Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1708
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1706

Følg bodybuilding.dk på

Det dummeste du har gjort i centeret?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Der er rigtigt mange gode grin i "sjove ting du har set i dit center" tråden.

Men hvad har i egentlig selv lavet af dumme ting? :lol:

Det dummeste jeg har gjort, må ubetinget være, at tabe en 10kg vægtskive ned over min tå, sådan lige lodret ned og kvadre tåen, fordi jeg var uopmærksom et øjeblik.

Kønt var det ikke, og her snart 2år senere, kan den stadig mærkes engang imellem :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der har været mange. :lol:
Men hvis det noget der gjorde ondt, så må det sgu være da jeg smaskede stangen lige under hagen i military press, der gav smæld i hele kæben, samt der blev "klippet" en god sjat kød af tungen. For satan det kunne bløde. :D

Ellers den klassiske med at få en finger/negl i klemme mellem jern skiver, som stadig sker af og til hvis jeg er lidt for uopmærksom ;)
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Kostplan: Vis kostplan

For 12 år siden da jeg slog kold til en boksepude, bøvler stadig med skaden i håndleddet fra den gang. Heldigvis er det den eneste rigtige skade jeg har haft i de 12 år.

Reputation point: 90

Logbog: Ingen logbog

En uge gammel smartphone blev brugt som stopur indtil jeg tabte en skive ned på den.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar

Reputation point: 100

Geografisk sted: Pandoras Box

faldt i søvn da jeg lavede seated rows :lol: træning efter 4 dage uden søvn var en dårlig plan

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

mine bukser revnede under squat. Det var pinligt da der var ekstremt proppet med mennesker derinde.. :(
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00

Zamoth skrev:mine bukser revnede under squat. Det var pinligt da der var ekstremt proppet med mennesker derinde.. :(

Første og sidste gang jeg prøvede "bodypump" revnede mine bukser hele vejen op over røven :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Tror det dummest jeg selv har gjort, er at sætte safty pins for lavt i vores Eleiko bænkpres stativ, hvor jeg skulle bænke med bands.. Man sidder relativt meget fast, og kan ikke rulle stangen af sig når man failer og den lander på brystet. Der kunne jeg så ligge og tænke lidt over det en tidelig morgen i et helt tomt center. :whistle:
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Trænet med en god forkølelse, i et par gode solide camouflage-bukser, på trods af at de ikke var vasket som de skulle, mens jeg var intetanende omkring den lugt af stærk ammoniak der spredte sig. Folk har stor tålmodighed.

Reputation point: 115

Clips på smith stativet

Unracket hele den ene side først, i preacher curls med eZ stang, således hele møget faldt på gulvet og stangen ramte ind i mig. Pænt av.

Kun trænet bryst og arme i flere måneder, flere dage i træk hver uge.

Reputation point: 90

Har sikkert lavet mange. men den her er den for nyligt.

Jeg har gået og troet jeg havde styr på mit shit og teknik ( hvilket jeg også vil mene jeg har)

Og af en eller anden grund da jeg skulle træne sideskulder i maskine satte jeg mig denne gang omvendt så mit ansigt vendte væk fra maskinen. jeg sad og klovnede rundt og rasede over hvor latterlig den lorte maskine var og at man ikke engang kunne træne i den. og det kørte op og ned af mine arme. Da jeg så trænede næste gang med en kammerat gik det op for mig at man normalt gør det omvendt... der fik jeg godt nok røde ører over hvor dumt det må ha set ud. Især når jeg selv går og morerer mig over andre der lige laver noget af det forkert.

Reputation point: 0

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 190.00

Jeg var lige gået i gang. Første træning. Ugen forinden havde jeg nørdet teknik-videoer og øver på teknikken. Jeg starter ud med B2B og presser mig selv godt. Bliver døsig efter både squat og dødløft, jeg får koldsved og brækker mig i FW. Heldigvis i skraldespanden. Jeg var helt slået ud og havde brug for at sidde 5min før jeg kunne gå i omklædningsrummet og tage et bad. Jeg lå i fosterstilling på sofaen da jeg kom hjem - stadig ikke helt på toppen.

Derefter blev jeg enig om at tage 2-3 sæt af alle øvelser i stedet for 4 de første par uger :baby:
Brugeravatar

Reputation point: 75

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Glide og tabe et 140kg deficit sumodødløft ned over fjerde tå på venstre fod. Jeg stod på nogle skiver og skiverne skred. Tåen brækkede og neglen faldt af. Den er stadig fucked.

Besvime under militærpres og dødløft.

Og da jeg i tidernes morgen startede med at træne i FitnessDK rørte jeg ikke brystet i bænkpres, for det havde en af de andre medlemmer fortalt mig var usundt for skulderen. Så jeg bænkpressede højt i et års tid. Ironisk nok fik jeg ondt i skuldrene af det. Først da jeg kom ned i OBBC lærte jeg at man skulle helt ned og røre brystet, og at det altså ikke var farligt. Mit bænkpres har haltet efter mit squat og dødløft lige siden. #YouNeverGoFullRetard.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

skulle varme om med en trækæp, ville så lige lege Bruce Lee og lege lidt med den efterfølgende, det resulterede i et flækket øjenbryn, eneste positive ved den hændelse, var at centret næsten var tomt en fredag aften :whistle:
Brugeravatar

Reputation point: 10

Har formået, at vælte under squat i et smith stativ lol tilbage i 2011. Spørg mig ikke hvordan :lol: fik desværre problemer med mit knæ nogle uger efterfølgende og døjer stadig med det :lol:

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

ZinK_ skrev:Har formået, at vælte under squat i et smith stativ lol tilbage i 2011. Spørg mig ikke hvordan :lol: fik desværre problemer med mit knæ nogle uger efterfølgende og døjer stadig med det :lol:

Ja, squat i smith-stativet er en muggert til knæskallen, så man beder jo selv om en knæskade :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 126 gæster