Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Duty skrev:Hej
Nogen der kender til produktet Danlab Natural WPC, det skulle være et rent valleprotein produkt.
Nogen der har erfaringer med dette produkt?

Cykelmyggen Egon skrev:Duty skrev:Hej
Nogen der kender til produktet Danlab Natural WPC, det skulle være et rent valleprotein produkt.
jeg kender ikke produktet, men bodylab markedsfører også rent valleprotein, tag et kig forbi

Lasse7280 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Duty skrev:Hej
jeg kender ikke produktet, men bodylab markedsfører også rent valleprotein, tag et kig forbi
Jeg ville vove og påstå at bodylab's er bedre kvalitet uden og have prøvet det produkt du nævner.
lige et lille news flash til dig, du bliver ikke VIP bodylab nogetsomhelst ved at skamrose deres produkter ud fra et rent sagt sølle grundlag. hvis du ikke kender de to produkter kan du da heller ikke sige at det ene er bedre kvalitet end det andet. især ikke da det indenfor pulver er kriterier som smag og optageligehed der skal bedømmes. for satan! gå da op og træn hvis du ik har noget fornuftigt at skrive! nutidens ungdom!
Lasse7280 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Duty skrev:Hej
Jeg ville vove og påstå at bodylab's er bedre kvalitet uden og have prøvet det produkt du nævner.

8800 skrev:Umiddelbart ser Bodylab ud til at være et overlegent produkt. Det er Bodylabs whey 80

essensen skrev:8800 skrev:Umiddelbart ser Bodylab ud til at være et overlegent produkt. Det er Bodylabs whey 80
Hvad vurderer du det ud fra? De tal siger intet om pulverets kvalitet.

mikkel_baech skrev:Lasse7280 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Duty skrev:Hej
og jeg ville vove at påstå at du er en torsk uden at egentlig kende dig!lige et lille news flash til dig, du bliver ikke VIP bodylab nogetsomhelst ved at skamrose deres produkter ud fra et rent sagt sølle grundlag. hvis du ikke kender de to produkter kan du da heller ikke sige at det ene er bedre kvalitet end det andet. især ikke da det indenfor pulver er kriterier som smag og optageligehed der skal bedømmes. for satan! gå da op og træn hvis du ik har noget fornuftigt at skrive! nutidens ungdom!

Zaulich skrev:Bodylabs produkt er laktosefri (så vidt jeg husker, at have læst) - hvorimod Danlabs ikke er, så for en person, der ikke kan tåle laktose, ville bodylab's produkt være at foretrække.
Derudover vil jeg også bakke Essensen op; Tallene siger intet om selve kvaliteten.
Lasse7280: Hvordan kan du vurdere fx proteinens kvalitet, ved blot at have smagt pulveret? Smagen kan du selvfølgelig vurdere; om du kan lide den eller ej - men så er det vidst også det.

Xiva skrev: Bodylab 95 er laktosefri, ikke 80.

Zaulich skrev:Bodylabs produkt er laktosefri (så vidt jeg husker, at have læst) - hvorimod Danlabs ikke er, så for en person, der ikke kan tåle laktose, ville bodylab's produkt være at foretrække.
Derudover vil jeg også bakke Essensen op; Tallene siger intet om selve kvaliteten.
Lasse7280: Hvordan kan du vurdere fx proteinens kvalitet, ved blot at have smagt pulveret? Smagen kan du selvfølgelig vurdere; om du kan lide den eller ej - men så er det vidst også det.

Lasse7280 skrev: Det kan jeg heller ikke, men jeg tør stadig vædde på at Bodylabs har højere % protein fx, og Whey 95 er laktosefri

8800 skrev:Uha et godt bud ville være de parametre jeg har hevet frem..

J - LAuGE skrev:Jeg selv synes smagen er vigitgt da man trods alt skal have det 3-4 gange dagligt.

rallen skrev:J - LAuGE skrev:Jeg selv synes smagen er vigitgt da man trods alt skal have det 3-4 gange dagligt.
w00t, skal man det? Så kan det være derfor jeg ikke er en beef cake.

J - LAuGE skrev:rallen skrev:J - LAuGE skrev:Jeg selv synes smagen er vigitgt da man trods alt skal have det 3-4 gange dagligt.
w00t, skal man det? Så kan det være derfor jeg ikke er en beef cake.
Kommer jo helt an på hordan din kost ser ud. Men nupper da selv 3 g pr krops kilo.

J - LAuGE skrev: Kommer jo helt an på hordan din kost ser ud. Men nupper da selv 3 g pr krops kilo.

Zaulich skrev:J - LAuGE skrev: Kommer jo helt an på hordan din kost ser ud. Men nupper da selv 3 g pr krops kilo.
Lad os sige du vejer 80kg; Du spiser vel forhåbenligt ikke 240g proteinpulver dagligt?
Hvis det er rigtigt, så burde du nok få styr på din kost, i stedet for at spilde dine penge?

J - LAuGE skrev:Zaulich skrev:J - LAuGE skrev: Kommer jo helt an på hordan din kost ser ud. Men nupper da selv 3 g pr krops kilo.
Lad os sige du vejer 80kg; Du spiser vel forhåbenligt ikke 240g proteinpulver dagligt?
Hvis det er rigtigt, så burde du nok få styr på din kost, i stedet for at spilde dine penge?
Får jo en del protien gennem kosten, så bliver det jo ikke til 240 g protien pr dag. Men tar da 100- 115 g protien pulver pr dag.

essensen skrev:8800 skrev:Uha et godt bud ville være de parametre jeg har hevet frem..
Ja, men de 'parametre' siger intet om kvaliteten af pulveret. Det er bare tal på makronutrienterne.

Xiva skrev: Det lyder dumt i mine øre. Få det igennem normal kost.

8800 skrev:essensen skrev:8800 skrev:Uha et godt bud ville være de parametre jeg har hevet frem..
Ja, men de 'parametre' siger intet om kvaliteten af pulveret. Det er bare tal på makronutrienterne.
Det er bare spøjst, at du finder det nødvendigt at spørge om hvad jeg vurderer det ud fra når min post nu indeholder de data, der jo ligger til grund for min vurdering. Proteinindholdet per 100g må siges at være noget nær den primære faktor når to produkter skal vurderes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster