Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jumburr skrev:jeg har hørt at når man træner, så skal man ikk kun træne overkroppen for eksempel.
Man skal også træne benene , fordi musklerne i benene hænger sammen med overkroppen, så når du træner benene går det hurtigere med at få en større overkrop end hvis du kun trænet overkroppen.
passer det?

Poliquin skrev:jumburr skrev:jeg har hørt at når man træner, så skal man ikk kun træne overkroppen for eksempel.
Man skal også træne benene , fordi musklerne i benene hænger sammen med overkroppen, så når du træner benene går det hurtigere med at få en større overkrop end hvis du kun trænet overkroppen.
passer det?
Ja det passer. Da du (kort fortalt) vil have en langt større frigivelse af de væsentlige hormorner![]()
Og noget helt andet er det ligner crap når folk render rundt med stor overkrop og små ben

Freddy skrev:Ja, jeg vokser fuld smæk på overkroppen.. Men benene halter bare efter - og jeg har masser af DOMS i efter bentræning, ikke fordi det siger det hele - men lidt gør det da
Jeg er generelt også blevet stærkere i benene, hurtigere og mere eksplosiv - men fylde mangler bare. Kan ikke rigtig finde ud af hvorfor.. Jeg har prøvet meget snart - måske er det genetisk? Kan der være noget om dét?

Freddy skrev:Det var da faktisk en god idé.. Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det.
Det er vel bare at måle låret på det bredeste sted og det samme med læggen, og så se efter noget tid?

Poliquin skrev:jumburr skrev:jeg har hørt at når man træner, så skal man ikk kun træne overkroppen for eksempel.
passer det?
Ja det passer. Da du (kort fortalt) vil have en langt større frigivelse af de væsentlige hormorner![]()
Og noget helt andet er det ligner crap når folk render rundt med stor overkrop og små ben

TJ skrev:Du skal helst have gang i noget Squat og Dødløft til dine ben. Maskintræning skal man som hovedregel holde sig fra, selvom de ikke alle er onde og er fine nok i perioder.

jumburr skrev:TJ skrev:Du skal helst have gang i noget Squat og Dødløft til dine ben. Maskintræning skal man som hovedregel holde sig fra, selvom de ikke alle er onde og er fine nok i perioder.
okay tak.
men en løbetur er det ikk også i orden ?

Lithium skrev:træbenet skrev:beyder de 1014 at ham der løfter 1014 kg?
Nej det er pund - dvs det svarer til omkring 460 kg

chiliz skrev:den der maskine, hvor du sidder ned og skubber en plade tilbage, mener den hedder ben pres.
den er vel lige så god ?

chiliz skrev:kan det så ikke bruges til "ben træningen" ?altså pres øvelsen..

mikmak skrev:dur ikke da det er en pres øvelse ... har fundet noget andet ... liggende curls...siddende curls...standing stifflegged deadlift... calf raises plus mange andre her i øvelsesbiblioteket... så nu er det bare og klø på ... tak for hjælpen...

chiliz skrev:så man skal altså træne forsiden bagsiden og siderne på låret ..
squat hvor mange "sider" af lårene træner det

mikmak skrev:jo jeg kan godt træne min forreste lårmuskel ... siddende ben curl ... jeg kan desværre bare ikke squatte, da belastningen på knæet bliver for meget når jeg skal op... selv uden vægt ... mit højre knæ hæver af h...... til...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster