Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Theking skrev:Tror egentlig olien bare var et eksempel det kunne lide så godt være et normalt måltid som har den daglige energi mængde man har brug for. Jeg tror selv det kan lade sig gøre, men ikke sundt.

krogo skrev:Theking skrev:Tror egentlig olien bare var et eksempel det kunne lide så godt være et normalt måltid som har den daglige energi mængde man har brug for. Jeg tror selv det kan lade sig gøre, men ikke sundt.
Det var, som jeg forsøgte at understrege, lige nøjagtig et teoretisk eksempel :-)
Men umiddelbart lyder det, som om i generelt mener at det burde kunne lade sig gøre.

) 

Dingo skrev:Jeg lavede for nyligt et mindre forsøg på studiet hvor en tøs skulle indtage ca 50 ml olie med brød til. Hun var flere gange tæt på at kaste op. Det er mere end man lige tror.

The Juice skrev:Dingo skrev:Jeg lavede for nyligt et mindre forsøg på studiet hvor en tøs skulle indtage ca 50 ml olie med brød til. Hun var flere gange tæt på at kaste op. Det er mere end man lige tror.
Pfffffffffffffft. Bitches will be bitches. Furious Pete will be furious.

Kasper1983 skrev:The Juice skrev:Dingo skrev:Jeg lavede for nyligt et mindre forsøg på studiet hvor en tøs skulle indtage ca 50 ml olie med brød til. Hun var flere gange tæt på at kaste op. Det er mere end man lige tror.
God almighty

The Juice skrev:Dingo skrev:Jeg lavede for nyligt et mindre forsøg på studiet hvor en tøs skulle indtage ca 50 ml olie med brød til. Hun var flere gange tæt på at kaste op. Det er mere end man lige tror.

Steendahl skrev:
så er det vidst ikke behov for flere måltider

The Juice skrev:Pfffffffffffffft. Bitches will be bitches. Furious Pete will be furious.

Sakin skrev:Jeg tror alle folk har misforstået spørgsmålet(eller også har jeg)
Det handler ikke om at TS vil forsøge at drikke olie, men om man kan nøjes med at spise en gang om dagen, vel og mærket en kæmpe potion af et måltid man normalt vil spise, så noget ala 200-300g ris, 500g grønt, 500-700g kød, 200g mandler skyllet ned med 1-2 liter mælk og det så vil gi det samme om man delte det op af 3-4 gange på en dag?
Ps
Og nej har ikke regnet på Kcal i mit eksempel så har ingen ide om hvor meget det svare til, men det er jo heller ikke essensen i det

krogo skrev:Sakin skrev:Jeg tror alle folk har misforstået spørgsmålet(eller også har jeg)
Det handler ikke om at TS vil forsøge at drikke olie, men om man kan nøjes med at spise en gang om dagen, vel og mærket en kæmpe potion af et måltid man normalt vil spise, så noget ala 200-300g ris, 500g grønt, 500-700g kød, 200g mandler skyllet ned med 1-2 liter mælk og det så vil gi det samme om man delte det op af 3-4 gange på en dag?
Ps
Og nej har ikke regnet på Kcal i mit eksempel så har ingen ide om hvor meget det svare til, men det er jo heller ikke essensen i det
Lige præcis..
Det er udelukkende et forsøg på, at få svar på hvor meget kroppen er i stand til at optage inden for en bestemt tid.
Er det muligt for ham der æder Michael Phelps diet, at optage alle de kallorier eller vil der være et max for hvor meget kroppen kan optage på "en gang".
så der må med sikkerhed være en grænse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster