Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

arsenal skrev:Hej, jeg rejser snart 3 uger til Kina.
hvad kan jeg göre for at miste mindst muskelmasse.

arsenal skrev:Tak skal du have.![]()
Men man vil ikke miste mærkbar masse ilöbet af 3 uger.

KBN skrev:arsenal skrev:Tak skal du have.![]()
Hvis du er af den opfattelse, hvorfor oprettede du så dette topic?

KBN skrev:arsenal skrev:Tak skal du have.![]()
Hvis du er af den opfattelse, hvorfor oprettede du så dette topic?

arsenal skrev:Tak skal du have.![]()

arsenal skrev:Gaxe, maa jeg minde dig om at dette er en diskutionsforum, hvis ikke folk er nysgerrige, vil der intet liv være paa siden, og derved ingen hits. Hvis jeg bare skal bruge google, saa er siden vel ligegyldig.
Grunden til at jeg netop bruger denne side, frem for google, skyldes at megen af informationen fremgaar paa dansk, derudover er der mange, til forskel for dig, der gerne vil debatere og uddele deres erfaringer og viden, og som jeg vil finde mere relevant, end en amerikansk bodybuilders paa google.

arsenal skrev:Lyder godt...

Gaxe skrev:arsenal skrev:Lyder godt...
Ja ik?

tumling skrev:Jeg tænker, at med en holdning om at man ikke må spørge herinde om ting som allerede ér debatteret tidligere, så går vi alle sammen glip af en masse ny viden og information. Der kunne jo f.eks. være kommet nye personer til forummet, som ligger inde med viden og information, som ikke tidligere er blevet postet.
Et debatforum er vel netop til at debattere på, og bare fordi et emne er blevet debatteret, betyder det vel ikke nødvendigvis at det er uddebatteret. Bare en tanke...

Xiva skrev:Edit: Jeg siger ikke at vi ikke skal debattere. Jeg har intet imod det, men jeg syntes bare at en debat skulle foregå sådan her: Man læser først hvad man kan op emnet, ved hjælp af søgning. Derefter kommer fremlægger man problem(er) eller sit forslag, hvorefter det så bliver debatteret/diskuteret.

arsenal skrev:Har læst noget om at kreatin er et fornuftigt alternativ, hvis man ønsker at bevare muskelmassen ved inaktivitet, er der hold i det?

Desuden kan jeg fortælle dig, at jeg var sygemeldt i over 3 måneder. I den tid rørte jeg ikke en vægt, og der var ingen mærkbar nedgang i styrke, taget i betragtning af at min teknik derimod var forvrænget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster