Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1253
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1250

Følg bodybuilding.dk på

Ben Pakulski - MI40

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.

Jeg er lidt interesseret i at høre jeres mening om Benjamin Pakulski's og hans træningsmetoder.
Derudover er jeg virkelig interesseret i at fingrene i hans MI40 program, gider dog ikke bruge 800 kr. af mine dyrebare SU penge på programmet, så tænkte om nogle vidste hvor man kunne anskaffe sig det gratis? [-o<

Tak på forhånd - Yukazo :8
What if I told you that you don't have to be sarcastic everytime a newb posts a thread to be accepted by the other bodybuilders.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Glumsø, Sydsjælland

Træner her: Lifeclub
Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har kørt det over det sidste års tid og det er alle pengene værd - indimellem kører Ben rabat så du kan få det noget biligere.
Hvis du downnloader en kopi får du heller ikke mulighed for at Ben kan justere programmet ind så det passer til dig.
Det du downloader er kun en skabelon,når du har betalt for det rigtige program kommer alt til at virke perfekt.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

jeg har programmet, jeg har selv ikke prøvet det, jeg ville bare lige se det af ren nysgerrighed, men fandt det inde på kickasstorrents.
Dog syntes jeg du skal gøre som godofthunder siger og købe det. 800 af din su er jo slik og du får meget mere ud af programmet er jeg sikker på. læg 200 kr til side hver måned eller ligende, det burde godt kunne lade sig gøre.

Uden at have set det er det sikkert et højt split program du næppe vil få meget ud af. Jeg vil sige money better spend elsewhere.
Brugeravatar

Mi40 er et ekstrem godt og velovervejret program. Kan helt klart anbefales. Det nytter sådan set ikke noget at blot downloade programmet, da det mest essentielle i programmet er selve udførelsen af øvelserne. Men ellers, så er det et rigtig godt program, hvor man kører et 5-split med 6 egentlige styrketræningsdage, og 3 dage med cardio, dvs. 9 træninger på 1 uge. Der er ikke én dag, der er den samme. Så er der også en god sammenhængende mellem NOS-set og almindelige sæt, hvilket gør, at man ikke brænder totalt ud.

Alt i alt et rigtig godt program, som kan anbefales.
Mikael skrev:
bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?

Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep
Brugeravatar

Der er virkelig, virkelig ikke nogen grund til at bruge 800-fucking-kroner på et cookie-cutter/"fits all" program. Der er dusinvis af gratis programmer rundt omkring på nettet. Og jeg vil vædde med, at dette er endnu et hyped høj-split "the secrets of bodybuilding" program, mest af alt baseret på falsk markedsføring.

Hvis du derimod gerne vil investere nogle penge i din træning (hvilket er en rigtig fornuftig ide), bør du kontakte en dygtig personlig træner, der kan sammensætte et træningsprogram med dine mål for øje.

EDIT: Her er en beskrivelse:

Hi, my name is Benjamin Pakulski and I'm honored for the opportunity to expose the five most common training and dietary mistakes reversing your gains and I am extremely excited to hand you my plateau-busting shortcuts to maximize lean muscle gains, crush "weak body parts" and incinerate fat so you keep your abs the entire time.

Every 40 days you'll experience a new growth spurt utilizing my body-remodeling methods –NOS ™ technology, the power of the number forty, my Three-Phase Nutrition system and the revolutionary workout technique Intent.

For the first time, I have organized and my absolute best muscle-building knowledge -- after fourteen (14) years of trial-and-error (on myself & clients), and rubbing shoulders with the world's brightest doctors, therapists and coaches – into the long awaited MI40 Training System!

Omg.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Ben Pakulski er kongen er bro-science. Hvis hans metoder var så gode, så er det da sjovt, at han ikke selv har haft nævneværdig fremgang de sidste 6 år.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Ben Pakulski er kongen er bro-science. Hvis hans metoder var så gode, så er det da sjovt, at han ikke selv har haft nævneværdig fremgang de sidste 6 år.

Mener da at det var Ben som netop brugte forskere, samt den nyeste teknologi i hans træning, så det var videnskabeligt? Det blev så vidt jeg husker i hvert fald portrættet af ham i Generation Iron :) Men du må ikke hænge mig op på det

Reputation point: 10

Det blev så vidt jeg husker i hvert fald portrættet af ham i Generation Iron

Det er rigtigt, at det er sådan, han gerne vil fremstå.

Læs de ting han skriver og led efter referencerne. Pakulski er ikke mere videnskabeligt funderet end Branch.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

.
Sidst rettet af DryaDe 26. aug 2014, 10:49, rettet i alt 1 gang.

Kunne en eller anden ikke poste et eksempel på et træningsprogram, så vi kan diskutere facts og ikke spekulation? I har dem jo tilsyneladende liggende.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SK8hXT4Axd0[/youtube]

Ben P er ze real deal!

edit: arg en eller anden sæt den ind!
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

DryaDe skrev:siger det bare lige en gang til... den er for free inde på kickass torrents med video og det hele. Tjek det ud, personligt ville jeg ikke kører det. men ja der er massere af videor guides osv.

Gratis eller stjålet?
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

JeppN skrev:

Ben P er ze real deal!

"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

Drot skrev:
DryaDe skrev:siger det bare lige en gang til... den er for free inde på kickass torrents med video og det hele. Tjek det ud, personligt ville jeg ikke kører det. men ja der er massere af videor guides osv.

Gratis eller stjålet?

det er en torrent fil. nogle ville sige stjæle andre ville sige dele.

Jeg havde bestemt ikke tænkt mig at følge hans program, hvis der var høje splits. Jeg har bare fulgt ham et stykke tid på youtube nu og han er begyndt at blive rigtig aktiv hvad angår videoposting lige for tiden. Jeg synes personligt at hans videoer er rigtig fornuftige og derfor kunne jeg godt tænke mig at se hans træningsprogram. Netop hvordan de forskellige øvelser skal køres korrekt for max hypertrophi er den mest interessante faktor ved hans træning
What if I told you that you don't have to be sarcastic everytime a newb posts a thread to be accepted by the other bodybuilders.
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Programmet er et kort program med mange forskellige udtrætningsteknikker. Man skal køre meget strict og føle øvelsen i muskelen. Mange af sættene er supersæt osv., og meget korte pauser mellem sættene, hvilke giver en stor træthedsakkumukation, noget der er godt for hypertrofi. ;)

Jeg kender dog kun til programmet overfladisk, men tror faktisk det er et af de programmer det er værd at betale for. Så kan man enten helt eller delvist implementere hans principper.
Brugeravatar

Træner her: Sportshøjskolen

jensagv skrev:Programmet er et kort program med mange forskellige udtrætningsteknikker. Man skal køre meget strict og føle øvelsen i muskelen. Mange af sættene er supersæt osv., og meget korte pauser mellem sættene, hvilke giver en stor træthedsakkumukation, noget der er godt for hypertrofi. ;)

Jeg kender dog kun til programmet overfladisk, men tror faktisk det er et af de programmer det er værd at betale for. Så kan man enten helt eller delvist implementere hans principper.

Jeg har fået downloadet programmet og set alle videoerne. Jeg må indrømme uden at have den store erfaring, at Ben Pakulski's principper rent faktisk giver god mening. Jeg var idag også oppe og træne for første gang efter at have implementeret rigtig mange af hans principper i mit træningsprogram og jeg var helt smadret bagefter, så udtrætningsteknikkerne virker i bedste fald!
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

så du var træt efter træning? nåmen så var det jo en succes...
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 140.00

Så vidt jeg er orienteret er grundprincipperne bag MI40 bare udtrætningsteknikker og høj volume. Langsom excentrisk, dropsæts og 45 sek. pauser for at skabe højere TUT (Poul Haacker approved).

EDIT: Jeg tror pengene er givet bedre ud ved bare at implementere disse principper i et fornuftigt program. Det er også noget jeg har gjort med succes.
Brugeravatar

Reputation point: 45

frede929 skrev:så du var træt efter træning? nåmen så var det jo en succes...

Yup

Kuklinski skrev:Så vidt jeg er orienteret er grundprincipperne bag MI40 bare udtrætningsteknikker og høj volume. Langsom excentrisk, dropsæts og 45 sek. pauser for at skabe højere TUT (Poul Haacker approved).

EDIT: Jeg tror pengene er givet bedre ud ved bare at implementere disse principper i et fornuftigt program. Det er også noget jeg har gjort med succes.

Det er også hovedpointerne med programmet. Personligt synes jeg det program han har lagt giver alt for lang rest period med noget der ligner et 5-split.
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Hvis det er et program med fokus på TUT og udtrætning kan man stadig finde Ian kings "bring on the pain programmer " på T nation...gratis
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Dødløft: 195.00

En af mine bekendte har kørt "Max Hypertrophy" af Ben P og Vince Del Monte. Han har næsten brugt et år på det og har fået minimal fremgang. Efter at have kastet et kort blik på Max Hypertrophy undrer det mig ikke - Enorm mangel på struktur og helt basale elementer som progressive overload er ikke implementeret. Jeg ville aldrig selv kaste mig ud i et program af Ben Pakulski, og ville nok aldrig opfordre andre til det samme.

JeppN skrev:

Ben P er ze real deal!

LOL! Min IQ faldt minimum 20 point af at se den video. Uden mærkbare muskel-gains som kompensation. Men måske brændte jeg en masse fedt af og blev LEAN og SHREDDED?!
"Man må tænke sig Sisyfos som en lykkelig mand."
(Albert Camus, "Sisyfos-myten")

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Træner her: Fitnessdk Parken

Jeg fandt lige en række videoer, hvor han demonstrerer det nye koncept NOS-X i hans nye optimerede træningsprogram. Personligt tænker jeg uden at have prøvet dette princip at stretched i bunden giver musklen hvile, men det ser godt nok ud som om de har det hårdt. Hvad tænker I om det ? :-k
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Brugeravatar

Træner her: Sportshøjskolen

Fyrkat skrev:
JeppN skrev:

Ben P er ze real deal!

hold nu kæft hvor skal han bare holde kæft. Det er jo værre end nobell fitness
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Her er strukturen for programmet:
http://www.speedyshare.com/EGZk4/Printa ... Sheets.pdf

Generelt:
- Fokus er på teknik, fuld ROM og mind-to-muscle, aka. KAIGREENE-GRAPEFRUIT-FUCK-PRINCIPLE.
- Tempo T4010, medmindre andet angivet.
- 8 gentagelser i hvert sæt, da det totalt giver 40 sekunders TUT (da 8 x 4 sekunders eccentrisk + 8 x 1 sekunders koncentrisk er lig 40. SCIENCE BITCH!)
- 40 sekunders pause mellem sæt
- NOS, Neurolotical overload set (dropsæt kaldes det af almindelige, ikke retarderede individer.)

Derudover er der vedlagt kostplaner fra 2500 til 5000 kcal, instruktionsvideoer og PDF'er, 21 days arms program, 7 days primer og 7 days fucking detox.
Håber det er tilstrækkelig info, ellers må i selv se hvad der flyder i sørøvernes bugt.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Det lyder dejligt pseudovidenskabeligt. Skal man også tage særlige kosttilskud sideløbende?
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

peter n skrev:Det lyder dejligt pseudovidenskabeligt. Skal man også tage særlige kosttilskud sideløbende?

Ja, Ben er fortaler for alverdens lort. Der er desuden en 19 siders pdf om Supplement Stack, som omhandler alt muligt funky. Både hvad der er essentielt, men også ULTIMATE MI40 MUSCLE BUILDING STACK!!!!!!!11

Bare essentials:
- BCAA
- Glutamine
- Fish oil
- Whey
- Magnesium/Zinc
---
- Vitamin C
- Acetyl L carnitine
- Super greens
- Multivitamin
- Arginine