Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gosser skrev:Hvis nogen ligger inde med et stort nok billede (alt afhængig af plakatstørrelse - eksempelvis A3 = 3508x4961 pixels), kunne jeg måske(!) få fremstillet nogle.

Nicobruun skrev:Gosser skrev:Hvis nogen ligger inde med et stort nok billede (alt afhængig af plakatstørrelse - eksempelvis A3 = 3508x4961 pixels), kunne jeg måske(!) få fremstillet nogle.
Hvis det var kunne man vælge nogle billeder hver i sær, så plakaten blev de antal pixels, hvis du er grafer kunne du jo smække dem sammen i et billede ellers vil jeg også nok sørge for det, men så bliver det i paint.

Gosser skrev:Nicobruun skrev:Gosser skrev:Hvis nogen ligger inde med et stort nok billede (alt afhængig af plakatstørrelse - eksempelvis A3 = 3508x4961 pixels), kunne jeg måske(!) få fremstillet nogle.
Hvis det var kunne man vælge nogle billeder hver i sær, så plakaten blev de antal pixels, hvis du er grafer kunne du jo smække dem sammen i et billede ellers vil jeg også nok sørge for det, men så bliver det i paint.
Der kan sagtens komme flere på én :-)

01-jeller skrev:OMG OGSÅ MIG! jeg vil bare så gerne være lige så stor som den neger! syntes virkelig han er så sej! kunne været perfekt at have en plakat af ham hængende på luftet, så han er det første man ser, når man står op og det sidste, når man går i seng. Mest af alt syntes jeg nemlig at man bliver så meget motiveret når man kigger på den flotte store neger, som alle tøser er vilde medskriv venligst, hvis i finder noget!!!

Bone-14 skrev:01-jeller skrev:OMG OGSÅ MIG! jeg vil bare så gerne være lige så stor som den neger! syntes virkelig han er så sej! kunne været perfekt at have en plakat af ham hængende på luftet, så han er det første man ser, når man står op og det sidste, når man går i seng. Mest af alt syntes jeg nemlig at man bliver så meget motiveret når man kigger på den flotte store neger, som alle tøser er vilde medskriv venligst, hvis i finder noget!!!
Modent.

awer19 skrev:Bone-14 skrev:01-jeller skrev:OMG OGSÅ MIG! jeg vil bare så gerne være lige så stor som den neger! syntes virkelig han er så sej! kunne været perfekt at have en plakat af ham hængende på luftet, så han er det første man ser, når man står op og det sidste, når man går i seng. Mest af alt syntes jeg nemlig at man bliver så meget motiveret når man kigger på den flotte store neger, som alle tøser er vilde medskriv venligst, hvis i finder noget!!!
Modent.
But true..

awer19 skrev:Bone-14 skrev:01-jeller skrev:OMG OGSÅ MIG! jeg vil bare så gerne være lige så stor som den neger! syntes virkelig han er så sej! kunne været perfekt at have en plakat af ham hængende på luftet, så han er det første man ser, når man står op og det sidste, når man går i seng. Mest af alt syntes jeg nemlig at man bliver så meget motiveret når man kigger på den flotte store neger, som alle tøser er vilde medskriv venligst, hvis i finder noget!!!
Modent.
But true..

The Dane skrev:awer19 skrev:Bone-14 skrev:01-jeller skrev:OMG OGSÅ MIG! jeg vil bare så gerne være lige så stor som den neger! syntes virkelig han er så sej! kunne været perfekt at have en plakat af ham hængende på luftet, så han er det første man ser, når man står op og det sidste, når man går i seng. Mest af alt syntes jeg nemlig at man bliver så meget motiveret når man kigger på den flotte store neger, som alle tøser er vilde medskriv venligst, hvis i finder noget!!!
Modent.
But true..
Næh.
Jeg har personligt på ingen måde nogle som helst intentioner om at blive så stor som cutler/ronnie/dexter/yates/whatever.
Men motivation og inspiration, det giver de sgu! Specielt i mange af de motivational videoer der er på nettet.

JannikB skrev:http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=83

JannikB skrev:http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=83

Nicobruun skrev:JannikB skrev:http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=83
Problemet er bare at det ikke er en dansk hjemmeside, da det er de som TS leder efter, hvilket jeg også selv helst vil have.

alwin skrev:''coleman plakat evt.''
Det lyder som arto![]()
OT: Jeg skal lige følge med her. MÅSKE køber jeg fra den side, JannikB postede.

01-jeller skrev:undskyld mig. Men er det så svært at se at det jeg skriver er ironisk? - Først og fremmest så er der fandme ikke nogen tøser der er vilde med Ronni og for det andet, så er jeg fandme ikke typen der hænger et billede op på min væg af en eller anden grim neger, hahaha

adnandemir skrev:Nu siger jeg det igen, mit mål er jo ikk at ligne Coleman...men altså du siger ingen vil ham. Det kan jeg godt love dig at der sikkert er, men største delen af kvinder synes self vel at han er alt for meget. Altså hans biceps er på størrelse med hendes hoved måske![]()
..men udelukkende for inspiration og motivation.!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster