Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SoS skrev:Dit indlæg er en smule forvirrende.
Hvad spiser din bror helt konkret?

Dety skrev:fx har han fået af vide han skal spise high protein og low carb , og at protein er med til at holde ham tynd ,
jeg ved ren og skær det fordi han ikke får nok kulhydrater overhovedet
Dety skrev:coco pops med mælk , middagsmad rugbrød med spegepølse, "citronmåne" hah ,

katouler skrev:Dety skrev:fx har han fået af vide han skal spise high protein og low carb , og at protein er med til at holde ham tynd ,
jeg ved ren og skær det fordi han ikke får nok kulhydrater overhovedetDety skrev:coco pops med mælk , middagsmad rugbrød med spegepølse, "citronmåne" hah ,

Dety skrev:tusind tak drenge!

katouler skrev:Dety skrev:fx har han fået af vide han skal spise high protein og low carb , og at protein er med til at holde ham tynd ,
jeg ved ren og skær det fordi han ikke får nok kulhydrater overhovedetDety skrev:coco pops med mælk , middagsmad rugbrød med spegepølse, "citronmåne" hah ,
makes no sense, what so ever.

Taekwondo body skrev:Dety skrev:tusind tak drenge!
Du sikkert glad for at få ret i din sag her, men hvis din bror ser et stort lys i ham der og ikke vil lytte til andre så er der jo ikke meget du kan stille op også er det vel bare sådan ?

Træningsduden skrev:Din bror lytter vel heller ikke til sin træningsmakker, der går ind for lowcarb, når din bror så går hjem og spiser cocopops og citronmånde

Dety skrev:Træningsduden skrev:Din bror lytter vel heller ikke til sin træningsmakker, der går ind for lowcarb, når din bror så går hjem og spiser cocopops og citronmånde
træning partneren lever af fryse pizza, og cup noodles
han er heller ikke blevet større i den periode de har trænet

Garik skrev:Dety skrev:Træningsduden skrev:Din bror lytter vel heller ikke til sin træningsmakker, der går ind for lowcarb, når din bror så går hjem og spiser cocopops og citronmånde
Som er alt andet end low carb.
Er du sikker på, han anbefaler din bror low carb? Det eneste, din bror spiser, er carbs.

Dety skrev:Garik skrev:Dety skrev:Træningsduden skrev:Din bror lytter vel heller ikke til sin træningsmakker, der går ind for lowcarb, når din bror så går hjem og spiser cocopops og citronmånde
Er du sikker på, han anbefaler din bror low carb? Det eneste, din bror spiser, er carbs.
tingene her på sydsjælland er underlige fx
hvis ens daglige indtag bør fx. være 200gram kulhydrat og han ligger på 50gram kalder man det low , no clue hvorfor det er sådan
har stadig en masse og lære selv uden tvivl![]()
der er sket et gennembrud min bror er stoppet med at træne med ham idioten og har skrevet ind der hvor jeg er begyndt i byens store center ,
jeg sad og læste om Bill Starrs fundament program - for all-around masse og styrke
http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program---for-all-around-masse-og-styrke.html
da han kom ind på værelset og det fandt han spændende og det prøvede han i dag virker til han er fan ,

Dety skrev:Garik skrev:Dety skrev:Træningsduden skrev:Din bror lytter vel heller ikke til sin træningsmakker, der går ind for lowcarb, når din bror så går hjem og spiser cocopops og citronmånde
tingene her på sydsjælland er underlige fx
hvis ens daglige indtag bør fx. være 200gram kulhydrat og han ligger på 50gram kalder man det low , no clue hvorfor det er sådan
har stadig en masse og lære selv uden tvivl![]()
der er sket et gennembrud min bror er stoppet med at træne med ham idioten og har skrevet ind der hvor jeg er begyndt i byens store center ,
jeg sad og læste om Bill Starrs fundament program - for all-around masse og styrke
http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program---for-all-around-masse-og-styrke.html
da han kom ind på værelset og det fandt han spændende og det prøvede han i dag virker til han er fan ,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster