Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

DBFF (Dansk Bodybuilding & Fitness forbund)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

1.)Hvor mange af jer herinde er medlem af forbundet ?

2.)Hvis nej, hvorfor ikke ?(her er svaret selvfølgelig kun interessant fra dem der bruger en del tid på sporten og går meget op i det)

3.) Hvis nej, Hvad skulle der så til for du ville være medlem ?

4.) Evt. andre kommentare vedr DBFF

Til orientering koster medlemskabet kr. 400 om året. For disse penge støtter du sporten, har mulighed for at stille op til stævner, adgang til deres forum og bliver løbende informeret om nyheder. Forbundet har dog ikke kørt så godt det sidste stykke tid - men håber der kommer nye frisker kræfter til der bla. vil gøre en ekstra indsats mod doping.

Håber på mange gode svar :wink:
Sidst rettet af Boye 16. maj 2007, 10:17, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

1.) JA

4.) Ser gerne det bliver 100% doping frit - dvs. Random Off seson test af alle medlemmer. På den måde kan vi clean trænende også sende et signal til andre om at vi er clean og vi helst ser en ren sport :wink:
Sidst rettet af Boye 16. maj 2007, 10:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

1) ja
2) jeg synes der skulle være nogen flere konkurencer i DK, bla. for newbs, evt 1 eller 2 som man kunne bruge som forberedelse til dm eller hvad man nu skal deltage i. det tror jeg vil kunne trække lidt flere medlemmer.

jeg vil lige gøre opmærksom på at deres fora ikke er tilgængeligt pt, da de er ved at lave et nyt. de optager ihvertfald ikke nye brugere på deres fora pt.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

1. Nej.
2. Ved ikke hvorfor, dårligt informeret, anede faktisk ikke at de havde et forbund på den måde.

3. kunne jeg sagtens finde på, hvis jeg fik noget mere information.

men hey ., alle bodybuildere er dopede iflg. nogen. så går ud fra at de uddeler gratis Deca Prøver??? haha. (en joke .. en ret dårlig en faktisk)
Eat Sleep Music
Brugeravatar

Geografisk sted: århus C

Træner her: S.A.T.S Parken

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan

1) Nej.

Har mistet meget af troen på de fleste fitness konkurrencer efter operation X var ude.. Og har fuldstændig mistet troen på DBFF..

De kommentarer der er på hjemmesiden med at nr. 1,2,3 bliver testet på konkurrence dagen er jo latterlige, når vi lige har hørt at "kost-eksperterne" ved hvordan du for steoriderne ud af blodet før testen.. Måske skulle der være test 3-6 mdr. før der stilles op.

Og det den tidligere formand siger.. "lol nååååh ja" er vist den eneste kommentar til det..

Når jeg siger jeg har mistet troen og mit indlæg er lidt surt, er det fordi at os der kæmper for at vokse uden hjælp, aldrig vil få et ben til jorden i en sådan konkurrence..

Men jeg vil også sige til alle dem der ikke har fået hjælp.. I er faenme top atleter.. Stor respekt for jer.. Det er bare lifdt en skam det ikke kan ses hvem I er!!! pga. dem der tager den nemme vej..

Så lidt et surt opstød herfra.. undskyld for det..
Brugeravatar

1. Nej.
2. Kendte faktisk ikke til det.

3. At jeg ønsker at stille op eller der er andre goder ved det som har relevans for mig.. Må da lige tjekke op på det, for aner ikke hvad det indbefatter.. :roll:
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00

Galleri: Vis galleri (10)

1. Ikke længere
2. Fordi jeg ikke har planer om at stille op igen, ihvertfald ikke til DM. Desuden får jeg ikke noget for pengene, specielt IKKE løbende informationer, opdateringer. Det koster jo extra at stille op til konkurrence.
3. At jeg blev nogle år yngre over weekenden ! ! :lol:
Og ellers at der sker noget med det, som i dag mangler.

Betina

Geografisk sted: Hornsyld

Logbog: Ingen logbog

1: Nej
2: Har prøvet i nogle mdr. efterhånden på at tilmelde mig via mail, især for at kunne komme til den ekstra ordinære generalforsamling, men stadig intet svar fra dem.. Prøver stadig..

4: De skal forbedre deres besvarelser af mails.. har indtil videre sendt 3 mails (1 for hver måned) men stadig intet svar overhoved. Dette SKAL forbedres, det kræver ikke det store at besvare mails.
4: De bør opdatere deres side http://www.dbff.dk noget mere, mere overskuelig osv.

Ser frem til at høre om hvem der kommmer med i den nye bestyrelse. Ser desværre ikke ud til at jeg selv kan møde op, med mindre man godt kan møde op uden at være medlem.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Rosendal skrev:1: Nej

4: De skal forbedre deres besvarelser af mails.. har indtil videre sendt 3 mails (1 for hver måned) men stadig intet svar overhoved. Dette SKAL forbedres, det kræver ikke det store at besvare mails.

det minder meget om da jeg skulle meldes ind.. jeg har et nummer til ham der står for indmeldingerne. det sender jeg dig lige i en pm. ved nemlig ikke om de vil have det til at ligge her.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00

1.) Jeg er i hvertfald ikke endnu :) - ved ikke med de andre :P

2.) Det ved jeg faktisk ikke, planen er at jeg (når jeg synes formen er til det) vil stille op til konkurrence. Så det er vel også et spørgsmål om tid.

3.) Umiddelbart ikke så meget fra forbundets side.. Men de kunne måske trække lidt flere folk til hvis deres hjemmeside var opdateret med diverse billeder og info noget oftere.

4.) Jeg ser også gerne et 100% doping frit line-up. Nu ved jeg ikke hvad man kan/må stille af krav til deltagerne, men kan der rejses penge til en masse "random" test (som jbh nævner) synes jeg absolute det ville være fedt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

1.)Nej

2.)Har ingen grund til at være medlem på nuværende tidspunkt. Ville ikke kunne bidrage med noget.

3.) At jeg føler jeg kan bidrage til sporten eller at jeg har planer om at deltage til DM.

4.)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online