Just for the lulz

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Da Future skrev:Og det er sjovt fordi?

The Dane skrev:

Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)

Ratz skrev:Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)
Anarki i forummet! Moderatorerne er alle offline.

Ratz skrev:Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)
Anarki i forummet! Moderatorerne er alle offline.

Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)

A Menace To Chicken skrev:Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)
Hils.

Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:Dingo skrev:Jusy for the lulz, så sidder mc, bay, kæmperen og jeg i aalborg og snakker med dem lige nu ;) and so what ;)
Hils.
Du glemte Friche og Andersbr.
Har jeg glemt nogen??

Dingo skrev:Jeg kyssede alle og fuck de blev sure :p.
Kæmper: nu var det mest dem der sad ved vores bord jeg tænkte på :p

Ratz skrev:Vil vi se billeder af bb.dk-staben på slap line.

Maskinen skrev:Bare det var mig som var med i BB.dk-staben og kunne møde alle de seje kendiser !

Maskinen skrev:Bare det var mig som var med i BB.dk-staben og kunne møde alle de seje kendiser !

Lea W skrev:man skal satme lede længe hvis man skal finde nogen mere nederen end Susan K !

Dingo skrev:Lea W skrev:man skal satme lede længe hvis man skal finde nogen mere nederen end Susan K !
Forklar?
Jeg ved ik hvad du har af kendskab til hende udover mediefremstilling men jeg må indrømme at jeg blev meget overrasket over hende efter at have snakket med hende til julefrokosten.
Nem at snakke med, god humor osv. Kan ik se hvad problemet sku være

Lea W skrev:Dingo skrev:Lea W skrev:man skal satme lede længe hvis man skal finde nogen mere nederen end Susan K !
Forklar?
Jeg ved ik hvad du har af kendskab til hende udover mediefremstilling men jeg må indrømme at jeg blev meget overrasket over hende efter at have snakket med hende til julefrokosten.
kender mere til hende end selvfølgelig hvad der bliver råbt op om hende i medierne. Men gider ikke kaste mere med mudder. Men er bestemt ikke en fan af hende !

Dingo skrev:Lea W skrev:Dingo skrev:Lea W skrev:man skal satme lede længe hvis man skal finde nogen mere nederen end Susan K !
Forklar?
kender mere til hende end selvfølgelig hvad der bliver råbt op om hende i medierne. Men gider ikke kaste mere med mudder. Men er bestemt ikke en fan af hende !
Det er også fair deal, hun var bare overhovedet ikke som hun blæses op til at være i medierne, men hvis du har et personligt forhold til hende der giver anledning til anden mening er det jo fair

susank skrev:Hun har så IKKE noget personligt forhold til mig kan jeg oplyse.... Heldigvis!!!!
Tak for sidst Mester!! Det gør vi snart igen meeen Thomas og Kåre skal være stive denne gang

Dingo skrev:susank skrev:Hun har så IKKE noget personligt forhold til mig kan jeg oplyse.... Heldigvis!!!!
Tak for sidst Mester!! Det gør vi snart igen meeen Thomas og Kåre skal være stive denne gang
Hvis jeg kommer i byen i aalborg igen så skal jeg nok give lyd

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster