Har kun trænet seriøst i et par måneder så ville lige hører

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dusty_Viking skrev:Tak for alle jeres svar! og det var nu ikke fordi jeg ville have flere øvelser til mine biceps, jeg har bare set hvordan andre i mit center, tager op til 3-4 øvelser til deres biceps.

LDamsgaard skrev:Dusty_Viking skrev:Tak for alle jeres svar! og det var nu ikke fordi jeg ville have flere øvelser til mine biceps, jeg har bare set hvordan andre i mit center, tager op til 3-4 øvelser til deres biceps.
Har du nogensinde set dem lave squat og dødløft?

Dusty_Viking skrev:LDamsgaard skrev:Dusty_Viking skrev:Tak for alle jeres svar! og det var nu ikke fordi jeg ville have flere øvelser til mine biceps, jeg har bare set hvordan andre i mit center, tager op til 3-4 øvelser til deres biceps.
Hmm... nu jeg tænker over det så nej faktisk ikke?

LDamsgaard skrev:Dusty_Viking skrev:LDamsgaard skrev:Dusty_Viking skrev:Tak for alle jeres svar! og det var nu ikke fordi jeg ville have flere øvelser til mine biceps, jeg har bare set hvordan andre i mit center, tager op til 3-4 øvelser til deres biceps.
Hmm... nu jeg tænker over det så nej faktisk ikke?
Okay, har du set dem træne andet end biceps, bryst og mave?

Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?

Dusty_Viking skrev:Ja danej jeg træner hverken i fitness world eller fitness dk, træner i et hvad siger man lokalt center? det ligger her i vejle rimelig stort både med plads og medlemmer.

Ryan skrev:Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?
Kan man tillade sig at spørge om du er 17 år, ude af stand til at danne egne meninger, og derfor har valgt at kopiere den holdning der virker til at være den herskende på sitet?

Ryan skrev:Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?
Kan man tillade sig at spørge om du er 17 år, ude af stand til at danne egne meninger, og derfor har valgt at kopiere den holdning der virker til at være den herskende på sitet?

Funken skrev:Ryan skrev:Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?
Det var ikke for at generaliserer på nogle måder Ryan. Ja jeg er 17 år. Og ja jeg kan godt selv danne egne meninger. Jeg kan f.eks. danne en mening om dig. Men ud fra mit synspunkt er det vel dig der danner en mening om mig, ud fra hvad du tror; at jeg ikke kan danne mine egne meninger, på grundlag af erfaring. Jeg har en holdning for fitness world, ud fra den information jeg har fået. Præcis ligesom at du er blevet opdraget af dine forældre, skaber du også en mening om noget, ud fra den information som du har fået. Taget i betragtning af at du bliver fornærmet og udpeger mig som uvidende og naiv, hvor jeg faktisk prøver at hjælpe en der søger hjælp, synes jeg at du da er den, der så måske danner de forkerte meninger om ting, i nuværende situation. Og nu har jeg siddet og nærmest skrevet en halv artikel om hvorvidt jeg har lov til at have en holdning om fitness world, når jeg jo kun er 17 år og har et åndsvagt avatar og nogle ringe løft. Bare endnu en uvidende splejs der skal spille klog.
Måske er det dig der generaliserer og ikke kan danne egne meninger, alt taget i betragtning.

Legend skrev:Det er dumt at forsøge sig med fint og pyntet sprogbrug og komplicerede sætningsstrukturer, når man stadig er på det stadie, hvor kryds, bolle og trekant er en udfordring.

Legend skrev:Funken skrev:Ryan skrev:Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?
Det var ikke for at generaliserer på nogle måder Ryan. Ja jeg er 17 år. Og ja jeg kan godt selv danne egne meninger. Jeg kan f.eks. danne en mening om dig. Men ud fra mit synspunkt er det vel dig der danner en mening om mig, ud fra hvad du tror; at jeg ikke kan danne mine egne meninger, på grundlag af erfaring. Jeg har en holdning for fitness world, ud fra den information jeg har fået. Præcis ligesom at du er blevet opdraget af dine forældre, skaber du også en mening om noget, ud fra den information som du har fået. Taget i betragtning af at du bliver fornærmet og udpeger mig som uvidende og naiv, hvor jeg faktisk prøver at hjælpe en der søger hjælp, synes jeg at du da er den, der så måske danner de forkerte meninger om ting, i nuværende situation. Og nu har jeg siddet og nærmest skrevet en halv artikel om hvorvidt jeg har lov til at have en holdning om fitness world, når jeg jo kun er 17 år og har et åndsvagt avatar og nogle ringe løft. Bare endnu en uvidende splejs der skal spille klog.
Måske er det dig der generaliserer og ikke kan danne egne meninger, alt taget i betragtning.
Det er dumt at forsøge sig med fint og pyntet sprogbrug og komplicerede sætningsstrukturer, når man stadig er på det stadie hvor kryds, bolle og trekant er en udfordring.

Det er dumt at forsøge sig med fint og pyntet sprogbrug og komplicerede sætningsstrukturer, når man stadig er på det stadie hvor kryds, bolle og trekant er en udfordring.

Legend skrev:Funken skrev:Ryan skrev:Funken skrev:Kan man tillade sig at spørge om du træner i Fitness World?

Funken skrev:Jeg har bare erfaring med at hvis man ikke skriver, eller prøver at skrive nuanceret, så virker man mindre kontroversiel.
Funken skrev:Det er mere svært at skabe en identitet på et forum end det er i den virkelige verden.
Funken skrev:Man kender jo kun personen ud fra hvad man læser. Og jeg vil nødigt læses som dum.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster