Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

det er svært at sige kun ud fra tal

Larsjensen skrev:1 december 2012
højde = 180 cm
24 april 2013
Højde = 180 cm

peter n skrev:Larsjensen skrev:1 december 2012
højde = 180 cm
24 april 2013
Højde = 180 cm
Ikke imponeret.

Larsjensen skrev:peter n skrev:Larsjensen skrev:1 december 2012
højde = 180 cm
24 april 2013
Højde = 180 cm
Ikke imponeret.
haha. Jeg gør mit bedste, men den sidder bare fast der. Er faktisk skrumpet 1cm efter jeg er begyndt, at køre mere squat.

Larsjensen skrev:.

Active skrev:Larsjensen skrev:.
Du mangler bare overall masse, det giver ikke så meget mening at begynde at skrive hvor du skal fokusere henne af![]()
Keep going!

Active skrev:Larsjensen skrev:.
Du mangler bare overall masse, det giver ikke så meget mening at begynde at skrive hvor du skal fokusere henne af![]()
Keep going!

Larsjensen skrev:Active skrev:Larsjensen skrev:.
Keep going!
dog synes jeg min læg halter lidt

Garik skrev:Larsjensen skrev:Active skrev:Larsjensen skrev:.
Keep going!
Misforstå ikke dette, men: Din læg halter også. Som Active siger, skal der overall masse på; lad være med at fokusere på andet end at bygge overall masse på de store muskelgrupper.
Weakpoints som læg et cetera er alt for tidligt at tænke på

Larsjensen skrev:Garik skrev:Larsjensen skrev:Active skrev:Larsjensen skrev:.
Keep going!
Misforstå ikke dette, men: Din læg halter også. Som Active siger, skal der overall masse på; lad være med at fokusere på andet end at bygge overall masse på de store muskelgrupper.
Weakpoints som læg et cetera er alt for tidligt at tænke på
okay tak for svaret. Ja selvfølgelig mere masse. Har heller ikke engang trænet et år endnu, men ja enig!
jeg leder også efter svaret om det er en hurtig/god fremgang eller en langsom en som kunne have været bedre?

TEX0 skrev:slap nu lige af med at snakke om bukser, du måler kun 57 om låret

Moose skrev:Som de andre siger skal du ikke gå for meget op i weakpoints endnu. men derfor er det stadig vigtigt at du kigger på din krop og fremgang. Ud fra din krop og fremgang kan man jo konkludere at du skal have optimeret den læg-træning. Det er latterligt at sige at du ikke skal tænke over hvis din læg ikke bliver større, når alt andet gør. Denne tankegang er højest sandsynlig hvorfor man ser en masse med store lår og ingen lægge herinde, og store biceps uden triceps.
Weakpoints kommer fra hovedløshed og jo længere tid man ignorere dem, jo større weakpoints bliver de.
det er bare mine 50cent, som bliver pillet fra hinanden om lidt.

Larsjensen skrev:Moose skrev:Som de andre siger skal du ikke gå for meget op i weakpoints endnu. men derfor er det stadig vigtigt at du kigger på din krop og fremgang. Ud fra din krop og fremgang kan man jo konkludere at du skal have optimeret den læg-træning. Det er latterligt at sige at du ikke skal tænke over hvis din læg ikke bliver større, når alt andet gør. Denne tankegang er højest sandsynlig hvorfor man ser en masse med store lår og ingen lægge herinde, og store biceps uden triceps.
Weakpoints kommer fra hovedløshed og jo længere tid man ignorere dem, jo større weakpoints bliver de.
det er bare mine 50cent, som bliver pillet fra hinanden om lidt.
tak for svaret. Min lægs fremgang har været
1. december 2012 = 35cm
1. Juni 2013 = 37,2 cm
Er det en relativ langsom, normal eller hurtig fremgang
hvor mine lår har vokset 6.5cm på din tid^

pumpfmaster skrev:Ja eksploderet du må slappe af med alt det træning, og dine lår wauw det vildt!!..
Se nu bare for helvede at bygge noget masse på..

Larsjensen skrev:pumpfmaster skrev:Ja eksploderet du må slappe af med alt det træning, og dine lår wauw det vildt!!..
Jeg tænkte i forhold til resten brorlort

Viggiator skrev:Larsjensen skrev:pumpfmaster skrev:Ja eksploderet du må slappe af med alt det træning, og dine lår wauw det vildt!!..
Jeg tænkte i forhold til resten brorlort
Det er janteloven, du.
Man kan ikke sidde og snakke om at man er eksploderet og ikke kan passe almindelige bukser med lår på 58 cm.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster