Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

buono1988 skrev:jeg synes også at min bænk er blevet meget bedre af det. Ved ikke rigtigt, hvorfor jeg bouncede før, måske fordi mange i mit center gør det, og derfor gjorde jeg det også...
men kan der ikke være noget om at det at man ikke boncer ligger en større spænding på musklerne simpelthen fordi bouncet ikke hjælper med at stoppe, og 'reflektere' stangen tilbage?

Cykelmyggen Egon skrev:buono1988 skrev:jeg synes også at min bænk er blevet meget bedre af det. Ved ikke rigtigt, hvorfor jeg bouncede før, måske fordi mange i mit center gør det, og derfor gjorde jeg det også...
men kan der ikke være noget om at det at man ikke boncer ligger en større spænding på musklerne simpelthen fordi bouncet ikke hjælper med at stoppe, og 'reflektere' stangen tilbage?
hvis du ikke bouncer i bænk, er det jo i højere grad dine muskler der udfører arbejdet og ikke dine ribbenumilbart udfører din brystmuskulatur, også mere af arbejde uden bounce, da brystet bliver aktiveret mest i bunden af bænkpres, og du med bounce henter størst hjælp i bunden af løftet

buono1988 skrev:Det er sjovt, hvor mange herinde, der ikke bouncer, synes jeg... Når jeg kigger mig om i mit center tror jeg klart der er en overvægt af folk, som bouncer over folk, der ikke gør det...

Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt

buono1988 skrev:Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt
det gør da ikke ondt?

buono1988 skrev:Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt
det gør da ikke ondt?

Moody skrev:buono1988 skrev:Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt
det gør da ikke ondt?
tror et brækket ribben gør forholdsvis nas

buono1988 skrev:Moody skrev:buono1988 skrev:Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt
det gør da ikke ondt?
'a ok, men så er det sgu mere end et bounceså taber man jo næsten vægten...

Moody skrev:buono1988 skrev:Moody skrev:buono1988 skrev:Quistgaard skrev:de meget få gange jeg er kommet til det har det absolut ikke været med vilje, for det gør skide ondt
det gør da ikke ondt?
'a ok, men så er det sgu mere end et bounceså taber man jo næsten vægten...
du misforstår pointen, skaderne du kan pådrage dig selv kan gøre nas ved at bounce... hvordan kender du grænsen mellem hvor stor belastning dine ribben kan klare før de bevæger sig uden for deres normale bevægelsesmønster? en stang med 100 kg på øger enormt hurtigt fart og derved øget tryk

Fistandantilus skrev:Jeg kørte med bounce og løftet røv i lang tid. Nu kører jeg med pause i stedet. Det er nærmest 2 forskellige øvelser. Jeg gik nok 10kg ned ved at at gå over til løft i godkendt styrkeløftstil.

Fistandantilus skrev:Jeg kørte med bounce og løftet røv i lang tid. Nu kører jeg med pause i stedet. Det er nærmest 2 forskellige øvelser. Jeg gik nok 10kg ned ved at at gå over til løft i godkendt styrkeløftstil.

buono1988 skrev:Fistandantilus skrev:Jeg kørte med bounce og løftet røv i lang tid. Nu kører jeg med pause i stedet. Det er nærmest 2 forskellige øvelser. Jeg gik nok 10kg ned ved at at gå over til løft i godkendt styrkeløftstil.
ok, men nu løfter du også en del, så:) jeg er heldigvis ikke gået ned indtil videre, men kører også 12 reps for tiden, nu må vi se når jeg skal køre styrke og max - mon ikke jeg er faldet lidt der også!

bds1 skrev:Fistandantilus skrev:Jeg kørte med bounce og løftet røv i lang tid. Nu kører jeg med pause i stedet. Det er nærmest 2 forskellige øvelser. Jeg gik nok 10kg ned ved at at gå over til løft i godkendt styrkeløftstil.
kom lige til at sidde opg kigge rundt, og så fladt jeg over denne film fra noget vm i benchprres.
http://www.youtube.com/watch?v=M3zJSu15 ... re=related
og hvis man lægger mærke til det, så løfter han vel røven?:)
men det er forkert at gøre?

Lithium skrev:Fistandantilus skrev:bds1 skrev:Fistandantilus skrev:Jeg kørte med bounce og løftet røv i lang tid. Nu kører jeg med pause i stedet. Det er nærmest 2 forskellige øvelser. Jeg gik nok 10kg ned ved at at gå over til løft i godkendt styrkeløftstil.
kom lige til at sidde opg kigge rundt, og så fladt jeg over denne film fra noget vm i benchprres.
http://www.youtube.com/watch?v=M3zJSu15 ... re=related
og hvis man lægger mærke til det, så løfter han vel røven?:)
men det er forkert at gøre?
Jeg kan ikke se klippet.
Men du må gerne hæve røven lidt, hvis den bare stadig rører bænken. Men altså ikek løfte den.
han løfter røven fri af bænken i den video - den kan umuligt blive godkendt i IPF regi

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster