Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 832
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 830

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding forsøg

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej :)

Jeg har nu overvejet i en længere periode et forsøg med en bodybuilding kur, for og se hvad det gør ved min krop.
Jeg er helt ny indenfor faget og ved ikke rigtigt noget om det.

Jeg har kigget lidt på denne kur ABCDE Bodybuilding diæt 10 uger kur
http://www.(link slettet)/abcde-diaeten-5-ki ... pa-10-uger

Jeg er klar på det hele indenfor hvad der er lovligt. Er der nogen der kan rådgive mig, eller evt vil træne med mig.
Jeg kommer fra en lille by lidt uden for Viborg.

Har lige lidt Facts om min krop vis det kunne bruges til noget.

Vægt: 66,8
BMI: 19.0

Fedt %: 11

Muskel %: 41,7

Knogle %: 3,17

TBW: 65.0

Kacl: 1792

Håber på seriøse svar.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

caspeeer skrev:Hej :)

Jeg har nu overvejet i en længere periode et forsøg med en bodybuilding kur, for og se hvad det gør ved min krop.
Jeg er helt ny indenfor faget og ved ikke rigtigt noget om det.

Jeg har kigget lidt på denne kur ABCDE Bodybuilding diæt 10 uger kur
http://www.(link slettet)/abcde-diaeten-5-kilo-muskelmasse-pa-10-uger

Jeg er klar på det hele indenfor hvad der er lovligt. Er der nogen der kan rådgive mig, eller evt vil træne med mig.
Jeg kommer fra en lille by lidt uden for Viborg.

Har lige lidt Facts om min krop vis det kunne bruges til noget.

Vægt: 66,8
BMI: 19.0

Fedt %: 11

Muskel %: 41,7

Knogle %: 3,17

TBW: 65.0

Kacl: 1792

Håber på seriøse svar.

Inden du går igang med din såkaldte bodybuilding kur, så synes jeg lige du skal vide at der ikke sker magi på nogle måneder. Det tager rigtig rigtig mange år at blive bare lidt stor, hvis altså du overhovedet har genetikken med dig. Jeg synes lige du skal overveje en ekstra gang om du vil bruge hele dit liv på træningen, kosten, sove ordentligt hver eneste nat, droppe byture og alkohol osv for at opnå en lille fremgang..

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har ikke brug for og træne hele mit liv. Det er et forsøg jeg vil prøve. F.eks 10 uger.
Jeg ønsker ikke og blive et bjerg. Jeg vil blot se hvad det gør ved min krop.
Jeg går ikke i byen og drikker ikke, og jeg sover som jeg skal.

He he, du får ikke en skid ud af det med den attitude... Brug du lige et par timer på at sætte dig lidt bedre ind i tingene, og indse hvad det kræver at bygge en smule muller... Man desuden vil det resultat du får ud af det forsvinde hurtigt igen når du alligevel bare smider dig på sofaen hver eftermiddag efterfølgende...
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: På toppen af verden

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

caspeeer skrev:Jeg har ikke brug for og træne hele mit liv. Det er et forsøg jeg vil prøve. F.eks 10 uger.
Jeg ønsker ikke og blive et bjerg. Jeg vil blot se hvad det gør ved min krop.
Jeg går ikke i byen og drikker ikke, og jeg sover som jeg skal.

Du vil ikke få noget ud af bodybuilding i en periode på 10 uger.. Jeg troede også tingene gik hurtigt i starten, men fandt hurtigt ud af at det ikke fungerede sådan i den her verden.. Du er helt galt på den.
Hvis du tror du kan komme til at ligne fitnessmodellerne på 10 uger, så skal du virkelig sætte dig lidt mere ind i tingene.. De fleste mennesker har ikke engang genetik til at komme til at se sådan ud og hvis du endelig finder et menneske der har genetik til det, så tager sådan en form hele livet at opnå..

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00

Jeg nævner på intet tidspunkt at jeg vil ligne en fitness model osv.
Hvorfor er i så negative?
Jeg laver et indlæg fordi jeg ønsker hjælp og rådgivning.
Jeg lavede ikke indlægget for at i skulle tvære mig ud.
Vis jeg ønsker og lave et forsøg, så hjælp mig da med det i stedet for.

Prøv at søg på Fullbody og kør det 3 gange om ugen. Giv det et halvt år så kan du nok begynde at se lidt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00

Du spørger om hjælp til noget du ikke vil få en flyvende fis ud af! folk her på forummet bruger e del tid og kræfter på træning, og er oftest ret dedikerede, og så vil du lege lidt med noget useriøst fis... Læs artikler her på siden, forstå dem og kom med en anden indgangsvinkel til træningen... Så vil jeg godt hjælpe dig! Og mon ikke andre også vil
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: På toppen af verden

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

vallemayn skrev:Du spørger om hjælp til noget du ikke vil få en flyvende fis ud af! folk her på forummet bruger e del tid og kræfter på træning, og er oftest ret dedikerede, og så vil du lege lidt med noget useriøst fis... Læs artikler her på siden, forstå dem og kom med en anden indgangsvinkel til træningen... Så vil jeg godt hjælpe dig! Og mon ikke andre også vil

Så fordi man ikke ved specielt meget om det,
Vil folk ikke hjælpe.
Det vil jeg da kalde at man er højrøvet..

caspeeer skrev:Så fordi man ikke ved specielt meget om det,
Vil folk ikke hjælpe.

Folk prøver at hjælpe, ved at fortælle dig, at det er stærkt begrænset hvor meget du får ud af det. Især når du i forvejen lader til at være ret tynd.

Hvis du derimod havde en fedtprocent på 30 og vejede 150 kg, så skulle du nok se hurtige resultater på 10 uger, med en ordentlig kost- og træningsplan. Men ikke nu. Det er langt sværere at opbygge 2 kg muskel, end det er at tabe 2 kg fedt.
Sidst rettet af Jmt 12. jan 2013, 17:45, rettet i alt 1 gang.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Hvad fanden drenge, har i sand i fissen eller hvad? Hvis det var pige der sporgte vil i alle sammen have en milliard råd liggende.

TS: drop det diet shit, og start med at læse newbie-help filen der ligger øverst i begynder-forummet.
Når du har læst den, kan du spørge nærmere.

Du skal have et mål: vil du være større, vil du tabe dig, eller bare bevæge dig lidt for at være i nogenlunde god form?
Vil du måske være stærkere? Eller både større og stærkere?

Find ud af hvad du vil med din træning, læs newbie-help filen og tag den derfra.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

caspeeer skrev:
vallemayn skrev:Du spørger om hjælp til noget du ikke vil få en flyvende fis ud af! folk her på forummet bruger e del tid og kræfter på træning, og er oftest ret dedikerede, og så vil du lege lidt med noget useriøst fis... Læs artikler her på siden, forstå dem og kom med en anden indgangsvinkel til træningen... Så vil jeg godt hjælpe dig! Og mon ikke andre også vil

Så fordi man ikke ved specielt meget om det,
Vil folk ikke hjælpe.

Bodybuilding.dk er fyldt med artikler, der fortæller alt hvad man som begynder har brug for at vide, og mere til.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/vejen-til-en-muskuls-og-veltrnet-krop.html
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/bulking.html
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/cut-til-sommer.html
http://www.bodyman.dk/shop/cms-muscle-made-simple-lvl1.html
derudover hent e-bogen ude i højre side fra: http://news.bodylab.dk/ og se KORREKT udførelse af de øvelser du skal udfører i dit træningsprogram fra http://maxer.dk/

Nu skal du ikke påstå at du ikke er blevet hjulpet :)
Brugeravatar

Reputation point: 2

Jeg synes da det er fint med en 10 ugers plan som begyndelse. Du kan sagtens få nogle succes oplevelser i din træning på 10 uger, du vil sikkert blive stærkere og måske en lille smule større hvis du også spiser efter det. Hvis du dedikerer de 10 uger til det, så vil du nok finde ud af om det er noget for dig eller ej, og så kan de 10 uger jo altid blive til mere hvis du får smag for det. Jeg siger ikke du skal leve 100% efter en ideel bodybuilding hverdag, det er også de færreste herinde der gør det, men find ud af kost og træning osv for at få noget ud af det. Du skal dog nok ikke regne med at nogen vil lave træning og kostplan til dig gratis. Så læs dig til viden selv. Held og lykke :)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

det ses jo tydeligt at du ikke rigtigt gider at gøre en indsats, derfor tror jeg ikke der vil ske andet end at du spilder 10 uger.. bodybuilding tager tålmodighed. start med at sætte dig ind i det, derefter følg din træning og kost analt i et år. det er et eksperiment du vil få noget ud af
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00

Moose skrev:det ses jo tydeligt at du ikke rigtigt gider at gøre en indsats, derfor tror jeg ikke der vil ske andet end at du spilder 10 uger.. bodybuilding tager tålmodighed. start med at sætte dig ind i det, derefter følg din træning og kost analt i et år. det er et eksperiment du vil få noget ud af

Analt ligefrem? :-s

Edit: Jeg driller bare :D

Til TS: Du må være tålmodig, når det gælder bodybuilding. Jeg troede også i starten, at resultaterne ville komme meget hurtigt, men det tager meget lang tid - du får ikke det store ud af 10 ugers træning. :)
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster