Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Jeg har dage hvor jeg morer mig over andre som er stive, og dage hvor der skal drikkes! Men jeg kan også sagtens nøjes. Og så pigerne self, de plejer altid at drikke alt mit sprut, der skal bare hældes noget på dem, så er de kørrende!

krang skrev:Jeg gider personligt ikke tænke på træning når jeg er i byen, så jeg drikker igennem

krang skrev:Jeg gider personligt ikke tænke på træning når jeg er i byen, så jeg drikker igennem

jesperlinde skrev:Jeg drikker aldrig... Kan personligt ikke styrer det, er simpelthen for glad for alkohol..

love-bb skrev:jesperlinde skrev:Jeg drikker aldrig... Kan personligt ikke styrer det, er simpelthen for glad for alkohol..
haha ligesom min ven chris 3 kasser øl på en uge selv.

frode(llcoolj) skrev:jeg har ikke drukket en dråbe i snart to år...
JA! jeg er ham der ALTID kører bilen :roll:

AndersHolm skrev:

Nick_91 skrev:Jeg drikker heller ikke.
Så vil jeg hellere bruge pengene på, at drikke kællingerne stive..
Så er de lidt nemmere at snakke med

essensen skrev:Man skal aldrig begynde at give piger gratis drinks - man må aldrig belønne deres tiggende adfærd i byen; den skal bare dø en langsom død. Jeg afviser kategorisk piger der kommer og tigger om drinks. Hvis jeg har lyst til at give noget at drikke gør jeg det selv - der er ikke noget mere usselt end piger der udnytter svage drenge til at få en gratis bytur.

"Giver du ikke en drink" = gå væk!essensen skrev:Man skal aldrig begynde at give piger gratis drinks - man må aldrig belønne deres tiggende adfærd i byen; den skal bare dø en langsom død. Jeg afviser kategorisk piger der kommer og tigger om drinks. Hvis jeg har lyst til at give noget at drikke gør jeg det selv - der er ikke noget mere usselt end piger der udnytter svage drenge til at få en gratis bytur.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster