Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

Biceps træning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej, jeg har godt og vel trænet i et 1 år, bare sådan for at holde min krop i god form og sådan, og jeg ville spørge om nogle kan give mig nogle gode biceps øvelser, da jeg syntes at min biceps halter lidt efter, jeg træner for det meste bryst, en smugle skulder og triceps og biceps (og mave) men det som om min biceps ikke gider at blive større? overtræner jeg min biceps? eller ja, hvad hedder det, eller hvad? det er jo en lille muskel. Men ville bare hører om nogle kunne anbefale nogle gode øvelser så jeg kunne få en mere markeret overarm (biceps). :D God jul!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

tihi fnis.. disko...

lots of things wrong here..

meeeeeeen..

prøv træn noget mere ryg, og få nogle kg gennem biceps den vej.. så skal du se løjer..
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Logbog: Vis logbog

Der er vist efterhånden ingen tvivl om, at biceps er den vigtigste muskel. Det lyder til at du har fanget det meget godt. Jeg vil anbefale dig at køre følgende øvelser til HVERT træningspas:
Dumbell curl, hammercurl, preacher curl, cable curl, barbell curl og så kan du evt. (hvis du orker) køre en enkelt rygøvelse.
Brugeravatar

Geografisk sted: 2920 Charlottenlund

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 247.00
- Dødløft: 297.50

Hvordan skulle vi kunne svare på om du overtræner din biceps, når du ikke har nævnt hvordan du træner?
"Jeg ved godt Manse synes jeg er en tard."

Nders 2013

Reputation point: 55

Kostplan: Vis kostplan

smid lige dit program (det har du vel?) så er det lidt nemmere at give dig råd.

wait4IC skrev:Der er vist efterhånden ingen tvivl om, at biceps er den vigtigste muskel. Det lyder til at du har fanget det meget godt. Jeg vil anbefale dig at køre følgende øvelser til HVERT træningspas:
Dumbell curl, hammercurl, preacher curl, cable curl, barbell curl og så kan du evt. (hvis du orker) køre en enkelt rygøvelse.

måske endda skippe rygøvelsen og så starte forefra, så man for alle øvelserne en gang til! bare for at være sikker på at ha ramt biceps ordenligt!
Billede
Brugeravatar

Fitness World Kolding

Styrkeliste

Spejlvendt bænkpres ville hjælpe :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Alle ved Biceps skal trænes på en balance/yoga bold for optimal ROM
Billede
Jeg træner fordi jeg er the ladies man
Brugeravatar

Billede
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

hvis du absolut kun være større på arme så træn det program der heder større arme på 12 uger det er effektivt for mange. har dog den side effekt at du kommer til at træne en smugle ben ryg i programmet men ikke meget. og så skal der ellers bare spise rigelig og fornuftig mad så skal du bare se :D artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/strre-arme-p-12-uger.html

Geografisk sted: kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Der er fandme gået børnehave i den. Man får ikke meget hjælp herinde mere. De eneste seriøse svar jeg fandt i tråden var Lenned og Wait4lC's. Hvis den vigtigste muskel i kroppen (biceps), skal vokse, så skal du ramme den fra alle vinkler. Dvs. foran, fra begge sider og bagfra. Forfra kan jeg anbefale dumbell curls, dumbell preacher curls og hammer curls. Fra siden skal du have barbell curls med EZ bar, både smalt og bredt, så rammer du siden, og til den bagerste (og sværeste, men den som giver det bedste look), skal du have en øvelse som hedder Squat. Squat gør nemlig det (selvom mange tror at det er en benøvelse), at den kræver et statisk hold, når du presser mod stangen. Det gør at du rammer den bageste biceps, og giver det massive look en biceps skal have. Udover det, så øger squat din testosteron produktion med over 130%, dvs. du bliver meget større, også i brystet.

Helt og lykke med træningen!

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

:baby:

Geografisk sted: kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

SienZ skrev:Der er fandme gået børnehave i den. Man får ikke meget hjælp herinde mere. De eneste seriøse svar jeg fandt i tråden var Lenned og Wait4lC's. Hvis den vigtigste muskel i kroppen (biceps), skal vokse, så skal du ramme den fra alle vinkler. Dvs. foran, fra begge sider og bagfra. Forfra kan jeg anbefale dumbell curls, dumbell preacher curls og hammer curls. Fra siden skal du have barbell curls med EZ bar, både smalt og bredt, så rammer du siden, og til den bagerste (og sværeste, men den som giver det bedste look), skal du have en øvelse som hedder Squat. Squat gør nemlig det (selvom mange tror at det er en benøvelse), at den kræver et statisk hold, når du presser mod stangen. Det gør at du rammer den bageste biceps, og giver det massive look en biceps skal have. Udover det, så øger squat din testosteron produktion med over 130%, dvs. du bliver meget større, også i brystet.

Er fuldstændig enig, men så vil jeg også lige tilføje at motion og noget så simpelt som at cykle er skidt for biceps. Der "strækker" du nemlig musklen ud når du har fat i styret og dette medfører en markant muskelnedbrydning, da biceps ødelægges.
Brugeravatar

Geografisk sted: 2920 Charlottenlund

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 247.00
- Dødløft: 297.50

wait4IC skrev:
SienZ skrev:Der er fandme gået børnehave i den. Man får ikke meget hjælp herinde mere. De eneste seriøse svar jeg fandt i tråden var Lenned og Wait4lC's. Hvis den vigtigste muskel i kroppen (biceps), skal vokse, så skal du ramme den fra alle vinkler. Dvs. foran, fra begge sider og bagfra. Forfra kan jeg anbefale dumbell curls, dumbell preacher curls og hammer curls. Fra siden skal du have barbell curls med EZ bar, både smalt og bredt, så rammer du siden, og til den bagerste (og sværeste, men den som giver det bedste look), skal du have en øvelse som hedder Squat. Squat gør nemlig det (selvom mange tror at det er en benøvelse), at den kræver et statisk hold, når du presser mod stangen. Det gør at du rammer den bageste biceps, og giver det massive look en biceps skal have. Udover det, så øger squat din testosteron produktion med over 130%, dvs. du bliver meget større, også i brystet.

Er fuldstændig enig, men så vil jeg også lige tilføje at motion og noget så simpelt som at cykle er skidt for biceps. Der "strækker" du nemlig musklen ud når du har fat i styret og dette medfører en markant muskelnedbrydning, da biceps ødelægges.

ja!.. det rigtigt.. jeg hørte engang en nede i centret sige, at hans ven havde snakket med en, som kendte en der var i familie med en, som var ven til en der kendte en som var meget stor og muskuløs.. og han havde sagt at man ikke må cykle, fordi det forbrænder musklen lige med det samme!.. det bedste var at curle, og mindst lave 200 reps hverdag.. og så skulle man spise MC D mad hver dag fordi der er mange kcal i!.. og så side og se tv hele dagen for optimal restitution!..
Billede
Brugeravatar

Fitness World Kolding

Styrkeliste

Gud..... Som jeg kan se det mangler trådstarter mere overordnet viden end som så. Læs nogle artikler og andet. Hvis din forståelse ikke er særlig stor for træning, bliver din krop det nok heller ikke så optimalt som muligt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster