Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Nu må jeg altså ud med det jeg er ved at brække mig over dem:
Mænd fremstilles næsten altid som LALLENDE IDIOTER hvorimod kvinder næsten alle er fremad stormende overskudsmennesker med styr på tilværelsen...
Andre der har observeret denne tendens ????

jamand skrev:Bondi skrev:Nu må jeg altså ud med det jeg er ved at brække mig over dem:
Mænd fremstilles næsten altid som LALLENDE IDIOTER hvorimod kvinder næsten alle er fremad stormende overskudsmennesker med styr på tilværelsen...
Har du nogen eksempler?

Tænk at det er et par reklamefilm der skal få mr Bondi op i det røde felt

Sniper skrev:Hehe.. Bondi.. Man er vel bare blevet vant til der der feminisme-halløj..Desuden tror jeg lige så meget fordi vi ikke brokker os over det, hvorimod kvinder gør hvis det modsatte kommer på banen.. Hvor mange gange har man ikke hørt kvinder brokke sig over bet&win reklamerne (Der er så meget kvinder ik' forstår) ... spil håndbold fodbold og ishockeybold.. Mange kvinder bliver forærget over sådanne ting, mens vi kan se selvironi bedre og er ligeglade.. Dette betyder lad manden betale og alle er glade.. You know what I mean..

MC skrev:Sniper skrev:Hehe.. Bondi.. Man er vel bare blevet vant til der der feminisme-halløj..Desuden tror jeg lige så meget fordi vi ikke brokker os over det, hvorimod kvinder gør hvis det modsatte kommer på banen.. Hvor mange gange har man ikke hørt kvinder brokke sig over bet&win reklamerne (Der er så meget kvinder ik' forstår) ... spil håndbold fodbold og ishockeybold.. Mange kvinder bliver forærget over sådanne ting, mens vi kan se selvironi bedre og er ligeglade.. Dette betyder lad manden betale og alle er glade.. You know what I mean..
![]()
Det er 'Danske spil' (Dansk tipstjeneste) der kører de reklamer![]()
Mener det er bet&win der kører dem med sokkerne

Sniper skrev:MC skrev:Sniper skrev:Hehe.. Bondi.. Man er vel bare blevet vant til der der feminisme-halløj..Desuden tror jeg lige så meget fordi vi ikke brokker os over det, hvorimod kvinder gør hvis det modsatte kommer på banen.. Hvor mange gange har man ikke hørt kvinder brokke sig over bet&win reklamerne (Der er så meget kvinder ik' forstår) ... spil håndbold fodbold og ishockeybold.. Mange kvinder bliver forærget over sådanne ting, mens vi kan se selvironi bedre og er ligeglade.. Dette betyder lad manden betale og alle er glade.. You know what I mean..
![]()
Det er 'Danske spil' (Dansk tipstjeneste) der kører de reklamer![]()
Mener det er bet&win der kører dem med sokkerne
Ooops..But you get my point anyway..

Dvs. cilit bang, stfu!

=GalleDalle= skrev:God observering Bondi, men så må du da være virkeligt glad for Carlsberg reklamen, der virkeligt må siges at tage emnet op.
"Vores ØL!"

Karl Æg skrev:=GalleDalle= skrev:God observering Bondi, men så må du da være virkeligt glad for Carlsberg reklamen, der virkeligt må siges at tage emnet op.
"Vores ØL!"
Jesus christ no. Carlsberg reklamen er da netop den værste. Den er da om nogen den værste til at udstille mænd som en samling mongoler, der kun tænker på at lege og drikke pilsnere.

Bondi skrev:Et andet bevis for kvinderne helt har overtaget magten er reklamer for plæne traktorere. I stort et alle reklamer er der afbildet en kvinde der kommer kørende på sådan en. Men hvor mange af jer ser dette i hverdagen og slår jeres kone græs derhjemme - nej, vel. Ikke nok med at de ikke gider slå græsset, men nu skal de sku også bestemme hvilken en der skal købes, da annonceren nu klart henvender sig til tøserne. De er de egentlige beslutnings tagere - Manden er blot deres værktøj til at få tingene gjort som de ikke selv gider udføre...Fuck hvor er vi dumme og ikke havde set det her komme...

Bondi skrev:Et andet bevis for kvinderne helt har overtaget magten er reklamer for plæne traktorere. I stort et alle reklamer er der afbildet en kvinde der kommer kørende på sådan en. Men hvor mange af jer ser dette i hverdagen og slår jeres kone græs derhjemme - nej, vel. Ikke nok med at de ikke gider slå græsset, men nu skal de sku også bestemme hvilken en der skal købes, da annonceren nu klart henvender sig til tøserne. De er de egentlige beslutnings tagere - Manden er blot deres værktøj til at få tingene gjort som de ikke selv gider udføre...Fuck hvor er vi dumme og ikke havde set det her komme...

Bondi skrev:Nu må jeg altså ud med det, jeg er ved at brække mig over dem:

Nillepige skrev:Kim er en flinkefyr, og en af hans gode sider er at JEG føler mig ufattelig lille når man står ved siden af ham...(elsker det ved mænd) *LOOL*

Tja den er jo fin nok ved første øjekast, men tænk over den..Bjørnen skrev:Den eneste reklame jeg kan forholde mig til er Coca Cola Zero, den er fanme fed synes jeg.

Bondi skrev:Svedigt indlæg Bjørn =D> - lad os lave en sortstrømpe bevægelse

Dingo skrev:Tja den er jo fin nok ved første øjekast, men tænk over den..Bjørnen skrev:Den eneste reklame jeg kan forholde mig til er Coca Cola Zero, den er fanme fed synes jeg.
"A taste of life as it should be"
Pigen har fundet en ny fyr, drengen er næsten nede med nakken MEN SÅ kommer Zero ind i billedet og en lækker dulle kommer ind og så er han pludselig in control.. Yir, al magt til fyrene!!
Men men men men... As it SHOULD be.. ;) dvs. undertonen i den er jo at sådan er det aldrig i virkeligheden.. Og at det bare er fiktion, at det skulle ske at drengen var oven på i en sådan situation..
Hvis man vælger at tolke den sådan selvfølgelig..

Sådan kan det også være, men man kan jo tolke alt næsten som man vil.. ;)Bjørnen skrev:Ja sådan kan og skal den måske tolkes, men jeg tolker den som i: (I'm) "living life as it should be!"
I CBB reklamerne er der tit også kvinder med som fremstilles som dumme. Reklamerne er jo rettet mod hverdagens små besværligheder, kvinde som mand.. Det skifter jo også i deres reklamer.3.) CBB - En lallende idiot af en mand kan IKKE finde ud af at tænde for vandet ude på toilettet
7.) 8.) Elsalg og service: 1 stk. lallende idiot af en mand forsøger at lave vaskemaskinen og får vand i hovedet
9.) Sun silk. Overskuds kvinde vimser rundt
)10.) Expert: Igen 1 stk. lallende idiot, der fatter NUL
12.) Totempo - Igen, manden bliver fremstille som idiot, men bliver dog alligvel ansat (selvfølgelig af total overskuds karriere kvinde)
christofferj skrev:Også i den punkt 1 reklame er det mændene, som fremstår som meget dumme

Dingo skrev:Sådan kan det også være, men man kan jo tolke alt næsten som man vil.. ;)Bjørnen skrev:Ja sådan kan og skal den måske tolkes, men jeg tolker den som i: (I'm) "living life as it should be!"
Hvis man tager nogle af bondis og flytter fokus..I CBB reklamerne er der tit også kvinder med som fremstilles som dumme. Reklamerne er jo rettet mod hverdagens små besværligheder, kvinde som mand.. Det skifter jo også i deres reklamer.3.) CBB - En lallende idiot af en mand kan IKKE finde ud af at tænde for vandet ude på toilettet7.) 8.) Elsalg og service: 1 stk. lallende idiot af en mand forsøger at lave vaskemaskinen og får vand i hovedet
Manden bibeholder sin rolle i huset og forsøger at fixe det der ikke virker. Han fejler, men frygt ikke, en anden mand kommer blot og hjælper ;) Det er næppe en kvinde der kommer fra el-service og laver vaskemaskinen.. ;)9.) Sun silk. Overskuds kvinde vimser rundt
Men havde det været for Gilette eller Hugo Boss/Axe/Armani code eller andet til mænd, havde manden været i centrum, på toppen og forført en kvinde grundet hans maskuline udstråling (og utrolig tætte barbering...)
10.) Expert: Igen 1 stk. lallende idiot, der fatter NUL
Du VILLE da heller aldrig sende konen ind og vælge din fladskærm![]()
![]()
!!!
12.) Totempo - Igen, manden bliver fremstille som idiot, men bliver dog alligvel ansat (selvfølgelig af total overskuds karriere kvinde)
Er det den hvor man ser hans tidligere stillinger hvor han snakker vildt hurtigt?
Det kan det også tolkes som at manden har styr på det hele og er mega god til sine jobs og tilpasser sig hurtigt. En god arbejdsmand.christofferj skrev:Også i den punkt 1 reklame er det mændene, som fremstår som meget dumme
Ja nu er det, men hele serien før det med hende Diana eller hvad hun hed der sang "luk punkt 1", var det første klasses dumme blondine.. Så der var den 100% omvendt..
Det er hvor man sætter fokus.. ;)
Rolig nu drenge, der skal ikke gå for meget testeosteron i den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster