Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Nogen der ved hvilke områder man skal kigge i for at få nogen billige lejligheder uden at man skal bruge timer på at komme ind til byen.. er ikke så kendt i KBH..

Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.

essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
Held og lykke med at finde lejligheder der - og endnu mere held og lykke med at finde billige lejligheder der.
Boligmarkedet i kbh er komplet fucked - du skal helst kende en ellers kommer du meget nemt til at sidde i en dyr lejlighed, eller købe en andel hvis du ikke ønsker at være bosat på Amager.

MC skrev:essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
Held og lykke med at finde lejligheder der - og endnu mere held og lykke med at finde billige lejligheder der.
Boligmarkedet i kbh er komplet fucked - du skal helst kende en ellers kommer du meget nemt til at sidde i en dyr lejlighed, eller købe en andel hvis du ikke ønsker at være bosat på Amager.
Hvad er det nu galt med Amager?

Morrison skrev:Normalt kan du finde nogle billige steder i Brønshøj eller Hvidovre. Er jo ikke helt centralt, men det går nok så længe toget går derud.
Vil foreslå at du kigger på dba.dk, kontaktoplysningerne er blevet gratis for alle, og jeg fik stort set svar på alt jeg søgte på.
Edit: Du kan også finder MASSER af billige steder i Vallensbæk og lign. men det er der altså en grund til..

Bundesball skrev:MC skrev:essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
AltDet er da nedern at man altid skal ind over broerne for at komme ud på enten vesterbro, nørrebro, østerbro eller hvor som helst egentlig taget. Og så er der sku ikke meget ved amager endnu. Har selv boet tæt på lergravsparken, og jeg må indrømme at amager ikke lige var mig.

Gaxe skrev:Bundesball skrev:MC skrev:essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
AltDet er da nedern at man altid skal ind over broerne for at komme ud på enten vesterbro, nørrebro, østerbro eller hvor som helst egentlig taget. Og så er der sku ikke meget ved amager endnu. Har selv boet tæt på lergravsparken, og jeg må indrømme at amager ikke lige var mig.
Hov hov, tal pænt om min ø..Bor selv omkring lergraven og det er top nizzel..

Bundesball skrev:Gaxe skrev:Bundesball skrev:MC skrev:essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
Jamen der er da mange der godt ka' li' det, og fred være med det. Det er da kun dejligt at der er folk der bor, og nyder at bo på amager. Det adskiller sig bare meget fra de andre områder.

Mikkel leicht skrev:I må gerne have lidt flere detaljer på hvorfor nogen steder sutter og andre er gode (til trods prisen)
Hvilket priseleje taler vi egentlig om? 5000kr for 1-2 værelses eller er det mere?
EDIT;
ANDEN vigtig ting er, der skal være god træningsfaciliteter tæt på!

Gaxe skrev:Bundesball skrev:Gaxe skrev:Bundesball skrev:MC skrev:essensen skrev:Nis skrev:Frederiksbjerg skulle være godt, også Østerbro, men om det er billige steder er vel hvad du finder.
Jamen der er da mange der godt ka' li' det, og fred være med det. Det er da kun dejligt at der er folk der bor, og nyder at bo på amager. Det adskiller sig bare meget fra de andre områder.
Var heller ikke ment som et angreb, sagt i sjovMen kunne godt tænke mig at høre hvordan det adskiller sig ?

Nis skrev:Overhør essensen, det kan du ikke bruge til noget. Hør istedet på Bundesball, det sidste han skriver er spot on, så (hvis du ikke allerede) bor i kbh så tag derover og besøg de omtalte steder og ser om du kan se dig selv bo derheld og lykke.

essensen skrev:Jeg synes i øvrigt også Amager stinker. Der er alt for mange nederen typer derude. Det er ikke en fordom, men ganske enkelt et faktum der er en stor koncentration af typer med bullrottøj, karseklippet frisurer og store kæder samt tatoveringer - derudover er stedet bare dødt og ligger langt væk fra hvor der sker noget.

MC skrev:essensen skrev:Jeg synes i øvrigt også Amager stinker. Der er alt for mange nederen typer derude. Det er ikke en fordom, men ganske enkelt et faktum der er en stor koncentration af typer med bullrottøj, karseklippet frisurer og store kæder samt tatoveringer - derudover er stedet bare dødt og ligger langt væk fra hvor der sker noget.
Og der er nørrebro jo meget bedre![]()
Jeg er enormt glad for at bo på Amager, og ikke inde på Nørrebro, men sådan er vi jo så forskellige

essensen skrev:Nis skrev:Overhør essensen, det kan du ikke bruge til noget. Hør istedet på Bundesball, det sidste han skriver er spot on, så (hvis du ikke allerede) bor i kbh så tag derover og besøg de omtalte steder og ser om du kan se dig selv bo derheld og lykke.
Jeg kender så mange der enten søger eller har søgt og der er altså ualmindeligt svært at finde det mikkel eftersøger med mindre man har stået på en liste meget længe. Så selvfølgelig skal han ikke overhøre hvad jeg siger - det er i det mindste realistisk.

MC skrev:Og der er nørrebro jo meget bedre![]()

Karl Æg skrev:MC skrev:Og der er nørrebro jo meget bedre![]()
I så fald har du da vist aldrig været i byen på Nørrebro. By- og nattelivet er enormt rigt og fyldt med masser af fantastiske mindre steder der pwner utrolig mange af de nederen steder inde i centrum - Kassen, Gefärlich, Rust osv. osv.
Amager derimod er et hul i jorden. Faktum!

8800 skrev:Overvej at søge kollegier Mikkel. Går ud fra du skal derover i uddannelsesøjemed?

Mikkel leicht skrev:8800 skrev:Overvej at søge kollegier Mikkel. Går ud fra du skal derover i uddannelsesøjemed?
Der er ikke kollegie med til politiuddannelsen, så skal det være noget "privat" eller lignende? nogen ideer? Hvad er priser og indskudspriser dernede??

Nis skrev:essensen skrev:Nis skrev:Overhør essensen, det kan du ikke bruge til noget. Hør istedet på Bundesball, det sidste han skriver er spot on, så (hvis du ikke allerede) bor i kbh så tag derover og besøg de omtalte steder og ser om du kan se dig selv bo der :) held og lykke.
Jeg kender så mange der enten søger eller har søgt og der er altså ualmindeligt svært at finde det mikkel eftersøger med mindre man har stået på en liste meget længe. Så selvfølgelig skal han ikke overhøre hvad jeg siger - det er i det mindste realistisk.
I forhold til Århus C så synes jeg ikke priserne på Frederiksberg, Østerbro er så galt. I hvertfald ikke ved første øjekast. Selvfølgelig, hvis dine kammerater søger efter 2-3 værelses for 2-3000 om måneden er det jo også totalt urealistisk at finde noget.
Mens ved et prisniveau på de 4-5000 om måneden, så tror jeg det er muligt at få noget relativt fornuftigt, formoder jeg.

MC skrev:Mikkel leicht skrev:8800 skrev:Overvej at søge kollegier Mikkel. Går ud fra du skal derover i uddannelsesøjemed?
Der er ikke kollegie med til politiuddannelsen, så skal det være noget "privat" eller lignende? nogen ideer? Hvad er priser og indskudspriser dernede??
Er du kommet ind på politiskolen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster