Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1198
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1196

Følg bodybuilding.dk på

Charles Poliquin / Poliquin Group

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Danielbrinch skrev:I elsker at lære om videnskabeligt beviste træningsmetoder - og Fitnesskonferencen blev født.

Er det derfor, at Peter Bendtsen, hvis træningstilgang i høj grad bygger på Charles Poliquin/Poliquin Groups uvidenskabelige metoder og gøgl - en tilgang der bliver foragtet af jeres ellers gode ven Layne Norton, og stort set alle andre seriøse navne indenfor styrketræning - skal tale på jeres konference?

Eller er det fordi, at Peter har en "spændende" fysik og mange følgere, og at I bare gerne vil tjene lette penge?

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 455

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

BigHungry skrev:
Danielbrinch skrev:I elsker at lære om videnskabeligt beviste træningsmetoder - og Fitnesskonferencen blev født.

Er det derfor, at Peter Bendtsen, hvis træningstilgang i høj grad bygger på Charles Poliquin/Poliquin Groups uvidenskabelige metoder og gøgl - en tilgang der bliver foragtet af jeres ellers gode ven Layne Norton, og stort set alle andre seriøse navne indenfor styrketræning - skal tale på jeres konference?

Eller er det fordi, at Peter har en "spændende" fysik og mange følgere, og at I bare gerne vil tjene lette penge?

Bare for at høre: Du _er_ klar over, at Charles og Poliquin Group intet har med hinanden at gøre, ikke?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Ja.
Brugeravatar

BigHungry skrev:

Hej BigHungry,

Din kommentar fra tidligere tråd er faktisk grunden til denne tråd. Det er aldrig fedt, når der er en, som sætter lighedstegn mellem ens hårde arbejde for at få videnskabsbaseret-træning frem i Danmark og bullshit.

Som svar på din kommentar får du her Peter Bendtsens eget udsagn, der kommer af et spørgsmål magen til dit:

Billede

Jeg er ikke typen der udstiller folk, så derfor er personens navn sløret.

Og ja - Charles Poliquin er IKKE en del af Poliquin Group, der afholder PICP kurserne.

Så nej, Peter Bendtsen er ikke kun med fordi at han er en super flot atlet med mange følgere - men fordi at han er en super dygtig, venlig og erfaren person med mange uddannelser (ikke kun igennem Poliquin Group) og en helveds masse praktisk erfaring mange kunne nyde godt af.

Daniel.
Sidst rettet af Danielbrinch 24. maj 2016, 14:36, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog

Poliquin Group vrøvler stadigvæk løs om biosignature og hormonubelancer, selvom Charles ikke er en del af det. Ja, de sælger endda kurser i det til en ekstremt høj pris. Det er uvidenskabeligt og på kanten til scam, da det bruges til at forøge prisen for de personlige træners ydelser, hvor de lover ting, de ikke kan sige noget om. Peter Bendtsen er "uddannet" i Biosignature og sælger det med de lovende ord om at det giver et indblik i kroppens hormonsystem, og at han kan optimere kost og træning på den baggrund. Tjek hans hjemmeside, hvis du er i tvivl

Desuden er Peter en del af et center, hvor man stadigvæk anerkender Charles Poliquins (ja, Charles, personen.. vrøvlehovedet) principper. Så vidt jeg ved, bliver man også stadigvæk uddannet af ham, så han principper er en uptodate del af Peter Bendtsens principper, med mindre han tager afstand fra sit eget center og mentor? Det tvivler jeg på.

Så jo, Poliquin Group er gøgl. De uddanner folk i Biosignature - det koncept, som din gode ven, Layne Norton, foragter så meget, at han nægter at være venner med folk, der går ind for det, jf. tidligere screenshot.

Ser frem til din kommentar. :)
Brugeravatar

BigHungry skrev:Poliquin Group vrøvler stadigvæk løs om biosignature og hormonubelancer, selvom Charles ikke er en del af det. Ja, de sælger endda kurser i det til en ekstremt høj pris. Det er uvidenskabeligt og på kanten til scam, da det bruges til at forøge prisen for de personlige træners ydelser, hvor de lover ting, de ikke kan sige noget om. Peter Bendtsen er "uddannet" i Biosignature og sælger det med de lovende ord om at det giver et indblik i kroppens hormonsystem, og at han kan optimere kost og træning på den baggrund. Tjek hans hjemmeside, hvis du er i tvivl

Desuden er Peter en del af et center, hvor man stadigvæk anerkender Charles Poliquins (ja, Charles, personen.. vrøvlehovedet) principper. Så vidt jeg ved, bliver man også stadigvæk uddannet af ham, så han principper er en uptodate del af Peter Bendtsens principper, med mindre han tager afstand fra sit eget center og mentor? Det tvivler jeg på.

Så jo, Poliquin Group er gøgl. De uddanner folk i Biosignature - det koncept, som din gode ven, Layne Norton, foragter så meget, at han nægter at være venner med folk, der går ind for det, jf. tidligere screenshot.

Ser frem til din kommentar. :)

Hej igen,

Først og fremmest kan jeg ikke se sammenhængen mellem Peters oplæg til Fitnesskonferencen og Biosignature - det er jo to vidt forskellige fagområder.

Biosignatures videnskabelige mangler er jeg enig med dig i. Jeg går ikke selv ind for det.

Så vidt jeg ved, bliver man også stadigvæk uddannet af ham

Jeg tvivler på, at Charles uddanner folk hos Poliquin Group i dag. Men her må jeg være dig svar skyldig.

De uddanner folk i Biosignature - det koncept, som din gode ven, Layne Norton, foragter så meget, at han nægter at være venner med folk, der går ind for det, jf. tidligere screenshot.

Så er det heldigt, at det er mig, der er på venne-plan med Layne :).

og at I bare gerne vil tjene lette penge?

Uha - den gør ondt. Jeg kan afsløre så meget, at min timeløn er tilsvarende en ufaglært, og det er hvis vi får fuldt hus, og med en udbetaling om 6 måneder. Hvis penge var min eneste drivkraft, havde jeg aldrig begivet mig ud på den her iværksætter-rejse.
Brugeravatar

Okay, sidste indlæg fra mig.

Charles Poliquin underviser ikke Poliquin Group, men Performance Gym Aarhus, som Peter Bendtsen er en del af.

Peter Bendtsen spreder meget gøgl, som han har fra både Poliquin Group og Charles Poliquin og sikkert også en helt tredje. Om det så handler om biosignature, hormonforstyrrelser, carbs, pseudo-paleodiæter, vigtigheden af "pump" i sin træning eller hvor meget "naturlige" skal træne arme. Bla bla bla.

At han er en del af en konference, som du herinde brander som videnskabelig, men dog - indrømmet - ud ad til brander som the second coming af Bodybananas Fitness-konference, synes jeg er ret gøglet. Men mon ikke, at I får solgt nogle billetter alligevel. Det hele ser jo meget godt ud på overfladen.

Held og lykke med det. Og hils Layne.
Brugeravatar

Poliquin underviser ingen i PG - medmindre det har ændret sig siden jeg opsagde mit lejemål i december sidste år.

Det lyder lidt som om, at du griber nogle ting ud af den blå luft, fordi du har set dig sur på PG, BigHungry? Eller tager jeg fejl?
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Peter Bendtsen spreder meget gøgl, som han har fra både Poliquin Group og Charles Poliquin og sikkert også en helt tredje. Om det så handler om biosignature, hormonforstyrrelser, carbs, pseudo-paleodiæter, vigtigheden af "pump" i sin træning eller hvor meget "naturlige" skal træne arme. Bla bla bla.

Jeg kan stadig ikke se sammenhængen her til Peter oplæg til Fitnesskonferencen. Du vrøvler den standard Poliquin rant man hører alle steder. I get it - du hader Poliquin og PG - men hvad har det med Fitnesskonferencen og Peters oplæg om træningsoptimering med "spændende øvelser og variationer" at gøre?

Lige præcis det med nye øvelsesvariationer er en kæmpe motivationsfaktor hos mange der træner. Det var en af de ting, jeg hørte flest gange i de 15x 1-times målgruppe interviews jeg lavede for at indsamle viden om målgruppen for konferencen.

Og lige præcis det er Peter skide dygtig til.

som the second coming af Bodybananas Fitness-konference, synes jeg er ret gøglet.

Come on...

Held og lykke med det.

Thank you :).
Brugeravatar

Hvad angår selve træningsprincipperne, teknik og alt andet lige vil jeg ikke blande mig i.

Men herren i omtaler har skrevet de mest åndssvage og ukorrekte ting jeg længe har læst på nettet - og mange folk æder det råt og ukritisk. I har inviteret en mand, der mener at man kan regulere hjernens neurotransmission betragteligt ved at indtage almindelige fødevarer.

Ja, man kan godt påvirke og manipulere syntesen af neurotransmittere ved indtagelse af ekstreme mængder af specifikke aminosyrer, eksempelvis under behandlingen af PKU (phenylketonuri), hvilket der forskes en del i indenfor neuropsykofarmakologi. Men mener man, at ens daglige indtag af havregryn påvirker metabolismen af tryptophan eller tyrosin mangler man en gennemgående forståelse af den humane biokemi.

Jeg kan huske, at vi i vores læsegruppe ikke sjældent startede møderne med at finde hans side og more os. Herefter diskuterede vi, hvilke sygdomme man kunne kurere ved at indtage mere havregryn eller kød.
Brugeravatar

Reputation point: 205

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 147.50
- Dødløft: 165.00

Daniel >
Du vrøvler den standard Poliquin rant man hører alle steder.

Har du overvejet hvorfor så mange ranter over ham? Alligevel vælger I at sælge en vare, der bygger på mandens gøgl.

Jeg kan stadig ikke se sammenhængen her til Peter oplæg til Fitnesskonferencen ... om træningsoptimering med "spændende øvelser og variationer" at gøre?

Har du overhovedet sat dig ind i, hvad Peter prædiker om på sine sociale medier? Det virker oprigtigt ikke sådan, hvilket blot bekræfter min tese om, at Peter ikke er med pga. videnskab, men fordi han har en "spændende" fysik og mange følgere. En del af de øvelser og træningstip, som Peter kommer med, kommer fra Charles Poliquin. Jeg gider ikke at gennemgå det specifikt. Hvis du ved noget om træning og kender til Peter, så kan du selv lave den gennemgang ved at tjekke hans tidligere posts på sociale medier. BigShooter har vist en gang gennemgået et par af Charles' gøglede øvelser med gøglet udstyr, som Peter sidenhen har fremvist og udført på sociale medier "som guldkorn".

Det er dog altid noget, at I ikke har sat Peter til at tale om kost. Så var det da gået helt galt, jf. anden posters eksempel på idioti fra manden. Har du overvejet, hvorfor Peter har så mange "særlige hemmeligheder" og "tips"? Spoiler alert: Fordi det er bullshit. Og det vælger I så og sælge som en del af en videnskabelig konference.

Garik >
Jeg hader hverken PG eller Poliquin. Jeg pointerer blot det åbenlyse gøgl. Nu kan jeg se, at du selv har valgt at bruge penge på at uddanne dig i gøgl som biosignature (du sælger forhåbentligt ikke ydelsen til dine kunder), så du er jo selv indblandet i alt det her - og du har sikkert også nogle kontakter, du ikke ønsker at skade, da du lever af personlig træning, så jeg synes ikke, at du er så kvalificeret til at dømme mine motiver.
Brugeravatar

Garik skrev:Poliquin underviser ingen i PG - medmindre det har ændret sig siden jeg opsagde mit lejemål i december sidste år.

Det er jo semantik. Både du og CJ er uddannet i BioSignature og vejleder stadigvæk klienter med udgangspunkt i det.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

BigHungry skrev:Garik >
Jeg hader hverken PG eller Poliquin. Jeg pointerer blot det åbenlyse gøgl. Nu kan jeg se, at du selv har valgt at bruge penge på at uddanne dig i gøgl som biosignature (du sælger forhåbentligt ikke ydelsen til dine kunder), så du er jo selv indblandet i alt det her - og du har sikkert også nogle kontakter, du ikke ønsker at skade, da du lever af personlig træning, så jeg synes ikke, at du er så kvalificeret til at dømme mine motiver.

Jeg arbejder ikke som personlig træner længere, hvorfor det ikke er relevant :) Og ja, jeg tog BioSig i sin tid, men anvendte det ikke på den måde, som Carles Poliquin prædikede. For mig var det blot et værktøj til at måle fremskridt. Indledningsvist forholdt det sig anderledes, men man har jo lov til at blive klogere og videreuddanne sig.

Og jeg dømmer ikke dine motiver. Det har bare længe virket som om at du har et horn i siden på folkene fra PG :) Hvis det ikke er tilfældet, beklager jeg.

The Juice skrev:
Garik skrev:Poliquin underviser ingen i PG - medmindre det har ændret sig siden jeg opsagde mit lejemål i december sidste år.

Det er jo semantik. Både du og CJ er uddannet i BioSignature og vejleder stadigvæk klienter med udgangspunkt i det.

Det er da langt fra semantik? Charles Poliquin/Strength Sensei er markant anderledes i opførsel, ideologi og metoder end Poliquin Group. Jeg er aldrig blevet undervist af førstnævnte. Og du aner intet om, hvordan jeg vejledte mine klienter - på trods af hvad du tror :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Ovenstående er afledt af en diskussion i dette emne: fitnesskonferencen-2016-t87147.html
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Garik skrev:Det er da langt fra semantik? Charles Poliquin/Strength Sensei er markant anderledes i opførsel, ideologi og metoder end Poliquin Group. Jeg er aldrig blevet undervist af førstnævnte. Og du aner intet om, hvordan jeg vejledte mine klienter - på trods af hvad du tror :)

I så fald må du jo forklare os udenforstående, hvori forskellen består. BioSignature er Charles Poliquins opfindelse, som både du og CJ er uddannede (og derfor vel også har modtaget undervisning) i. Følgelig anvender I begge (elementer af) den til at vejlede klienter. Det er bestemt ikke det samme som at sige, at I er blevet undervist af manden selv, men koblingen er der immervæk stadigvæk.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Garik skrev:Det er da langt fra semantik? Charles Poliquin/Strength Sensei er markant anderledes i opførsel, ideologi og metoder end Poliquin Group. Jeg er aldrig blevet undervist af førstnævnte. Og du aner intet om, hvordan jeg vejledte mine klienter - på trods af hvad du tror :)

I så fald må du jo forklare os udenforstående, hvori forskellen består. BioSignature er Charles Poliquins opfindelse, som både du og CJ er uddannede (og derfor vel også har modtaget undervisning) i. Følgelig anvender I begge (elementer af) den til at vejlede klienter. Det er bestemt ikke det samme som at sige, at I er blevet undervist af manden selv, men koblingen er der immervæk stadigvæk.

Ud fra hvad Charles skriver på de sociale medier, kører han stadig med obskure og vanvittige doseringer på kosttilskud, volumen-foreskrivelser etc. Det gør Poliquin Group normalvis ikke. Jeg er aldrig blevet undervist af Charles, men efter han røg ud af Poliquin Group for 4-5 år siden har firmaet ændret sig markant. BioSignature er ikke, hvad det var dengang.

Og jeg vejleder ikke klienter, thi jeg ikke er personlig træner.
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Casper Jespersen, der ejer PG Aarhus, skriver på sin egen hjemmeside, at han har været til mange kurser hos Charles Poliquin. Derudover var der da også rejsebeskrivelser og billeder på CJ's gamle blog (den er slettet nu, måske meget godt), hvis jeg ikke tager fejl?

Derudover er der både interaktioner mellem "Strength Sensei" AKA Charles Poliquin og Casper Jespersen OG Peter Bendtsen på diverse sociale medier.

Forstår ikke helt, hvad du får ud af at benægte det, Garik, hvis du ikke længere er en del af den inderkreds, som du påstår. Men det er også lige meget.
Brugeravatar

BigHungry skrev:Casper Jespersen, der ejer PG Aarhus, skriver på sin egen hjemmeside, at han har været til mange kurser hos Charles Poliquin. Derudover var der da også rejsebeskrivelser og billeder på CJ's gamle blog (den er slettet nu, måske meget godt), hvis jeg ikke tager fejl?

Derudover er der både interaktioner mellem "Strength Sensei" AKA Charles Poliquin og Casper Jespersen OG Peter Bendtsen på diverse sociale medier.

Forstår ikke helt, hvad du får ud af at benægte det, Garik, hvis du ikke længere er en del af den inderkreds, som du påstår. Men det er også lige meget.

Jeg kan ikke stå til ansvar for, hvad de skriver. Så vidt jeg ved, har Peter aldrig deltaget i noget, hvor Charles har været ansvarlig eller tilstede. Casper har for Gud ved hvor lang tid siden, det er korrekt. Hvis det forholder sig anderledes, er jeg ikke up-to-date og så beklager jeg.

Jeg benægter intet. Og jeg skal også nok holde mig ude af diskussionen. Men det er bare trættende at læse til tider usande/fordrejede beskyldninger, som omhandler ens omgangskreds :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Jeg havde tilfældigvis en måneder gammel kladde om den gode Bullshit Sensei Poliquin liggende. Og som dermed er skrevet inden denne udveksling her på bb.dk. Den krævede blot lidt formatering og konklusion, og voila:

http://supertraining.dk/180-charles-pol ... -bullshit/
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Om Poliquin har noget at gøre med Poliquin group eller ej, så fatter jeg ikke at der er så mange, der gider støtte eller uddanne sig ved en gruppe der promoverer et fupkoncept som biosignature - i bedste fald er det udtryk for at underviserne er uvidende om det de certificerer folk i, i værste fald er det overlagt plattenslageri. Begge kvaliteter burde efter min mening være nok til at man ikke rører sådan en gruppe med en ildtang, i nogen henseende.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Nick9000 skrev:Om Poliquin har noget at gøre med Poliquin group eller ej, så fatter jeg ikke at der er så mange, der gider støtte eller uddanne sig ved en gruppe der promoverer et fupkoncept som biosignature - i bedste fald er det udtryk for at underviserne er uvidende om det de certificerer folk i, i værste fald er det overlagt plattenslageri. Begge kvaliteter burde efter min mening være nok til at man ikke rører sådan en gruppe med en ildtang, i nogen henseende.

holder han/ de/ dem/ illuminati - ikke også kurser i andre ting end bio, eller er det sådan en pakke ting?
The World will look up and shout; "Save Us" and I'll whisper..."NO..."
Brugeravatar

Reputation point: 790

Geografisk sted: Migrant

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 222.50
- Dødløft: 255.00

Jo, og de er også dygtige på mange måder. Og deres metoder giver ofte fine resultater, men resultaterne skyldes mere basale ting, end de giver udtryk for. Med andre ord er logikken i deres forklaringer forkert. Det lyder bare federe at fyre lort af om carbs, hormoner og tarmbakterier end at sige, at du får gode resultater, fordi du spiser flere grøntsager, protein og er i et kalorieunderskud/overskud. Uanset resultater ændrer det ikke fundamentalt på, at de fyrer rigtig meget gøgl af. Og det er et kæmpe problem. 1. Fordi de bruger det til at hæve deres priser unødigt og 2. Fordi gøgl er gøgl og folk bør undervises ordentligt. Der er så mange historier med folk, der begynder at tro på alt muligt mærkeligt efter sådan nogle forløb. Den bedste var hende, der havde fået at vide at hendes hormonbalance var fucked, fordi de i en enkelt måling havde målt ekstra fedt på hendes læg.

Efter den massive kritik af BioSignature er det blevet meget moderne, at de implicerede trænere siger til kritikkerne, "jamen, jeg bruger det slet ikke som Charles Poliquin" eller "jeg bruger det bare som en måde til at tjekke fremskridt". Men til klienterne er det en anden historie. Bare tjek de sociale medier. Igen er PG Aarhus (Randløv og Boesen gør det vist også, men er ikke sikker) et godt eksempel. Tjek deres træneres socialmedie-profiler og find alle mulige historier om "tabt 12.364 kg REN!!!!!!! fedt" og "gainet 5.5879 muskelmasse" på x antal uger. Eller at man SKAL spise grønt og kød om morgen med "særlige tilskud" for at leve sundt og få resultater. Bullshit.
Brugeravatar

Jarlen fra aHA skrev:
Nick9000 skrev:Om Poliquin har noget at gøre med Poliquin group eller ej, så fatter jeg ikke at der er så mange, der gider støtte eller uddanne sig ved en gruppe der promoverer et fupkoncept som biosignature - i bedste fald er det udtryk for at underviserne er uvidende om det de certificerer folk i, i værste fald er det overlagt plattenslageri. Begge kvaliteter burde efter min mening være nok til at man ikke rører sådan en gruppe med en ildtang, i nogen henseende.

holder han/ de/ dem/ illuminati - ikke også kurser i andre ting end bio, eller er det sådan en pakke ting?

Det er min pointe. Jeg ville i det hele taget ikke sætte min tillid til en gruppe, der fejler så miserabelt inden for en del af deres påståede fagområde. Uvidenhed og plattenslageri har det med ikke at være isoleret.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk

Bodyman Bodylab

Brugeravatar
Administrator

Styrkeliste

Jarlen fra aHA skrev:

BioSignature er en seperat ting http://www.poliquingroupeducation.com/
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 415

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 200.00

BigHungry skrev:(Randløv og Boesen gør det vist også, men er ikke sikker)

Ja de gør. De har endda postet en artikel, der basically fastslår at kvinders overvægt primært skyldes at deres forbrænding er i stykker og at de er i hormonel ubalance:
http://www.randlovboesen.dk/kvinde-stop ... rker-ikke/

Det fikses selvfølgelig ved at rette op på ens syge forbrænding og hormonsystem:
"Hvis du ikke er parat til at klare dette på egen hånd, så overvej vores biosignaturforløb."

Jeg prøver at undgå at hænge folk ud, men det der er simpelthen til at brække sig over. Det er ren sygeliggørelse, for at sælge et boguskoncept. Det er sgu nærmest plattenslageri på højde med udrensningskure.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk

Bodyman Bodylab

Brugeravatar
Administrator

Styrkeliste

Nick9000 skrev:
BigHungry skrev:(Randløv og Boesen gør det vist også, men er ikke sikker)

Ja de gør. De har endda postet en artikel, der basically fastslår at kvinders overvægt primært skyldes at deres forbrænding er i stykker og at de er i hormonel ubalance:
http://www.randlovboesen.dk/kvinde-stop ... rker-ikke/

Det fikses selvfølgelig ved at rette op på ens syge forbrænding og hormonsystem:
"Hvis du ikke er parat til at klare dette på egen hånd, så overvej vores biosignaturforløb."

Jeg prøver at undgå at hænge folk ud, men det der er simpelthen til at brække sig over. Det er ren sygeliggørelse, for at sælge et boguskoncept. Det er sgu nærmest plattenslageri på højde med udrensningskure.

Jeg er glad for, at I tager det sådan op. +1 for debatten. Lad den gerne fortsætte :)

Reputation point: 20

Poul røg vist også i Charles Poliquin-fælden i en periode. Fisker ligeså.

Reputation point: 50

haaank skrev:Poul røg vist også i Charles Poliquin-fælden i en periode. Fisker ligeså.

Jeg brugte biosig i en periode med de klienter jeg afviklede for Ranløv og Boesen. Jeg bruger det ikke længere.
Hvis nogen er interesserede kan jeg godt beskrive hvad jeg lærte på Biosig 1+2 og ved at bruge det i en periode, hvorfor jeg valgte at tage biosig 1+2 og ikke bruger det længere :)

Hvis du mener "Poliquin fælden" for mig omfatter mere end biosig, må du da gerne uddybe. Så kan jeg be/afkræfte eventuelle rygter der løber rundt :D

Husker da jeg testede en testosteron forøgende træning og kost, så troede nogen, at jeg kørte det ukritisk af på mine klienter :lol: . Jeg prøver naturligvis en masse gøgl af på mig selv, særligt det der er på kanten, for ikke at spilde mine klienters tid og penge.
Af samme årsag har jeg været på ketogene diæter, low fat lige nu, low carb. periodisk faste. Paloe lignende, Vegetarisk kost mm..
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Poul Haacker skrev:
haaank skrev:Poul røg vist også i Charles Poliquin-fælden i en periode. Fisker ligeså.

Jeg brugte biosig i en periode med de klienter jeg afviklede for Ranløv og Boesen. Jeg bruger det ikke længere.
Hvis nogen er interesserede kan jeg godt beskrive hvad jeg lærte på Biosig 1+2 og ved at bruge det i en periode, hvorfor jeg valgte at tage biosig 1+2 og ikke bruger det længere :)

Hvis du mener "Poliquin fælden" for mig omfatter mere end biosig, må du da gerne uddybe. Så kan jeg be/afkræfte eventuelle rygter der løber rundt :D

Som jeg skriver, var det blot for en periode - nemlig da du var hos Ranløv og Boesen. Jeg er også sikker på Fisker ikke praktiserer det mere, men det er stadig interessant at I begge har gjort det. Jeg er dog meget interesseret i, at høre lidt om dine valg, og det er jeg sikker på mange andre også er.

Reputation point: 50

På Fiskers hjemmeside får du som en del af Team Fisker Performance adgang til Biosignature sites. Så det må stadig blive benyttet.

Reputation point: 65

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster