Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hammerome skrev:Aner det ikk, men de reklamere jo med 6 kg weightgainer til 449kr. var inde og købe en tidligere på ferien og ga 500kr. hm tænkte ikk over det før jeg var på vej hjem . Men var nok bare en fejl. deres webreklamation SKAL fandme hænge sammen med butikkens scanner og priser?

Hammerome skrev:Aner det ikk, men de reklamere jo med 6 kg weightgainer til 449kr. var inde og købe en tidligere på ferien og ga 500kr. hm tænkte ikk over det før jeg var på vej hjem . Men var nok bare en fejl. deres webreklamation SKAL fandme hænge sammen med butikkens scanner og priser?

Nick187 skrev:Hammerome skrev:Aner det ikk, men de reklamere jo med 6 kg weightgainer til 449kr. var inde og købe en tidligere på ferien og ga 500kr. hm tænkte ikk over det før jeg var på vej hjem . Men var nok bare en fejl. deres webreklamation SKAL fandme hænge sammen med butikkens scanner og priser?
Kan det ikke være du har set reklamen for wg før der kom prissigninger på proteinpulver og gainer? og så har købt de 6 kg efter priserne var steget?

Hammerome skrev:Nej klart ! . men du kan vel kontakte dem?

Kenneth K skrev:Hammerome skrev:Nej klart ! . men du kan vel kontakte dem?
Ja, men når der går 1-2 dage inde svaret kommer, og herinde plejer der at være svar på 1-2 minutter er det lidt hurtigere :-)
Men ingen som har hørt nærmere?

Cyber-Frog skrev:Kenneth K skrev:Hammerome skrev:Nej klart ! . men du kan vel kontakte dem?
Ja, men når der går 1-2 dage inde svaret kommer, og herinde plejer der at være svar på 1-2 minutter er det lidt hurtigere :-)
Jeg er helt sikker på at du ikke skal vente i 2 dage på at de tager telefonen hvis du ringer og spørger. :D

Henriksen skrev:Cyber-Frog skrev:Kenneth K skrev:Hammerome skrev:Nej klart ! . men du kan vel kontakte dem?
Jeg er helt sikker på at du ikke skal vente i 2 dage på at de tager telefonen hvis du ringer og spørger. :D
Haha nice kommentar Cyber :D var helt flad da jeg læste det =D>

Henriksen skrev:Nick187 skrev:Hammerome skrev:Aner det ikk, men de reklamere jo med 6 kg weightgainer til 449kr. var inde og købe en tidligere på ferien og ga 500kr. hm tænkte ikk over det før jeg var på vej hjem . Men var nok bare en fejl. deres webreklamation SKAL fandme hænge sammen med butikkens scanner og priser?
Kan det ikke være du har set reklamen for wg før der kom prissigninger på proteinpulver og gainer? og så har købt de 6 kg efter priserne var steget?
Nick jeg skal selv have den der 6 kg spand, og jeg så også lige reklamen og tænkte helt sikker jeg spare da lige en 50'er så gik jeg ind og tjekkede hjemmesiden så stod der stadig 500 kg :\ de har lavet fejl reklamationer før så det er nok det samme igen

Kåre skrev:Fri fragt over 1000 kr er afskaffet. Vi giver pt 2 shakers gratis og er man medlem af bodybuilding.dk fås 3 stk gratis. Hvis folk købte højavance produkter for at opnå den fragfri grænse så ville vi selvfølig bevare den, men når det typisk køb består af fx 100 danutrion barer til 899 og et merkøb for at ramme den fragtfrie grænse - så kan den fragfrie grænse ikke forsvares fra vores side - da disse varer er lavavanceprodukter

Kenneth K skrev:Kåre skrev:Fri fragt over 1000 kr er afskaffet. Vi giver pt 2 shakers gratis og er man medlem af bodybuilding.dk fås 3 stk gratis. Hvis folk købte højavance produkter for at opnå den fragfri grænse så ville vi selvfølig bevare den, men når det typisk køb består af fx 100 danutrion barer til 899 og et merkøb for at ramme den fragtfrie grænse - så kan den fragfrie grænse ikke forsvares fra vores side - da disse varer er lavavanceprodukter
Tak for svaret Kåre - selvom det jo er trist at høre :-(
Kunne være at jeg skulle overveje at finde en lejlighed i det jyske i stedet, så jeg selv kan køre forbi og hente det ;-)

Kenneth K skrev:Kåre skrev:Fri fragt over 1000 kr er afskaffet. Vi giver pt 2 shakers gratis og er man medlem af bodybuilding.dk fås 3 stk gratis. Hvis folk købte højavance produkter for at opnå den fragfri grænse så ville vi selvfølig bevare den, men når det typisk køb består af fx 100 danutrion barer til 899 og et merkøb for at ramme den fragtfrie grænse - så kan den fragfrie grænse ikke forsvares fra vores side - da disse varer er lavavanceprodukter
Tak for svaret Kåre - selvom det jo er trist at høre :-(
Kunne være at jeg skulle overveje at finde en lejlighed i det jyske i stedet, så jeg selv kan køre forbi og hente det ;-)

Kåre skrev:Fri fragt over 1000 kr er afskaffet. Vi giver pt 2 shakers gratis og er man medlem af bodybuilding.dk fås 3 stk gratis. Hvis folk købte højavance produkter for at opnå den fragfri grænse så ville vi selvfølig bevare den, men når det typisk køb består af fx 100 danutrion barer til 899 og et merkøb for at ramme den fragtfrie grænse - så kan den fragfrie grænse ikke forsvares fra vores side - da disse varer er lavavanceprodukter
SSJ skrev:
Må sige det ikke er særligt attraktivt.

Dingo skrev:Altså hvis man ikke har plads til flere shakes kan man vel bare lade være med at skrive man er medlem af bb.dk og så ikke få dem..
Nej så får man ikke noget gratis oven i bestillingen, men behøver man også det?
Altså den gratis fragt var jo bare en fed ekstra ting, men når tingene stiger osv. så må visse ekstra ting og sager jo lade livet..
Evt. kunne det laves så man kunne vælge mellem 1 gratis bodylab.dk/bb.dk t-shirt eller 3 shakere ved køb på +1000 kr. ? Så er der lidt mere valgfrihed og nogle trøjer til træning kan man jo altid bruge..

Gozo skrev:Eller man kunne bruge dem til sine blomster, ikke Dingo...

Dingo skrev:Gozo skrev:Eller man kunne bruge dem til sine blomster, ikke Dingo...
Ingen kommentarer

hulck skrev:
Hvis i deler jeres ordre ud over flere gange som fx ham med træningssættet sagde han ville, så skal man jo betale fragt 2 gange, og så bliver den jo højere .. Så der vil altid være noget at spare ved at lave en større ordre ..

Kenneth K skrev:hulck skrev:
Hvis i deler jeres ordre ud over flere gange som fx ham med træningssættet sagde han ville, så skal man jo betale fragt 2 gange, og så bliver den jo højere .. Så der vil altid være noget at spare ved at lave en større ordre ..
Ham hedder Kenneth![]()
Det er korrekt, men jeg mener bare at jeg ikke vil hive kontoen i bund nu hvor jeg skal betale portoen - så vil jeg heller vente en måned eller 2 til jeg mangler tingene.
Btw mener stadig at 2 shakers burde erstattes af fks. 2 t-shirts som hos bodylap eller måske bare en....

hulck skrev:Yeah kan godt forstå det, men kan også forstå det fra Bodylab's side .. Det der sker er jo at folk ikke længere køber store ordrer pga. fragten, men folk køber måske 2x5kg protein pulver og lander på 950, og så ser muligheden for lige at få et par gratis straps oven i til en 50'er (fordi fragten jo så bliver gratis) ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster