Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Binyrebarkhormon er på dopinglisten, når det indgives som sprøjte i muskel.
Mindst op til 8 uger efter indgivelsen vil du testes positiv i en dopingtest, og skylden vil være din (og ikke din læges).
øvrigt gives der IKKE en medicinsk dispensation (TUE) p.g.a en binyrebarkindsprøjtning.

kuglen skrev:binyrebark bruges så hvidt jeg ved af folk der er meget plaget af betændelse i senerne.

Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..8800 skrev:kuglen skrev:binyrebark bruges så hvidt jeg ved af folk der er meget plaget af betændelse i senerne.
Yeah og lortet virker![]()
Hvis du døjer med allergi osv er jeg da helt sikkert på du kan få en form for dispentation, du stiller vel ikke op på konkurrenceniveau?

Dingo skrev:Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..8800 skrev:kuglen skrev:binyrebark bruges så hvidt jeg ved af folk der er meget plaget af betændelse i senerne.
Hvis du døjer med allergi osv er jeg da helt sikkert på du kan få en form for dispentation, du stiller vel ikke op på konkurrenceniveau?

Dingo skrev:Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..8800 skrev:kuglen skrev:binyrebark bruges så hvidt jeg ved af folk der er meget plaget af betændelse i senerne.

Martin G skrev:Ville også vælge at tage imod behandlingen!
For lamt, hvis man fra ADDs side ikke kan skelne imellem situationerne!

Dingo skrev:Crap, så skal jeg sgu ikke nyde noget. Fortsætter med doping via næsespray, øjendråber og allergi piller![]()
Tak SK!

Men ikke desto mindre, så får du stadig en udelukkelse på livstid hvis de napper dig. Hvad du synes er latterligt eller ej. Når reglerne desværre er så firkantede så er der jo ikke noget at gøre...Sniper skrev:Martin G skrev:Ville også vælge at tage imod behandlingen!
For lamt, hvis man fra ADDs side ikke kan skelne imellem situationerne!
I Agree..

Dingo skrev: Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..

kuglen skrev:Dingo skrev: Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..
joo hvis du har en læge erklæring så kan du.

Sniper skrev:kuglen skrev:Dingo skrev: Nej men hvis Anti doping dk stiller op i mit center, så kan jeg jo ikke beskytte mig mod det, som det står på deres hjemmeside..
joo hvis du har en læge erklæring så kan du.
Det er præcis også hvad jeg mener..Og Dingo det er vist 2 års udelukkelse fra det givne center, og ikke livstid så vidt jeg er orienteret..

Bjarne! skrev:
Bliv kureret for allergien istedet for. Istedet for alt det symptom nedsættende fis der!
- Hvis du fortæller hvordan man bliver kureret for høfeber, så bliver du mega rig. Allergi er desværre ikke noget man bare bliver kureret for.. Der findes kun symptom nedsættende midler! Der findes ingen kur, ellers havde alle nok taget imod den. Det er jo ikke skidesjovt at der løber ½ liter snot ud fjæset på dig hver eneste dag i 2 måneder

fl0dhest skrev:du kan blive vaccineret mod græspollen.. det tager bare halvandet år eller sådan noget
og i starten skal du op og have en sprøjte hver uge..
Men læste i avisen at der er blevet opfundet nogle piller du kan tage istedet for sprøjten..

BodyBlom skrev:Mikkel leicht skrev:Ja jeg skal ikke nyde noget.. for bare det at du for en positiv test (også selvom det er for nogen lidelser du har fået af din læge) så taber du retsagen, foruden at du taber ære.. Så hold dig fra det..
Taber æreEr det ikk liiii i overkanten?

Dingo skrev:BodyBlom skrev:Mikkel leicht skrev:Ja jeg skal ikke nyde noget.. for bare det at du for en positiv test (også selvom det er for nogen lidelser du har fået af din læge) så taber du retsagen, foruden at du taber ære.. Så hold dig fra det..
Taber æreEr det ikk liiii i overkanten?
Hvis du bliver testet positiv, af den ene eller den anden grund, vil der gå lang tid før folk ikke ser skævt til dig mere tror jeg..

Mikkel leicht skrev:Ja jeg skal ikke nyde noget.. for bare det at du for en positiv test (også selvom det er for nogen lidelser du har fået af din læge) så taber du retsagen, foruden at du taber ære.. Så hold dig fra det..
Bliv kureret for allergien istedet for. Istedet for alt det symptom nedsættende fis der!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster