Comic #1
Nej, jeg har godt nok aldrig trænet i tanktop i et offentligt fitness center, men hvad nu, hvis man har trænet kun iført boxers derhjemme? Det kan godt blive lidt varmt i løbet af sommerdagene
Comic #2
Ahhhr, det har alle vist prøvet? Jeg kan i hvert fald huske det gjaldt om at skyde dem så hårdt på modstanderen at han faldt - ej okay, men det var i hvert fald sjovt!
Comic #3
Jeg har dog aldrig råbt udover ved enkelte maxløft, men det er fandme også iorden! Ellers kan de forstyrrede sætte sig ud i testuen
Comic #4
Man kan sku da ikke løfte tunge vægte, hvis man ligner en eller anden klovn på ecstacy
Comic #5
Mobiltelefoner er et no-go i forbindelse med træningen i et fitnesscenter! Du er jo ikke kommet for at skrive med trunten fra i lørdags - vent med det til du kommer hjem!
Comic #6
Jeg laver folk sejle i deres egen sø, jo mindre de direkte spørger mig om noget! Det andet er alligevel håbløst...
Comic #7
Hmm, man må da gerne tage en lille kigger engang imellem? Men størstedelen af tiden foregår selvfølgelig med fokus på øvelserne
Comic #8
Jeg har sku altid vadet rundt i det samme træningstøj, så vil ikke ligefrem mene, at det er der jeg bruger flest penge - ja, tjek eventuelt mit svar til comic #1
Comic #9
Jeg bliver sku nødt til at rydde op, for jeg træner jo hjemme