Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Svarer lige på noget andet ogsåDet var godt nok meget pulver du indtager. Har du styr, på hvad du får i din kost?
Prøv med noget frugt. Det er meget smag og behag og derfor svært at give råd om.

Jeg er lige kommet hjem efter træning og da jeg skulle kaste min shaker ned med 50 g.protein, 7 g. kreatin (køre loading fase) og 35 g. Weight gainer, syntes jeg simpelt hen jeg havde fået nok af den ulækker smag af vanilien, som jeg har fået min weight gainer med.

ZiprOOd skrev:Hej BB,
Jeg er lige kommet hjem efter træning og da jeg skulle kaste min shaker ned med 50 g.protein, 7 g. kreatin (køre loading fase) og 35 g. Weight gainer, syntes jeg simpelt hen jeg havde fået nok af den ulækker smag af vanilien, som jeg har fået min weight gainer med. Da jeg bestilte fra bodylab.dk tænkte jeg at købe det med neutral smag jeg kunne få, men den har godt nok en skab eftersmag den vanile.
Så kommer spørgsmålet til jer derude..
Jeg vil gerne høre hvad húlen jeg kan gøre ved min shaker så det i det minste smager nogenlunde, har en blender, hvis det skal have nogen indflydelse. Jeg køre med 150 g. protein, 20 g. kreatin og 100 g. weight gainer om dagen fordelt over 3 shaker.
Håber I kan hjælpe!

junjer skrev:7g i loading fasen? vil da sige du ska tage det dobbelt 15 g og så vedligeholde med 5

Karl Æg skrev:junjer skrev:7g i loading fasen? vil da sige du ska tage det dobbelt 15 g og så vedligeholde med 5
Jeg vil sige, du skal læse hvad han skriver. Han tager 3 shakes om dagen fordelt på 7 g pr shake = 21 g.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster