Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DaPump skrev:Godaften
På nuværende tidspunkt er Kontant ved at sende et program om fiskeolie og produktionen af denne. Det er meget foruroligende optagelser, der bl.a. afslører at hovedparten af verdens fiskeolie (der bl.a. bruges i fiskeoliepiller) produceres i Peru, der har store problemer med opbevaringen af denne (bl.a. eksempler på at olien opbevares 30-60 dages ved 28 grader). Af denne årsag vil jeg gerne spørge JER Bodylab.dk - Hvor får i jeres fiskeolie fra? Jeg indtager jeres produkt dagligt og har ret til at vide hvordan denne er produceret, behandlet og oprinder fra.
DaPump

DaPump skrev:Måske skulle jeg poste et link med proteinpulver fra en konkurrent. Så plejer de at være her på 0,5.

Sakin skrev:Jeg valgte at offer mig lidt, mine skulle afprøves![]()
Det er Lysi Islandsk Fiskeolie er benytter
Lagde ud med at skære en op og lugtede til den, lugtede meget svagt af fisk, smed så en ny i kæften og tykkede, og ja synes ikke fisk er det der smager allerbedst, men kunne uden problemer køre olie rundt i kæften, mens jeg tænkte over om den smagte dårligt eller meget af fisk, og kom til konklusionen at efter jeg havde kunne køre den sådan rundt og i forvejen ikke bryder mig om smagen af fisk, plus jeg ikke havde behov for at skylde efter med vand efter jeg havde spyttede det ud igen.
Så vil mene at Lysi Islandsk Fiskeolie har bestået

Kasper1983 skrev:Den her kommer BL ikke udenom. Jeg synker ikke en eneste kapsel mere før jeg har hørt nærmere
Sent i nat kom jeg hjem fra fødevaremesse i Tyskland og har slet ikke set udsendelsen. Så vidt jeg kan forstå har dette tema dog været oppe i medierne tidligere. 

), men ikke grimt på nogen måde. Jeg havde lillemor til at lugte efter også, og hun var af samme mening som mig - hun nægtede dog at bide én midt over!
Så indtil videre fortsætter jeg med at sluge mine!
Kasper1983 skrev:Den her kommer BL ikke udenom. Jeg synker ikke en eneste kapsel mere før jeg har hørt nærmere

thesaint skrev:et lille input til diskusionen. artikel skrevet efter dr program i går der siger vi roligt kan fortsætte vores fiskeolie indtag har også lagt en henvisning til kilden der har lavet den.
artikel: http://foedevarer.di.dk/Nyheder/Pages/F ... ekrav.aspx
kilde: http://foedevarer.di.dk/Nyheder/Pages/F ... ekrav.aspx
håber det kan belyse sagen lidt. mener jo ikke at dr kontant er nogen pålidlig kilde mere et lorte program med dårlige undersøgelser og hang til at prøve at finde skandaler der ikke er der.

Rasmus Thorup skrev:Kasper1983 skrev:Den her kommer BL ikke udenom. Jeg synker ikke en eneste kapsel mere før jeg har hørt nærmere
Rolig nu....vi prøver ikke at 'komme udenom noget', men jeg sidder ikke personligt på bb.dk hver eneste timeSent i nat kom jeg hjem fra fødevaremesse i Tyskland og har slet ikke set udsendelsen. Så vidt jeg kan forstå har dette tema dog været oppe i medierne tidligere.
Vi får vores fiskeolie produceret fra en dansk producent. Jeg vil senere i dag se udsendelsen og derefter tage en dialog med vores leverandør om, hvorvidt der kunne være nogle problemer med vores fiskeolie alligevel.

Allright skrev:Rasmus Thorup skrev:Kasper1983 skrev:Den her kommer BL ikke udenom. Jeg synker ikke en eneste kapsel mere før jeg har hørt nærmere
Rolig nu....vi prøver ikke at 'komme udenom noget', men jeg sidder ikke personligt på bb.dk hver eneste timeSent i nat kom jeg hjem fra fødevaremesse i Tyskland og har slet ikke set udsendelsen. Så vidt jeg kan forstå har dette tema dog været oppe i medierne tidligere.
Vi får vores fiskeolie produceret fra en dansk producent. Jeg vil senere i dag se udsendelsen og derefter tage en dialog med vores leverandør om, hvorvidt der kunne være nogle problemer med vores fiskeolie alligevel.
Hvad sagde leverandøren, om hvorvidt der kunne være problemer med jeres fiskolie alligevel så?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster