Jeg været til lægen og fik en blodprøve her til morges.. (8 tiden)
Og da jeg var nede og træne idag, kunne jeg ikke helt løfte det samme som jeg plejede..

Mit spørgsmål er så:
Hænger det sammen, eller har jeg bare haft en dårligt dag?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67397 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049918 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
NGS skrev:Det kan være begge ting.
8800 skrev:Du har bare haft en dårlig dag. De mængder de tager til blodprøver burde ikke have en effekt.
Historien er lidt en anden, hvis du er bloddonor, meeeen der er er man vist også forholdsvis godt kørende, hvis man sørger for at spise og drikke godt.
marc0911 skrev:var det fastende??
Sakin skrev:Hvis du mener sådan en lille prøve på nogen ml, så betyder det ik en skid.
Men hvis du har doneret Blod, 0,5L , så kan man nok mærke lidt forskel, de anbefaler vist ogsa at man ik træner samme dag.
8800 skrev:Historien er lidt en anden, hvis du er bloddonor, meeeen der er er man vist også forholdsvis godt kørende, hvis man sørger for at spise og drikke godt.
Garik skrev:8800 skrev:Historien er lidt en anden, hvis du er bloddonor, meeeen der er er man vist også forholdsvis godt kørende, hvis man sørger for at spise og drikke godt.
Tror, det er meget individuelt. Prøvede at donore blod efter en work out, og der blev jeg godt nok svimmel på cykelturen hjem. Har dog også prøvet at træne umiddelbart efter en donation uden probs. Så det afhænger nok af stort set alt, man foretager sig
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster