Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Malke skrev:PowerGym? Tæt ved Aalborg station?
Har trænet en gang i Equinox, og det minder meget om fitnessDK

Critter skrev:Jeg træner i Equinox - men synes ikke det kan anbefales, og overvejer derfor at tage ud og kigge der hvor Friche træner aka Jyden.

Friche skrev:Critter skrev:Jeg træner i Equinox - men synes ikke det kan anbefales, og overvejer derfor at tage ud og kigge der hvor Friche træner aka Jyden.
Det er nu ikke så meget i Jyden længere fordi de ikke vil have vi bruger udstyrSå det foregår som regel i team dk hallen lige ved siden af aalborg stadion

Critter skrev:Friche skrev:Critter skrev:Jeg træner i Equinox - men synes ikke det kan anbefales, og overvejer derfor at tage ud og kigge der hvor Friche træner aka Jyden.
Det er nu ikke så meget i Jyden længere fordi de ikke vil have vi bruger udstyrSå det foregår som regel i team dk hallen lige ved siden af aalborg stadion
Er det også et sted vi dødelige kan træne? (er ved at være godt trær af Equinox)

Friche skrev:Critter skrev:Friche skrev:Critter skrev:Jeg træner i Equinox - men synes ikke det kan anbefales, og overvejer derfor at tage ud og kigge der hvor Friche træner aka Jyden.
Er det også et sted vi dødelige kan træne? (er ved at være godt trær af Equinox)
Tjo, i kan da godt kigge forbi, men det er et lejet sted indtil videre og der er ikke alverdens plads. Men kan være vi får vores eget inden så længe. Ellers er jyden også ret godt hvis man ikke skal styrkeløfte

Bay skrev:Jeg har trænet i Powergym et par gange og det er et virkelig fedt center,

Nick9000 skrev:Bay skrev:Jeg har trænet i Powergym et par gange og det er et virkelig fedt center,
2nd that

Einstein skrev:Interessant.
Hvad med pop-centre som FitnessWorld? Er det helt håbløst?

8800 skrev:Einstein skrev:Interessant.
Hvad med pop-centre som FitnessWorld? Er det helt håbløst?
Hvad vil du i sådan et center? Der ligget et ret stort et i Vestbyen. Nick9000 har vist trænet der

8800 skrev:Friche: Hvorfor måtte i ikke bruge udstyr?

Superwoman skrev:Hej med dig...
Vil anbefale motionskælderen, det er en jernhule af den gammeldags slags--- massere af store håndvægte, og et området til dl, squat og bænk... der træner en del styrkeløftere, vægtløftere og en del store gutter... bla. tidligere nordiskmester i bodybuilding også... Desuden, hyggelig kantine hvor der altid er kaffe på kanden... :0) billige priser (175 per monate - og ingen binding)
Friche, det lyder som typisk jyden - du milde, det er trist - de ender med at grave en solid grav under den klub...
Bedste hilsner
Tulle...

Superwoman skrev:
Friche, det lyder som typisk jyden - du milde, det er trist - de ender med at grave en solid grav under den klub...
Bedste hilsner
Tulle...

8800 skrev:
Hmm den der i Aalborg har tilnavnet krudtkælderen?![]()
Der er desværre ingen billeder på jeres hjemmeside. Hvor store håndvægte osv har i ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster