Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadzP92 skrev:hvorfor overvejer du overhovedet at cutte?
hvis du gerne vil have hans form skal du tage muskelmasse på = bulke.
EDIT: vil lige sige at du har et rigtig godt udgangspunkt og med en god indsats vil det ikke tage alverdens tid at nå dertil

vhavblik skrev:MadzP92 skrev:hvorfor overvejer du overhovedet at cutte?
hvis du gerne vil have hans form skal du tage muskelmasse på = bulke.
EDIT: vil lige sige at du har et rigtig godt udgangspunkt og med en god indsats vil det ikke tage alverdens tid at nå dertil
Hehe tak! Det er jeg sku glad for at hører. Er træt af at hører den der "Du er godt nok tynd" og "du træner sikkert ikke du har bare 6 pack fordi du er tynd"

MadzP92 skrev:EDIT: vil lige sige at du har et rigtig godt udgangspunkt og med en god indsats vil det ikke tage alverdens tid at nå dertil

vhavblik skrev:Lige et spørgsmål til. Hvor lang tid skal jeg bulke, eller hvor meget synes i jeg skal tage på før jeg cutter igen?

Vingummibamsen skrev:Jeg vil ikke anbefale dig at lave en kostplan allerede nu.

Mikkelmaj skrev:Vingummibamsen skrev:Jeg vil ikke anbefale dig at lave en kostplan allerede nu.
Hvorfor dog ikke, er selv 17år og har ingen problemer med at spise efter min kostplan?
Drop lean bulk, da det giver et langsomt resultat. Men hvis du er bange for at miste definition så skal du gøre det. Men kør bulk hvor du gainer ca. 0.5kg ugenligt.

Vingummibamsen skrev:Mikkelmaj skrev:Vingummibamsen skrev:Jeg vil ikke anbefale dig at lave en kostplan allerede nu.
Hvorfor dog ikke, er selv 17år og har ingen problemer med at spise efter min kostplan?
Drop lean bulk, da det giver et langsomt resultat. Men hvis du er bange for at miste definition så skal du gøre det. Men kør bulk hvor du gainer ca. 0.5kg ugenligt.
Må jeg vende den om og spørge, hvorfor?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster