alfross skrev:Det er simpelthen smukt det der! Specielt at du opretter en tråd for at hylde dit eget overskæg. Awesome.
Dem der siger at overskæg er grimt er nogle små piger der ikke selv kan mønstre nok hårvækst til at imponere nogen. It's science!
Iøvrigt..før man begynder at disse et fænomen som overskæg, der på samme tid får folk til at se både fjollet og übercool ud, skal man nok lige overveje, hvorfor man selv tager spraglede tights på til træning + Roskilde. Er det for at se fjollet og samtidig cool ud? Ja gætter jeg på.
Hvis du nu ramte rigtigt ville dit indlæg fungere ret meget bedre Alfail. Jeg var
ikke på Roskilde og jeg kan sagtens få overskæg, men fravælger det naturligvis da jeg synes det ser direkte dumt ud.
Desuden læser du en masse personligt ind i mig indlæg du ikke burde. Jeg siger ikke jeg hader de mennesker der er hoppet på denne hæslige mode - jeg synes bare det er fjollet og dumt at anlægge sig et æstetisk misfoster af et overskæg blot fordi det er blevet på mode. Det er meget meget få mennesker der kan bære dette uden at se direkte dumme ud og derfor fatter jeg ganske simpelt ikke så mange pludselig synes det er fedt.
Hvis folk har lyst til at gro sig et grimt overskæg fordi moden dikterer det skal de være velkommen, men det gør det, i mine øjne, ikke mindre grimt.