Jeg er ved at være færdig med min 3 ugers SDH cyclus, og jeg regner med at tage 5-6 dages deconditioning. Jeg er desuden midt i en bulk, så skal jeg fortsætte med at indtage et kalorie overskud i de 6 dage jeg ikke træner?
På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casual skrev:Hej.
Jeg er ved at være færdig med min 3 ugers SDH cyclus, og jeg regner med at tage 5-6 dages deconditioning. Jeg er desuden midt i en bulk, så skal jeg fortsætte med at indtage et kalorie overskud i de 6 dage jeg ikke træner?
På forhånd tak

FredRyg skrev:Jeg har overvejet, om det kunne være en idé at cutte under deconditionering? eller er det helt galt?
/Frederik

FredRyg skrev:Indtil jeg hører andet, vil jeg tage dit ord for gode vare :-)
Mit spørgsmål skyldtes, at jeg har forstået det som, at deconditioneringen primært er for at afvænne musklerne med at træne, så de nemmere bliver stimuleret, når man går igang med træningen igen. Og muskelopbygningen er vel nærmest færdig efter 2 døgns tid oder so, så al cutting fra 1-2 dage inde i dekonditioneringsperioden kunne jo betyde mindre cutting, når den rigtige cuttingtid kommer...måske skulle man den sidste dag dog lige begynde at spise ok igen, så man har energi til den første træningsgang i den nye træningsperiode.
/F

plaid skrev:Casual skrev:Hej.
På forhånd tak
Hvordan er det gået med dit SDH?

Casper.S skrev:Stop nu med alt det dekon-fis!

Bone-14 skrev:Casper.S skrev:Stop nu med alt det dekon-fis!
+1 en her.

SørenDP skrev:Bone-14 skrev:Casper.S skrev:Stop nu med alt det dekon-fis!
+1 en her.
agreed

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster