Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skurk skrev:Kort spørgsmål, min kammerat og jeg et blevet på det groveste blivet beskyldt på en nedladende måde blevet beskyldt for brug af steoider. Vi går begge på gymnasie 2.g og føler os krænket. Beskyldninger et opstået pga. Et problem med med en pige, hvad fanden kan man gøre? Er det muligt at politimelde det som "svige og smerte", skal vi tage fat i vores forestandeR af gymnsiet, eller hvad skal vi gøre, personligt vil jeg drøfte det med mine forældre, men syndes simpelthen at det et så krænkene og sådan en alvorlig påtale at jeg vil køre den så langt som muligt. .... Vi fik bl.a af vide f idioterne at vi skulle fucke tilbage til vores steoider og lade være med at blande os uden om. Skal siges at hverken jeg eller min kammerat aldrig har rørt ting som et ulovlige. Og at vi er stærkt modstandere af kemikamemter, derfor føler vi os også særligt krænkede..

MMS357 skrev:At blande forældre, gymnasie-rektor eller andre autoriteter ind i det, vil være at gå galt for vidt.
Man kunne godt få lavet en test, men er det egentlig umagen værd? Hvis plageånderne er så langt ude, som det lyder til, vil det være lige så nemt for dem at påstå, at der er fusket med en test, som det var for dem at påstå, at I var krudtede. Glem de avekatte!
Træn videre, spis noget god mad, og scor noget fjabbelade!

Fejer skrev:Skurk skrev:Kort spørgsmål, min kammerat og jeg et blevet på det groveste blivet beskyldt på en nedladende måde blevet beskyldt for brug af steoider. Vi går begge på gymnasie 2.g og føler os krænket. Beskyldninger et opstået pga. Et problem med med en pige, hvad fanden kan man gøre? Er det muligt at politimelde det som "svige og smerte", skal vi tage fat i vores forestandeR af gymnsiet, eller hvad skal vi gøre, personligt vil jeg drøfte det med mine forældre, men syndes simpelthen at det et så krænkene og sådan en alvorlig påtale at jeg vil køre den så langt som muligt. .... Vi fik bl.a af vide f idioterne at vi skulle fucke tilbage til vores steoider og lade være med at blande os uden om. Skal siges at hverken jeg eller min kammerat aldrig har rørt ting som et ulovlige. Og at vi er stærkt modstandere af kemikamemter, derfor føler vi os også særligt krænkede..
haha galt hvor kan du klynke... plejer du også at sætte dig ned og tude hvis der ikke er mere mælk eller mere garn til dit strikke tøj? Kan du ikke være ligeglad og passe dig selv? haha satme en god griner og vågne op på

Skurk skrev:KEr det muligt at politimelde det som "svige og smerte"
Straffelovens §267:
Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Ioxer skrev:hvis de sviner dig til pga de tror du er på steroider, så kan du vel bare kommentere deres slaskede og svansede overarme og deres blege overkrop, der er totalt blottet for muskler. evt forberede en lille tale til dem

Dingo skrev:Det er sjovt som mange siger "tag det som et kompliment".
Direkte at blive anklaget for det og svinet til pga det ville jeg godt nok have svært ved at tage som et kompliment.
Et kompliment kunne være hvis folk troede det, men så bagefter faktisk også troede på dig når du sagde det var løgn.
Jeg ville da ikke synes det var fedt hvis alle i min omgangskreds troede jeg løj for dem og folk på min skole gik og bagtalte mig for noget der ikke var rigtigt.
Hvis der gik andre rygter om jer, lad os sige at folk sagde du slog din kæreste, ville i så bare tænke "Nå men jeg ved jo at det ikke passer, så jeg er ligeglad" ?

Dingo skrev:Det er sjovt som mange siger "tag det som et kompliment".
Direkte at blive anklaget for det og svinet til pga det ville jeg godt nok have svært ved at tage som et kompliment.
Et kompliment kunne være hvis folk troede det, men så bagefter faktisk også troede på dig når du sagde det var løgn.
Jeg ville da ikke synes det var fedt hvis alle i min omgangskreds troede jeg løj for dem og folk på min skole gik og bagtalte mig for noget der ikke var rigtigt.
Hvis der gik andre rygter om jer, lad os sige at folk sagde du slog din kæreste, ville i så bare tænke "Nå men jeg ved jo at det ikke passer, så jeg er ligeglad" ?

poul hansen skrev:Hvorfor tror i jeres løge vil bekoste en doping test til flere tusinde kroner fordi i er kede af at nogen taler grimt om/til jer?
Mine skattepenge skal ikke bruges på sådan noget pjat.
Der vil altid være haters, hvis ikke der var haters havde du ikke opnået en skid. Det er indirekte et kompliment og sætter dig i en magtposition i ifht fjolset der beskylder dig for krudt.

.. Satme ikke noget at sige til at kvinderne snart har taget magten når mænd efterhånden tuder 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster