Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mcviking skrev:Jeg går tænker på hvor meget den rigtige kost betyder i forhold til træningen med hensyn til bodybuilding?
Snakker vi 50/50 eller 10/90 eller hvad? Intil nu har jeg nemlig haft et MEGET afslappet forhold til hvad der ryger indenbords, måske lige med undtagelse af alkohol!
Er der nogle der kan give mig et bud på det, og eventulet også nogle kostråd?

J-S-O skrev:Hehe, jeg tror ikke rigtigt, at man kan sætte procentsatser på forskellige faktorers betydning! Der er allerede mange delte meninger; jeg vil dog gå med til at sige, at kost, træning og søvn har stor betydning for en bodybuilder!
Men man kan blive stor og stærk på selv elendig føde! Så kan man selvfølgelig diskutere det sundhedsmæssige aspekt, men så længe man får nok protein, sundt og energi, så kan man faktisk sagtens blive et stort brød, hvis det er målet? Jeg er dog fortaler for at rådgive med et sundhedsmæssigt aspekt, da det kun vil gavne individet både i dag og i det lange løb

Spangler skrev:IMO er fordelingen 70/30 - altså gør kosten den største forskel iforhold til resultaterne mht muskelvækst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster