (:
Men med to øvelser til biceps burde du være dækket rigeligt ind såfremt der bliver trænet tungt nok.

essensen skrev:BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps
Du er hurtig til at konkludere det ikke er nødvendigt mere mere fordi det virker for dig![]()
Nogle mennesker responderer utroligt godt på store øvelser og vil opleve hypertrofi i sekundære muskelgrupper, men det er altså langt fra tilfældet med alle. Nogle har derfor brug for mere direkte iso-arbejde og andre mindre - det er med at finde en balancegang der virker for én selv - og ikke konkludere at hvad der virker for én selv også virker for alle andre (:
Men med to øvelser til biceps burde du være dækket rigeligt ind såfremt der bliver trænet tungt nok.

TheNextArnold skrev:BOOBS: det kommer da an på hvor store underarme man vil haveessensen skrev:BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps
ja det var også det jeg tænkte

BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:BOOBS: det kommer da an på hvor store underarme man vil haveessensen skrev:BOOBS skrev:TheNextArnold skrev:så to biceps øvelser? det er også det jeg kører, og så tager jeg nogengange reverse grip curls eller wrist curls med, som ikke træner biceps
ja det var også det jeg tænkte
man skal også passe på med at overtræne små muskelgrupper for det får du ikke større muskler af

Friche skrev:Muskulær overtræning er altså ikke noget man bare lige render ind i. Spørgsmålet er nok nærmere om det ikke er spild af tid med for mange bicepsøvelser...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster