Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vupti skrev:Kør øvelsen siddende.

toto_G4M3R skrev:Vupti skrev:Kør øvelsen siddende.
Så er det så vidt jeg ved ikke de samme øvelser man bruger??

danielhansen13 skrev:toto_G4M3R skrev:Vupti skrev:Kør øvelsen siddende.
Strakte ben: m. gastrochnemius
Bøjede ben: m. soleus

toto_G4M3R skrev:danielhansen13 skrev:toto_G4M3R skrev:Vupti skrev:Kør øvelsen siddende.
Strakte ben: m. gastrochnemius
Bøjede ben: m. soleus
Præcis
Og hvad jeg ved af, er soleus en meget lille muskel ift gastrochnemius. Så sidst nævnte må da samlet set give den største læg

PTCJ skrev:Hvorfor ikke fikse problemet frem for at lave symptom"behandling"?

Pind skrev:Man kan sagtens ramme gastrocnemius siddende. Derfor er Vupti's forslag super i forhold til TS.
Personligt træner jeg kun læg siddende. Rygsøjlen bliver i alt muligt andet belastet rigeligt i løbet af den ens træning, hvorfor det giver god mening at slå røven i sædet.

Garik skrev:Pind skrev:Man kan sagtens ramme gastrocnemius siddende. Derfor er Vupti's forslag super i forhold til TS.
Personligt træner jeg kun læg siddende. Rygsøjlen bliver i alt muligt andet belastet rigeligt i løbet af den ens træning, hvorfor det giver god mening at slå røven i sædet.
Det er rigtigt, at gastrocnemius også bliver aktiveret siddende (siger heller ikke det modsatte) - men du får stadig større udbytte ved strakte ben, hvis du ønsker at aktivere gastrocnemius mest muligt

Pind skrev:Garik skrev:Pind skrev:Man kan sagtens ramme gastrocnemius siddende. Derfor er Vupti's forslag super i forhold til TS.
Det er rigtigt, at gastrocnemius også bliver aktiveret siddende (siger heller ikke det modsatte) - men du får stadig større udbytte ved strakte ben, hvis du ønsker at aktivere gastrocnemius mest muligt
Korrekt. I en ben pres er det dog nemt både at sidde og have strakte ben.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster