Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Du tager bare dine flotte lyserøde handsker med ubrugelig håndledstøtte af, og bruger straps i stedet når det er nødvendigt

rash91 skrev:Lyngbeck skrev:Du tager bare dine flotte lyserøde handsker med ubrugelig håndledstøtte af, og bruger straps i stedet når det er nødvendigt
Eller han kunne også bare droppe handskerne, afbryd investering i at købe straps og træne uden

Nders skrev:Personligt bruger jeg ofte straps uden på mine håndledsstøtter. Det fordeler 'trykket' på en god måde

Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.

James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Fordi straps er for pussies.
Skal man dødløfte tungt etc bruger man jo ikke straps, man bruger låsegreb!

James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.

Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Ja, self bruger man låsegreb så man får trukket dejligt skævt imens man dødløfter, nej så hellere bruge straps.

Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Ja, self bruger man låsegreb så man får trukket dejligt skævt imens man dødløfter, nej så hellere bruge straps.

James Last skrev:Kom igen...
Du får et forsøg mere.

Yat3s skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Cool argumenteret - du får et års gratis medlemsskab til seje-klubben.
Kan sige uden at prale at jeg fik en til to ekstra reps på tunge rows og dødløft efter jeg fik hovedet ud af røven og tog mig sammen til at investere i et par straps.
Derudover oplevede jeg smerter i perioder ved tunge barbell rows - lige indtil jeg begyndte at køre med straps på mine max-set.
Straps er vel bare et skidegodt værktøj man skal lære at bruge? Ligesom et træningsbælte er det.

James Last skrev:Yat3s skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Kan sige uden at prale at jeg fik en til to ekstra reps på tunge rows og dødløft efter jeg fik hovedet ud af røven og tog mig sammen til at investere i et par straps.
Derudover oplevede jeg smerter i perioder ved tunge barbell rows - lige indtil jeg begyndte at køre med straps på mine max-set.
Straps er vel bare et skidegodt værktøj man skal lære at bruge? Ligesom et træningsbælte er det.
Du har netop ikke forstået pointen hvis du vælger at tilsidesætte din grebsstyrke på den måde.
Meget muligt at nogle har brug for straps hvis de skal dødløfte 300 kg, men hvis man ærligt talt ikke kan holde +200 kg uden problemer skal man nok tænke sig lidt om.
Der er intet der er mere sinpelt end at få grebsstyrke.

MBang skrev:James Last skrev:Yat3s skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Du har netop ikke forstået pointen hvis du vælger at tilsidesætte din grebsstyrke på den måde.
Meget muligt at nogle har brug for straps hvis de skal dødløfte 300 kg, men hvis man ærligt talt ikke kan holde +200 kg uden problemer skal man nok tænke sig lidt om.
du skal nok tænke over hvilket forum det her er.

James Last skrev:Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Kom igen...
Du får et forsøg mere.

James Last skrev:MBang skrev:James Last skrev:Yat3s skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
du skal nok tænke over hvilket forum det her er.
Kan du meget vel have en pointe med, men jeg undrer mig stadig hvorfor folk vil tilsidesætte grebsstyrken.

Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Kom igen...
Du får et forsøg mere.
Du er sgu en hård negl, kontakten i ryggen er meget bedre hvis man benytter straps ved tunge rows. Samt kraftoverførlsen (Efter min mening) er bedre i dødløft hvis man benytter straps.

Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Kom igen...
Du får et forsøg mere.
Du er sgu en hård negl, kontakten i ryggen er meget bedre hvis man benytter straps ved tunge rows. Samt kraftoverførlsen (Efter min mening) er bedre i dødløft hvis man benytter straps.
Men så igen, hvorfor så bruger bælte? Du kan bare træne din corestyrke, hvorfor bruge magnesium? Du kan bare træne grebsstyrke?

Mr Statue skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Man skal klart lære at bruge "låse grebet" men løfter man mange gentagelser kan straps helt sikker hjælpe da et enkelt løft med låsegreb eller omvendt hånd greb er måske let men når man træner 3x8 tungt så kan det være svært at holde baren fast i hånden med f.eks dødløft træning.

baseman skrev:Nu er der alligevel gået lidt muderkast i den her tråd så tillad mig at spørge lidt uden for topic.. Forklar lige låsegreb og krydsgreb.. Og hvad er det helt præcist straps kan gøre godt, hvis ikke man som sådan har problemer med at holde stangen??
Når jeg dødløfter er det med underhåndsgreb med den ene hånd og overhånd med den anden. Hvad kaldes dette greb??

baseman skrev:Nu er der alligevel gået lidt muderkast i den her tråd så tillad mig at spørge lidt uden for topic.. Forklar lige låsegreb og krydsgreb.. Og hvad er det helt præcist straps kan gøre godt, hvis ikke man som sådan har problemer med at holde stangen??
Når jeg dødløfter er det med underhåndsgreb med den ene hånd og overhånd med den anden. Hvad kaldes dette greb??

James Last skrev:Mr Statue skrev:James Last skrev:Bone-14 skrev:Lol hvorfor hate på straps? Straps rocks i rygøvelser og nogengange også bicepsøvelser.
Man skal klart lære at bruge "låse grebet" men løfter man mange gentagelser kan straps helt sikker hjælpe da et enkelt løft med låsegreb eller omvendt hånd greb er måske let men når man træner 3x8 tungt så kan det være svært at holde baren fast i hånden med f.eks dødløft træning.
Den her overså jeg.
Er enig i at ligger din intensitet lavt måske endda 10 reps med 70 % maks, så kan grebet godt faile.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster