Daniel >Du vrøvler den standard Poliquin rant man hører alle steder.
Har du overvejet hvorfor så mange ranter over ham? Alligevel vælger I at sælge en vare, der bygger på mandens gøgl.
Jeg kan stadig ikke se sammenhængen her til Peter oplæg til Fitnesskonferencen ... om træningsoptimering med "spændende øvelser og variationer" at gøre?
Har du overhovedet sat dig ind i, hvad Peter prædiker om på sine sociale medier? Det virker oprigtigt ikke sådan, hvilket blot bekræfter min tese om, at Peter ikke er med pga. videnskab, men fordi han har en "spændende" fysik og mange følgere. En del af de øvelser og træningstip, som Peter kommer med, kommer fra Charles Poliquin. Jeg gider ikke at gennemgå det specifikt. Hvis du ved noget om træning og kender til Peter, så kan du selv lave den gennemgang ved at tjekke hans tidligere posts på sociale medier. BigShooter har vist en gang gennemgået et par af Charles' gøglede øvelser med gøglet udstyr, som Peter sidenhen har fremvist og udført på sociale medier "som guldkorn".
Det er dog altid noget, at I ikke har sat Peter til at tale om kost. Så var det da gået helt galt, jf. anden posters eksempel på idioti fra manden. Har du overvejet, hvorfor Peter har så mange "særlige hemmeligheder" og "tips"? Spoiler alert: Fordi det er bullshit. Og det vælger I så og sælge som en del af en videnskabelig konference.
Garik >
Jeg hader hverken PG eller Poliquin. Jeg pointerer blot det åbenlyse gøgl. Nu kan jeg se, at du selv har valgt at bruge penge på at uddanne dig i gøgl som biosignature (du sælger forhåbentligt ikke ydelsen til dine kunder), så du er jo selv indblandet i alt det her - og du har sikkert også nogle kontakter, du ikke ønsker at skade, da du lever af personlig træning, så jeg synes ikke, at du er så kvalificeret til at dømme mine motiver.