Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er bare ret vildt hvor meget en krop degenerer efter at have været udsat for de ting den nu engang har over så mange år.

Thomas Jagd skrev:Det er bare ret vildt hvor meget en krop degenerer efter at have været udsat for de ting den nu engang har over så mange år.
Ja, det er lidt overraskende hvor ødelagt han ser ud. Jeg tro nu hans massive misbrug af medikamenter har mere at sige end alderen. Der er mange bodybuildere før ham, som har kunnet holde en flot fysik langt op i alderen. Han ser decideret ødelagt ud. Forstår ikke hvorfor han bliver ved med at udstille sig selv. Det smider en kæmpe skygge over alt det han har opnået i karrieren. Men okay, der skal jo brød på bordet.

Mogensen skrev:Thomas Jagd skrev:Det er bare ret vildt hvor meget en krop degenerer efter at have været udsat for de ting den nu engang har over så mange år.
Ja, det er lidt overraskende hvor ødelagt han ser ud. Jeg tro nu hans massive misbrug af medikamenter har mere at sige end alderen. Der er mange bodybuildere før ham, som har kunnet holde en flot fysik langt op i alderen. Han ser decideret ødelagt ud. Forstår ikke hvorfor han bliver ved med at udstille sig selv. Det smider en kæmpe skygge over alt det han har opnået i karrieren. Men okay, der skal jo brød på bordet.
Og så glemmer du at han elsker at stå på den scene.
Ronnie virker til at være typen der ikke lader sig gå alt for meget på, af at kroppen er stået af. Han fortsætter med at træne og gæsteposere. Han elsker bodybuilding, hans fans og at rejse. Alt dette får han ved stadig at gæsteposere.
Personligt tror jeg ikke på det er pengene der trækker, for at det har aldrig været hans mål med hans karriere.
Men nu ved jeg heller ikke om han har nogen anden indkomst?

Equus skrev:Fin lille gyno Kuclo er ved at få sig

salt skrev:Equus skrev:Fin lille gyno Kuclo er ved at få sig
Du må se noget jeg ikke kan se.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster