Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marc123 skrev:Hej. Jeg er dreng på 16 år, som overvejer at skaffe mig et dødløft bælte, da jeg har hørt det er bedst. Jeg makser 200 kg dødløft, og tager normalt 135 kg 5x5. Jeg er bare lidt bange for at bæltet vil gøre, at jeg ikke bruger min lænd lige så meget? Altså at jeg ikke får så meget ud af løftet?

1tonfisk skrev:Marc123 skrev:Hej. Jeg er dreng på 16 år, som overvejer at skaffe mig et dødløft bælte, da jeg har hørt det er bedst. Jeg makser 200 kg dødløft, og tager normalt 135 kg 5x5. Jeg er bare lidt bange for at bæltet vil gøre, at jeg ikke bruger min lænd lige så meget? Altså at jeg ikke får så meget ud af løftet?
I call bullshit. 200... Det er vist godt med dig... 77 kg, 16 år, 183 høj?
Det er vist en, der har haft fingerne i kagedåsen.
Hvis han har haft fingere i kagedåsen, hvorfor er det overhovedet noget du skal tage dig af?
NID skrev:1tonfisk skrev:Marc123 skrev:Hej. Jeg er dreng på 16 år, som overvejer at skaffe mig et dødløft bælte, da jeg har hørt det er bedst. Jeg makser 200 kg dødløft, og tager normalt 135 kg 5x5. Jeg er bare lidt bange for at bæltet vil gøre, at jeg ikke bruger min lænd lige så meget? Altså at jeg ikke får så meget ud af løftet?
Og det blev du lige nødt til at skrive, hvorfor? Typisk lorteholdning der minder om det man ser på bb.com, som der absolut intet brugbart svar er i. Come on, havde ellers på fornemmelsen af folk var behjælpelige her omkring på forummet...Hvis han har haft fingere i kagedåsen, hvorfor er det overhovedet noget du skal tage dig af?
OT: Jeg vil ligeledes anbefale Thomas Jagd's artikel.

1tonfisk skrev:NID skrev:1tonfisk skrev:Marc123 skrev:Hej. Jeg er dreng på 16 år, som overvejer at skaffe mig et dødløft bælte, da jeg har hørt det er bedst. Jeg makser 200 kg dødløft, og tager normalt 135 kg 5x5. Jeg er bare lidt bange for at bæltet vil gøre, at jeg ikke bruger min lænd lige så meget? Altså at jeg ikke får så meget ud af løftet?
Og det blev du lige nødt til at skrive, hvorfor? Typisk lorteholdning der minder om det man ser på bb.com, som der absolut intet brugbart svar er i. Come on, havde ellers på fornemmelsen af folk var behjælpelige her omkring på forummet...Hvis han har haft fingere i kagedåsen, hvorfor er det overhovedet noget du skal tage dig af?
Bl.a. fordi folk skal vide, at det ikke er en realitisk målsætning, fordi det er relevant for emnet og fordi det bare er gay og lyve om.

dethererikkeforsjovt skrev:1 ½ træning, ikke styr på kosten, tyndere end en pind. No way du løfter 200kg og hvis du gjorde tog du ikke 135kg 5x5.

vilho skrev:Hvis det er sandt, at du dødløfter 200 kg. blot 16 år gammel, tar jeg hatten af. Der findes mange mennesker,der træner mange år,uden at opnå dette. Prøv at forestille dig,hvor meget du kan løfte når du er 20 år med den rette træning. keep up, og du bliver den nye Kim Kold.

Marc123 skrev:Og ligefrem tyndere end en pind? synes bare du skal flette fissen

Forcedreps skrev:vilho skrev:Hvis det er sandt, at du dødløfter 200 kg. blot 16 år gammel, tar jeg hatten af. Der findes mange mennesker,der træner mange år,uden at opnå dette. Prøv at forestille dig,hvor meget du kan løfte når du er 20 år med den rette træning. keep up, og du bliver den nye Kim Kold.
Du har ligesom andre i tråden et mixed up syn på styrke i forhold til størrelse. Det er altså ikke unormalt at se folk veje 70-80ish kg og kunne trække over 250 fra gulvet, hvis de har lidt længere arme. Dødløft er ikke nær så afhængig af ens kropsvægt. Det er dog alligevel imponerende som 16-årig.

agv skrev:Forcedreps: Super flot løftet af ham i videoen, men er det ikke lidt underligt at han sætter bæltet så ekstremt højt?

NID skrev:1tonfisk skrev:Marc123 skrev:Hej. Jeg er dreng på 16 år, som overvejer at skaffe mig et dødløft bælte, da jeg har hørt det er bedst. Jeg makser 200 kg dødløft, og tager normalt 135 kg 5x5. Jeg er bare lidt bange for at bæltet vil gøre, at jeg ikke bruger min lænd lige så meget? Altså at jeg ikke får så meget ud af løftet?

Marc123 skrev:Sorry guys, havde taget fejl af 20 kgs vægtene. Jeg kan kun tage 160 kg 1RM dødløft. Det er jeg ked af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster