Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Det ved jeg virkelig heller ikke hvorfor han gør, da det jo tilsyneladende ikke virker særlig godt for ham. Hvis man er "hard-gainer" burde man nok træne lidt mere... "simpelt".

SebastianLA skrev:Men manden er jo både personlig træner og fitness model - så må da et eller andet sted forholde sig til, at han har styr på det han laver.

SebastianLA skrev:peter n skrev:Det ved jeg virkelig heller ikke hvorfor han gør, da det jo tilsyneladende ikke virker særlig godt for ham. Hvis man er "hard-gainer" burde man nok træne lidt mere... "simpelt".
Jeg kan heller ikke rigtig forstå det. Men manden er jo både personlig træner og fitness model - så må da et eller andet sted forholde sig til, at han har styr på det han laver. Der må da være en årsag til, at han træner sine biceps i så mange forskellige øvelser og sæt... eller hvad?

peter n skrev:Tjah, Justin Bieber er den største "musiker" i øjeblikket. Det betyder ikke, at det er god musik.

SebastianLA skrev:peter n skrev:Tjah, Justin Bieber er den største "musiker" i øjeblikket. Det betyder ikke, at det er god musik.
Det kan man bare ikke rigtig sammenligne. Musik er en smagsag - Marc Fitt har jo i form af hans krop beviser på, at han ved hvad han laver. Men I har sikkert ret :-)

peter n skrev:Hvad er det præcist du mener han har styr på? Det er hverken svært at få en stor fysik, eller en ripped. Det svære er, at kombinere det.

SebastianLA skrev:peter n skrev:Hvad er det præcist du mener han har styr på? Det er hverken svært at få en stor fysik, eller en ripped. Det svære er, at kombinere det.
Du har ret. Men jeg mener dog, at han har kombineret det meget fint :-)

Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.

RippedInFourWeeks skrev:SebastianLA skrev:peter n skrev:Hvad er det præcist du mener han har styr på? Det er hverken svært at få en stor fysik, eller en ripped. Det svære er, at kombinere det.
Det har han da ikke?

SebastianLA skrev:RippedInFourWeeks skrev:SebastianLA skrev:peter n skrev:Hvad er det præcist du mener han har styr på? Det er hverken svært at få en stor fysik, eller en ripped. Det svære er, at kombinere det.
Det har han da ikke?
Det afhænger da af hvad hans mål er. Det er jo ikke alle der vil være kæmpe store.

RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?

Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?
Jo, mange mener at biceps har brug for høj volumen for optimal respons. Personligt har jeg selv haft bedst resultater med høj volumen til biceps. Om det er nødvendigt kan sikkert tages op til diskussion, men er man i et split hvor man for eksempel har en decideret armdag så tror jeg det er meget passende med 9-12 sæt.
Jeg kører selv Layne Nortons PHAT program for tiden, hvor der er 3 øvelser med 3 sæt hver til både biceps og triceps og det fungerer rigtig godt for mig.

RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?
Jo, mange mener at biceps har brug for høj volumen for optimal respons. Personligt har jeg selv haft bedst resultater med høj volumen til biceps. Om det er nødvendigt kan sikkert tages op til diskussion, men er man i et split hvor man for eksempel har en decideret armdag så tror jeg det er meget passende med 9-12 sæt.
Jeg kører selv Layne Nortons PHAT program for tiden, hvor der er 3 øvelser med 3 sæt hver til både biceps og triceps og det fungerer rigtig godt for mig.
Volumen er jeg enig i, antallet af øvelser er jeg ikke

Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?
Om man vil have flere sæt eller flere øvelser er vel i bund og grund en smagssag. Jeg tror ikke der er noget der dikterer det ene bedre end det andet.
Jeg mindes dog at have læst et par undersøgelser som påpeger at lave over 3-4 sæt af samme øvelse ikke giver større potentielle for hypertrophy. De forskellige vinkler som biceps (og triceps) rammes af i et større udvalg af har måske større vækstpotentiale. Dette baserer jeg dog på fuldstændig ingenting.

RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?
Om man vil have flere sæt eller flere øvelser er vel i bund og grund en smagssag. Jeg tror ikke der er noget der dikterer det ene bedre end det andet.
Jeg mindes dog at have læst et par undersøgelser som påpeger at lave over 3-4 sæt af samme øvelse ikke giver større potentielle for hypertrophy. De forskellige vinkler som biceps (og triceps) rammes af i et større udvalg af har måske større vækstpotentiale. Dette baserer jeg dog på fuldstændig ingenting.
Min biceps træning er biceps curls med derefter hammer curls. Så har du ramt alle "vinkler" af biceps

Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:RippedInFourWeeks skrev:Labze skrev:Det er nu meget standard, at kører 9-12 sæts i 3-4 forskellige øvelser i de højere splits.
Da ikke til biceps?
Min biceps træning er biceps curls med derefter hammer curls. Så har du ramt alle "vinkler" af biceps
Ja, men ved at ændre øvelser kan du ændre hvori i bevægelsen den maksimale spænding på biceps ligger. Ved at vælge flere bicepsøvelser kan du også bedre få en holistisk opbygning af træningsprogrammet som sørger for du ordentligt stimulerer alle muskelfibrene i biceps.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster