Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

boust skrev:Ville egentligt bare høre, om der er nogen her inde som har prøvet NO-Explode. For har overvejet at skulle prøve det, men ville bare høre hvilken smag der er bedst. For har prøvet Nano Vapor med orange smag, og det var ikke ligefrem det bedste jeg har smagt, måske enda noget af det værste syntetiske.

boust skrev:Ville egentligt bare høre, om der er nogen her inde som har prøvet NO-Explode. For har overvejet at skulle prøve det, men ville bare høre hvilken smag der er bedst. For har prøvet Nano Vapor med orange smag, og det var ikke ligefrem det bedste jeg har smagt, måske enda noget af det værste syntetiske.

Minibok skrev:Fruit punch smager rigtig godt, selvom det som sagt har en meget stærk smag. Jeg oplevede ikke problemerne med ondt i maven/diarré som nogen siger - synes tværtimod det virkede rigtig godt og med en god omgang placebo tilsat virkede det klart på mig. Whatever works!

PrinsJohn skrev:Vil gerne lige tilføje, i modsætning til tilsyneladende, mange af jer andre, at det gav i hvert fald en effekt på min kammerat og jeg, dog mindre og mindre for hver gang.
Og nej, det var ikke placebo-effekt. Ved ikke om man kan få noget bedre og billigere andre steder, vil jeg gerne lige understrege.
PS: Vi brugte orange, det ku da i hvert fald drikkes, medmindre man er meget kræsen.

LilleLund skrev:Jeg syntes det virker helt fint. jeg har kun prøvet den røde. og smagen vender man sig til. ellers et okay produkt til 250kr for 1025g.

Illisher skrev:LilleLund skrev:Jeg syntes det virker helt fint. jeg har kun prøvet den røde. og smagen vender man sig til. ellers et okay produkt til 250kr for 1025g.
ja det var ellers billig for protein, kreatin og koffein blandet sammen.

Ryan skrev:Illisher skrev:LilleLund skrev:Jeg syntes det virker helt fint. jeg har kun prøvet den røde. og smagen vender man sig til. ellers et okay produkt til 250kr for 1025g.
Fint du sviner produktet, men du burde måske i det mindste læse hvad der er i først..

Illisher skrev:LilleLund skrev:Jeg syntes det virker helt fint. jeg har kun prøvet den røde. og smagen vender man sig til. ellers et okay produkt til 250kr for 1025g.

Bork skrev:Illisher skrev:LilleLund skrev:Jeg syntes det virker helt fint. jeg har kun prøvet den røde. og smagen vender man sig til. ellers et okay produkt til 250kr for 1025g.
Arh nu må du lige holde op.
Personligt syntes jeg nu det er sjovt nok med produkter som disse og hvis jeg har overskud i pengepungen køber jeg sommetider noget. Det er ligesom et redskab til træning der kan gøre det hele lidt sjovere.
Vil produktet alene give yderligere muskelmasse? Nej. Men den ekstra spas man kan få fra et produkt som det kan for nogen give et yderligere boost til træningen. Hvilket så måske kan resultere i en ekstra rep hist og her.

fisken skrev:du kan bare købe bodylabs svar på noxplode

cross fitter skrev:fisken skrev:du kan bare købe bodylabs svar på noxplode
Hvad hedder Bodylabs svar på NO Xplode?

Bodypumper skrev:Hej BB'ere, jeg fatter ikk at man er så meget imod nitrix oxider herinde, det sku næsten alt der er fremstillet kunstigt som bliver kaldt for noget bullshit! Det er sku ærgeligt for der er faktisk nogle produkter der virker, og faktisk utrolig godt.
Jeg har selv en masse erfaring med nitrix og har også fået meget ud af det. Fx da jeg gik i gymnasiet og man kom hjem fra skole, så var sådan noget som NO xplode det der bare fik mig op fra trætheden og på med motivationen. Det kan godt være man siger, jamen så ta' noget koffein i stedet. Men koffein er kun en lille del af det, der er i fx. NO xplode som får blodet til at pumpe rundt i kroppen, og man giver den en kæmpe skalle oppe til træning.
Selvfølgelig er NO dyrt, og ja man mister virkningen stille og roligt, hvis man ikke holder pause fra det, pga. det er et kreatin-produkt, men hvis man lærer at bruge det med de rigtige pauser kan det have en rigtig god effekt.
Nogle af de resultater jeg fik efter nogle måneder med var for vilde blodåre fx, det har jeg sku aldrig haft før, så det var tydeligt at blodforsyningen til musklerne var blevet øget. Derudover får man også de sygeste muscelpumps - og det er jo det vi bb'ere godt kan lide

Bay skrev:cross fitter skrev:fisken skrev:du kan bare købe bodylabs svar på noxplode
Bodylab Amplifier
http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-ampl ... 3227p.html

Bay skrev:cross fitter skrev:fisken skrev:du kan bare købe bodylabs svar på noxplode
Bodylab Amplifier

Bay skrev:Bay skrev:cross fitter skrev:fisken skrev:du kan bare købe bodylabs svar på noxplode
Bodylab Amplifier
Den smager forresten som redbull - virkelig lækker smag!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster