Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Du skal også huske at de fleste fedtprocentmålere er ret upræcise. Jeg har før fået målt min fedt procent på to forskellige målere, lige efter hinanden, til hhv 9 og 16. Så hvis det er forskellige instrumenter du har brugt kan det sagtens være en af årsagerne til at din fedtprocent ser lidt mærkelig ud.

incognito skrev:Friche skrev:Du skal også huske at de fleste fedtprocentmålere er ret upræcise. Jeg har før fået målt min fedt procent på to forskellige målere, lige efter hinanden, til hhv 9 og 16. Så hvis det er forskellige instrumenter du har brugt kan det sagtens være en af årsagerne til at din fedtprocent ser lidt mærkelig ud.
jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)

Men er det ikke også noget med at hormonproduktion falder med alderen, så stofskiftet osv. bliver lavere?

Bay skrev:Men er det ikke også noget med at hormonproduktion falder med alderen, så stofskiftet osv. bliver lavere?

incognito skrev:jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)

incognito skrev:
jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)
sådan lige umiddelbart vil jeg mene at den der nok var mest præcis var den på de 28%

kuglen skrev:incognito skrev:jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)
sådan lige umiddelbart vil jeg mene at den der nok var mest præcis var den på de 28%

Spangler skrev:kuglen skrev:incognito skrev:jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)
hahaha.. LOL!!
Men jeg syntes altså også at det bliver sværere at smide nogle kilo jo ældre man bliver..
Nu kan man ikke tale om "ældre" når man kun er 21 (hvem der bare var 21 igen)men når man er midt i 30'erne så bliver det altså sværere. Kan der være en forklaring på dette?

incognito skrev:Spangler skrev:kuglen skrev:incognito skrev:jeg har personligt fået målt 5% og 28% på to på hinanden følgende dage på det samme apparat (tanitha)
hahaha.. LOL!!
Men jeg syntes altså også at det bliver sværere at smide nogle kilo jo ældre man bliver..
Nu kan man ikke tale om "ældre" når man kun er 21 (hvem der bare var 21 igen)men når man er midt i 30'erne så bliver det altså sværere. Kan der være en forklaring på dette?
godt nok bliver hormon niveauerne mindre favorable, men jeg vil aligevel mene at mindre aktivitetsniveau forklarer det meste af forskellen...

Friche skrev:Bay skrev:Men er det ikke også noget med at hormonproduktion falder med alderen, så stofskiftet osv. bliver lavere?
Jo, testosteronniveauet falder når man bliver ældre. Sidst i tyverne begynder det som regel at aftage, men det hænger også sammen med ens livsstil, kostvaner, alkohol osv, så det er ikke helt ens for alle

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster